Koss81
Members-
Δημοσιεύσεις
8 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Koss81
- Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
Koss81's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Σε πόσες μέρες λήγει ο λογαριασμός; Περίμενε,κάνε λίγο υπομονή μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Αν δεν σου απαντήσουν,βάλτα κάτω και δες...εγώ είχα πει πως αν δεν μου απαντήσουν μέχρι και την τελευταία μέρα,θα έκανα αυτό που σου έγραψα...άμεση φυγή από την εταιρία και διακανονισμός. Με δικηγόρο μίλησες;
-
Τώρα φίλε μου περιμένεις,ζητάς να σου στείλουν αναλυτικό λογαριασμό (επίσης με fax) και πιθανόν να σε καλέσουν από το τμήμα γραπτής επικοινωνίας.Εξηγησε απλά και ωραία πως έγινε το περιστατικό και τόνισε το γεγονός πως ήταν εν αγνοία σας οι κινήσεις δεδομένων. Πρέπει να μιλήσεις με αυτούς,στο τμήμα γραπτής επικοινωνίας (εφόσον έστειλες με fax την αμφισβήτηση σου). Η εξυπηρέτηση πελατών κατά 90% θα λέει να το πληρώσεις,έτσι είναι δασκαλεμένοι να λένε. Καλό θα είναι να συμβουλευτείς κάποιον δικηγόρο φίλο/η σου για να σου πει πως να θέσεις το θέμα σου,εξηγώντας πλήρως και εμπεριστατωμένα την κατάσταση.Έχω ακούσει πως πλέον οι εταιρίες δεν προχωρούν με αγωγή,αλλά με απευθείας διαταγή πληρωμής.Πρέπει να εξετάσεις όλα τα πιθανά σενάρια. Εάν δεις πως δεν βγάζεις άκρη με από μία ακόμα αμφισβήτηση,διεμύνησε πως θα φύγεις ΑΜΕΣΑ και κάνε κάποιο διακανονισμό προκειμένου να πληρώσεις το ποσό.Δεν αξίζει να τραβιέσαι δικαστικά σε καμία περίπτωση.Αυτό θα έκανα κι εγώ σε περίπτωση που δεν είχα άλλα περιθώρια.Ευτυχώς έπεσα σε άτομο με το οποίο συνεννοήθκα στο τέλος.Και η αλήθεια είναι πως φάνηκαν σωστοί και προστάτεψαν το όνομα της εταιρίας τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον).
-
Φίλε ilka... Αρχικά είχα καλέσει το 1260, όπως έκανες κι εσύ,κι έκανα αμφισβήτηση του λογαριασμού. Την απέρριψαν. Το ξαναέκανα διαμυνύοντας πως αλλάζω εταιρία εδώ και τώρα. Ενώ περίμενα να δω τι θα μου πουν,και μιλώντας με γνωστούς που ασχολούνται επαγγελματικά με αυτές τις διενέξεις, μου συνέστησαν να πάρω αναλυτικό λογαριασμό.Αυτό είναι το πρώτο που ζητάς σε αυτές τις περιπτώσεις. Στη συνέχεια πας σ'ένα κατάστημα Wind με την ταυτότητα σου και στέλνεις εγγράφως (fax) την αμφισβήτηση, δηλαδή: - Λες για ποιο λογαριασμό (ημερομηνία,ποσό) δηλώνεις αμφισβήτηση. - Λες τους λόγους που αμφισβητείς. Π.χ. μπορεί να είχες κάποιες ρυθμίσεις ενεργοποιημένες, που δεν θα έπρεπε ή δεν θα ήθελες. Εκεί είναι το θέμα σου, πως δεν ήθελες να λειτουργούν αυτές οι ροές δεδομένων. - Ενημέρωσε τους επίσης πως άμεσα αλλάζετε εταιρία κι εσύ και η γυναίκα σου, εφόσον δεν τακτοποιηθεί το θέμα. Εμένα πάντως με διευκόλυναν πολύ,μιας και τους προσέγγισα λογικά και ήρεμα.Άνθρωποι είναι κι αυτοί,την δουλειά τους κάνουν,μην τα χώσεις όπου να 'ναι!:D ΥΓ:Κατέβασε ΤΩΡΑ το 3GWATCHDOG από το Android Market στο ΗΤC σου.Βοηθάει να βάλεις όριο στα δεδομένα που διακινούνται μέσω του κινητού σου,και πριν ξεπεράσεις το όριο σε ειδοποιεί.Αλλιώς σου κόβει αυτόβουλα το Internet. Καλή τύχη! ΥΓ:
-
Καλησπέρα και πάλι. Μόλις ολοκλήρωσα την επικοινωνία μου με την υπεύθυνη της Wind. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως το θέμα μου είχε ευτυχή κατάληξη. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της αντιπροσώπου της εταιρίας,υπάρχει καταγεγραμμένη κίνηση,ωστόσο δεδομένου του ιστορικού μου ως πελάτη και έπειτα από κατανόηση της πραγματικής κατάστασης (οπού και η ίδια παραδέχτηκε πως υπάρχουν αρκετά περιστατικά αυτού του είδους), και κατ'εξαίρεση:cool: , θα μου πιστωθεί πίσω το ποσό που αναφερόταν σε πλεονάζουσες κινήσεις δεδομένων, όπως και αιτήθηκα. Ευτυχώς έδειξαν χαρακτήρα και ήρθαμε σε μία σωστή και δίκαιη λύση και για τις δύο πλευρές. Σας ευχαριστώ όλους για τις υποδείξεις σας και για τον χρόνο σας. Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα με καλύτερες αφορμές!
-
Λοιπόν μετά από 2 τηλεφωνικές αμφισβητήσεις λογαριασμού, 1 γραπτή (σταλμένη με fax) και ένα αίτημα αναλυτικού λογαριασμού, η κατάσταση έχει ως εξής: Με κάλεσε κάποια κοπέλα από το "τμήμα γραπτής επικοινωνίας" και μου μίλησε σε ένα πιο συγκαταβατικό ύφος, απ' ότι όλοι οι άλλοι της εξυπηρέτησης μαζί, με εξαίρεση το τελευταίο άτομο που μίλησα (πάλι με καλό ύφος). Η κοπέλα με ρώτησε σχετικά με την συσκευή μου (εταιρία, μοντέλο και πότε το αγόρασα) και μου είπε πως θα επεξεργαστούν το αίτημα μου για να καταλήξουμε κάπου, τέλοσπάντων. Σήμερα έλαβα μύνημα πως ετοιμάστηκε ο αναλυτικός και είναι στο ταχυδρομείο. Αυτά προς το παρόν. Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και τις συμβουλές σας.Θα ενημερώσω το forum για οποιαδήποτε εξέλιξη.
-
@DemetreKre όχι δεν είχα κατεβασμένο το watchdog. Εγώ βλέπω τις λήψεις στο μενού του κινητού μου. 900 Ευρώ είναι πολλά όντως. @vakon_ Αυτό έκανα σήμερα και ελπίζω σε θετική απάντηση.Άντε να δούμε! Θα ξαναστείλω για να ενημερώσω για την πορεία του αιτήματος.
-
Μιλάμε για 35 ΜΒ update και αυτοί λένε 105 ΜΒ στον λογαριασμό. Θεωρώ εντελώς ανήθικο να χρεώνουν 900 Ευρώ σε λογαριασμό κινητού.Είναι κοροιδία και στόχο έχει την αξιοπρέπεια σου. Δεν παίρνω δα και 10.000 Ευρώ το μήνα για να πληρώνω έτσι κινητό...πόσο μάλλον για μία υπηρεσία που δεν χρησιμοποίησα συνειδητά,πέραν του update. Απλά το μόνο που δεν θέλω είναι να τραβιέμαι μελλοντικά με αγωγές κτλ. Δεν μιλάμε για 10 και 20 Ευρώ,μιλάμε για περίπου ένα χιλιάρικο.Θα το κυνηγήσουν. Υπάρχουν άλλες λύσεις;Αυτό αναρωτιέμαι.
-
Καλημέρα στο forum... Θα ήθελα να μου δώσετε μία συμβουλή όσον αφορά το πρόβλημα μου. Πρίν από 2 εβδομάδες έλαβα ένα λογαριασμό ύψους 900+ Ευρώ. Είμαι συνδρομητής της Wind τα τελευταία 2,5 χρόνια και πάντα ήμουν τυπικός στις συναλλαγές μου, ποτέ εκπρόθεσμος ή προβληματικός πελάτης. Στο πρόγραμμα μου ΔΕΝ έχω συμπεριλάβει Internet. Κάποια στιγμή το HTC μου, έχοντας ενεργοπoιημένο το 3G εμφάνισε μύνημα σχετικά με αναβάθμιση του Android (που απ'ότι είδα μετά ήταν περίπου 35 ΜΒ) και σκεπτόμενος απλά,χωρίς να είμαι γνώστης των χρεώσεων ανά ΜΒ, δέχτηκα, προκειμένου να λειτουργεί σωστά το κινητό,και με βάση αυτή την λογική αποκλειστικά. Δεν χρησιμοποίησα internet για να κατεβάσω κάτι άλλο. Στον λογαριασμό αυτό, η κεραία έχει γράψει 105 ΜΒ δεδομένων. Την ημέρα που έγινε αυτή η κίνηση,έγινε φραγή εξερχομένων,και μόλις τους κάλεσα με πληροφόρησαν πως ο λογαριασμός έχει ξεπεράσει τα 460 Ευρώ.Άμεσα, ζήτησα να μου κόψουν κάθε ρύθμιση Internet. Αυτή τη στιγμή είμαι σε πολύ δύσκολη θέση,διότι όλοι καταλαβαίνετε πως πρόκειται για ένα μισθό αποκλειστικά στο κινητό. Η αμφισβήτηση δεν έγινε δεκτή και τους απάντησα πως θα προχωρήσω σε καταγγελία στα αρμόδια καταναλωτικά όργανα.Είχα αρχικά ζητήσει να μου αφαιρέσουν το ποσό των 590 Ευρώ που αποδίδουν σε κινήσεις δεδομένων. Θεωρώ την χρέωση ληστρική και απαράδεκτη.Φυσικά,θετικα απάντηση δεν έλαβα και δεν νομίζω πως θα λάβω. Τι μπορώ να κάνω από δω και στο εξής; Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας. Ξέρω πως πολλοί μπορεί να μην μοιράζεστε τις απόψεις μου,αλλά σας διαβεβαιώνω πως κάποιος που έχει λογαριασμούς maximum 100 Ευρώ μηνιαία δεν ξυπνάει μία μέρα και αρχίζει να χρεώνει το internet σε σημείο που να φτάσει τα 900 Ευρώ!