Η πιο παλιά SIM που δοκίμασα είναι του 2006 και η πιο νέα του περασμένου Ιουλίου, οπότε δεν πιστεύω να είναι θέμα κάρτας. Σκέφτομαι να δοκιμάσω να του κάνω update στο λογισμικό για να δω αν θα δουλέψει...
Τελικά του έκανα αναβάθμιση λογισμικού από το site της SE και το κινητό δούλεψε αλλά χωρίς να έχει επιλογή ελληνικής γλώσσας στο μενού :confused:. Μετά από επικοινωνία με το support της SE έκανα ξανά επιδιόρθωση λογισμικού αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά επέστρεψα τη συσκευή στο κατάστημα και μου είπαν ότι θα την στείλουν εκείνοι για service και να περαστεί μέσα η ελληνική γλώσσα.
Βέβαια ο τεχνικός με τον οποίο μίλησα σε κάποιο service point της SE που πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι καλύτερα θα είναι να αντικατασταθεί η συσκευή γιατί άμα ξεκινάει έτσι δεν ξέρεις τι άλλο μπορεί να βγάλει στη συνέχεια...
Η δικιά σας άποψη ποια είναι, υπάρχει φως στο τούνελ ή την πατήσαμε;