sat_rrstm
Members-
Δημοσιεύσεις
170 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About sat_rrstm
- Ημ. Γέννησης 03/06/1956
Συσκευή
-
Συσκευή
SM-A546B/DS
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Wind - Ελλάδα
Περιοχή
-
Περιοχή
ΞΑΝΘΗ
Φύλο
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατοι Επισκέπτες
3.131 profile views
sat_rrstm's Achievements
-
Ευχαριστώ για την ενημέρωση φίλε, εγώ έβλεπα στη σελίδα τους τους περιορισμούς στα 200GB, αλλά τώρα που ενημέρωσες ξανακοίταξα προσεκτικά και διαπίστωσα ότι η αναφορά ήταν για mobile home internet 5G & 4G κι όχι για το δικό μας 5G Home Internet. Χίλια συγνώμη λοιπόν. Εντάξει, 1TB πιστεύω να μου φτάνει.
-
Η ερώτηση είναι σε ποιόν φτάνουν τα 100GB (4G) ή τα 200GB (5G) για ένα μήνα? Στην χειρότερη θάπρεπε να τα ανεβάσουν στο διπλάσιο και το πιό σωστό μην το πασάρεις αυτό το πακέτο αν δεν μπορείς να το προσφέρεις χωρίς περιορισμό, ή πρόσφερέ το απεριόριστα με μεγαλύτερη τιμή.
-
Όντως είναι πολύ σπαστική αυτή η πολιτική τους με την "ορθολογική χρήση" μετά τα 200 GB την οποία ούτε καν αναφέρουν στο συμβόλαιο που σε βάζουν να υπογράψεις και στην προηγούμενη 4G σύνδεση μου κατέληγα με γελοίες τέτοιες ταχύτητες που αναφέρεις στο δεύτερο 15νθήμερο κάθε μήνα. Τώρα στο νέο μου 5G συμβόλαιο θα δώ πόσες ημέρες θα μου το επιβάλουν κάθε μήνα και θα αντιδράσω, όπως όλοι πρέπει να κάνουμε και μάλιστα όποιοι σκέφτονται να ξεκινήσουν θα έπρεπε πρώτα να διευκρινίζουν αυτή την πολιτική και να αρνούνται το συμβόλαιο εξ αιτίας της για να το σταματήσουν. Να έχεις τέτοια ταχύτητα όπως στο screenshot μου παρακάτω τις πρώτες 15 ημέρες και μετά να πέφτεις στα τάρταρα και να μην μπορείς να δεις ούτε μπάλα, ούτε ταινία τις υπόλοιπες 15 ημέρες. Έλεος!
-
Ευτυχώς ήρθε και το ρουτερ σημερα, ενεργοποιήθηκε και η 5G σύνδεση και εδώ και μία ώρα όλα κυλάνε ονειρικά. 96 dl / 11.4 upl !!! Θα δουμε κι αν γλυτώσαμε τις επανεκκινησεις (νεο ρουτερ, το γνωστό ZTE MC 8888). Η μετάβαση έγινε πολύ γρήγορα εν μέσω αργιών μάλιστα! Εύγε τους για την ώρα!
-
Σε χωριό της Ξάνθης. Υ.Γ. Εχθές υπέγραψα το νέο διετές 5G συμβόλαιο ηλεκτρονικά και σήμερα μου ήρθε κι όλας η νέα sim αλλά μόνη της!!! Το νέο ρουτερ θα ακολουθήσει (?). Δεν πιστεύω να την έστειλαν για να αντικαταστήσω την προηγούμενη sim και να με αφήσουν με το παλιό ρουτερ (4G)... Τι μυστήρια πράγματα είναι αυτά...
-
Εμένα απ'την άλλη μεριά πάλι, εκει που τον Ιούλιο δεν είχαν διαθέσιμο το 5G στην περιοχή μου σήμερα ενω προσπαθούσα να δηλώσω βλάβη για τις συνεχιζόμενες επανεκκινήσεις με πληροφόρησαν ότι η περιοχή μου διαθέτει πλέον και το 5G πακέτο και παρατήσαμε το ψάξιμο και συμφωνήσαμε να κάνω την μετάβαση στα 26€ τον μήνα. Μέχρι τις 7/1/25 θα έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση (είπαν) και όταν ξεκινήσει θα δούμε τι καλύτερο θα προσφέρει... Αν έχει κάποιος το 5G θάθελα τις εντυπώσεις του και ποιό ρουτερ περιλαμβάνει. Υ.Γ. Διαβάζοντας προς τα πίσω το νήμα είδα αυτά που με ενδιαφέρουν, μην απαντήσετε λοιπόν.
-
Άρχισα κι εγώ να αμφιβάλω για την αποτελεσματικότητα τους, π.χ. τώρα κάθομαι δίπλα στον ενισχυτή και έχω σήμα μόλις δύο γραμμές στο κινητό, ενώ άλλες φορές έχω φουλ (4 γραμμές) άσχετα σε πόση απόσταση από αυτόν. Για τις επανεκκινήσεις δεν βοήθησε καθόλου πάντως, πρέπει να απαλλαγώ από αυτό το ρουτερ της Nova άμεσα.
-
Έχεις δίκαιο, μάλλον άδικα παιδεύομαι, αν αποτύχει κι αυτό θα διακόψω το συμβόλαιο και θα πάω vodaphone τελικά. Ο ενισχυτής σήματος είναι για όλες τις εταιρείες κινητής και θα χρησιμεύει στο σήμα μέσα στο σπίτι πάντως.
-
Σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να μην μπλέξω με διακοπή συμβολαίου λόγω των επανακκινήσεων θα πάρω ενισχυτή σήματος κινητής επειδή το σήμα μέσα στο σπίτι είναι πολύ χάλια ελπίζοντας σε απάλειψη αυτών των αποσυνδέσεων. Το πακέτο αυτό έχει εξωτ.κατευθυντική κεραία τύπου yagi η οποία με καλώδιο συνδέεται στον ενισχυτή μέσα στο σπίτι. Έχει δοκιμάσει κάποιος?
-
Μα είναι απίστευτοι! Ενώ τους είχα πει ότι αυτό το μοντέλο είναι προβληματικό και σε άλλους χρήστες όπως έχω διαβάσει στο ιντερνετ, μου στείλανε ακριβώς το ίδιο πάλι!!! Τους πήρα αμέσως και ο τεχνικός μου είπε ότι το ότι είναι το ίδιο μοντέλο δεν σημαίνει καθόλου ότι θα παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα, αυτή είναι άλλη συσκευή!!! Καλά θα δείξει του είπα και έκλεισα. Μετά από ούτε μισή ώρα σύνδεσης ήρθε και η πρώτη αποσύνδεση, θα κάνω υπομονή αυτό το Σ/Κ και Δευτέρα θα τους στείλω τα χαιρετίσματα!...
-
Σήμερα ενόχλησα πάλι για την συνέχιση των αποσυνδέσεων/επανεκκινήσεων και δρομολόγησαν αποστολή νέου ρουτερ με κουριερ.
-
Ότι πρέπει για εμένα, μόλις ξεμπερδέψω με τις προσπάθειες της νοβα θα κάνω αίτηση φορητότητας στην vodaphone κι όλα μια χαρά, νάσαι καλά φίλε μου!
-
Σωστόοος! Να εξηγούμαστε, ο λόγος που δοκιμάζω τις προτάσεις τους είναι μόνο και μόνο να έχω αποδείξεις ότι στο τέλος το πρόβλημα είναι δικό τους και να αποχωρήσω χωρίς να ζητάνε τα ρέστα, όπως είπα πιό πάνω.
-
Και σε εμένα έκανε πάλι στις 3 τα ξημερώματα απ΄ότι βλέπω, οπότε πρέπει να δοκιμάσω και την τελευταία πρόταση τους να το βάλω απ' ευθείας στην πρίζα και όχι σε πολύμπριζο. Θάπρεπε όμως όλοι όσοι έχουν αυτό το πρόβλημα να τους ταράζουν στα τηλέφωνα κι όχι να τα λέμε μόνο μεταξύ μας διότι εμένα και τις δυο φορές που τους ενόχλησα μέχρι στιγμής μου φάνηκε ότι δεν τους είναι και τόσο γνωστό αυτό το πρόβλημα και την ψάχνουν για δικά μου λάθη τοποθέτησης και συνδεσμολογίας. Ας το παλέψουμε λίγο αυτό, παρακαλώ ενοχλήστε τους όλοι εδώ μέσα που το βιώνετε το πρόβλημα, για να μην ψάχνουν άσκοπα σφάλματα στον κάθε χρήστη που τους το αναφέρει, να καταλάβουν δηλαδή ότι φταίει το σύστημα τους κι όχι ο χρήστης.
-
Εγώ αν αποτύχουν όλες οι προτάσεις και προσπάθειές τους μάλλον θα την ψάξω αλλού, δεν θα την ανεχτώ αυτήν την αποτυχία τους και δε νομίζω να μου ζητήσουν και τα ρέστα.