Jump to content

masalas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

masalas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Ακόμα ένας ανυποψίαστος (και όχι χαζός, όπως χαρακτηρίζουν κάποιοι άλλοι!!) λαγουδάκος στο σακούλι της WIND!!! Εγώ ακόμα αναμένω απαντήσεις πάντως... Καλή υπομονή και άν έχω νέα θα ενημερώσω!
  2. Παιδιά καλησπέρα και απο εμένα. Μόλις έπιασα στα χέρια μου το λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας WIND (ίσως έχει σημασία η αναφορά της εταιρείας),στην οποία ειμαι πελάτης της επι μία 10ετία (λίγη σημασία έχει). Το ποσό του εταιρικού μου πακέτου είναι 520 ολόκληρα ευρουλάκια :cry:! Ναί έχω smartphone για πολλούς και διάφορους λόγους, εργασιακούς και όχι μόνο! Το έχω στην κατοχή μου 7 και πλέον μήνες! Όταν το προμηθεύτηκα (επιδοτούμενο) πήγα στο κατάστημα για να πραγματοποιήσω τις απαιτούμενες ρυθμίσεις, SMS,MMS,MAIL ACCOUNTS,INTERNET και όλα τα συναφεί, είχα τονίσει στην υπάλληλο οτι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ να έχω ρυθμίσεις INTERNET, καθώς έχω σε όλους τους χώρους που κινουμαι WiFi! Για 6 και πλέον μήνες λοιπόν δεν είχα καθόλου χρεώσεις απο ανταλλαγή δεδομένων, όπως φυσικά είναι λογικό αφού ΔΕΝ είχα ορίσει στο αντίστοιχο menu το απαραίτητο path! Κάποια στιγμή,όπως επίσης είναι λογικό, έκανα το update της συσκευής,περίπου 1 μήνα πρίν(είχαν προηγηθεί αλλα 2-3 updates)! Απο τότε, και χωρίς να συνδιάσω το παρακάτω γεγονός με την εν λόγο αναβάθμιση, άρχισαν να μου έρχονται mails, ενημερώσεις και τέτοια διάφορα, χωρίς εγώ να προβώ σε οποιαδήποτε αλλαγή των ρυθμίσεων της συσκευης μου! Κάποιες φορές το θεωρούσα λογικό καθώς μπορεί να εβρισκα κάποιο WiFi (το είχα μόνιμα ενεργοποιημένο) και να λάμβανα τα mail, κάτι όμως που γινόταν και στιγμές που δέν επαιζε γύρω να υπάρχει κάποιο ασύρματο δίκτυο! Εκεί άρχισα να ψιλιάζομαι κάτι, όμως ευησυχαζόμουν παράλληλα, καθώς ήξερα πως ΔΕΝ έχω ενεργοποιημένη την υπηρεσία του INTERNET και οτι απλά είναι κάποιος όγκος δεδομένων που θεωρείται αμελητέος και έτσι μπορεί και μου το στέλνει η WIND δωρεάν (αμ'δέ!!). Σημειωτέον πως ουδέποτε προσπάθησα να κάνω χρήση του δικτύου GPRS για να δώ μια σελίδα, ενα βιντεάκι η να περιηγηθώ στο δίκτυο γενικά, παρά μόνον άνοιγα τα mail, και αυτό μόνο σε περίπτωση που περίμενα κατι σημαντικό και απουσίαζα απο το γραφείο! Πηγαίνω απο το κατάστημα προχθές (πρίν λάβω τον επίσημο λογαριασμό) να κάνω μια ερώτηση επί του θέματος και να τσεκάρω τον επερχόμενο λογαριασμό! Να σημειώσω επίσης πως σε σύγκριση του menu ενός ίδιου κινητού στο κατάστημα το οποίο δεν ήταν αναβαθμισμένο, έλειπε ένα υποmenu απο το δικό μου, το οποίο ήταν αυτό που όριζες τις παραμέτρους για τα παραπάνω, MMS,MAIL κλπ! Και εκεί μου σκάνε το παραμυθάκι τους! Η WIND πλέον ορίζει αυτόματα αυτές τις παραμέτρους στα smartphones και αυτό γίνετε σε όλες τις συσκευές και έτσι εσείς κάνετε χρήση αυτών των ρυθμίσεων ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ σας και χωρίς προηγουμένος να ενημερωθείς για αυτές τις αλλαγές, που στη τελική ΔΕΝ επιθυμούσα εξ αρχής!!! Τώρα θα πείς smartphone ήθελες, τεχνολογία, μούρη και μπλα μπλα μπλα! ΔΕΝ είναι έτσι όμως ρε παιδιά! Όταν 6 λογαριασμοί μου κινούνται στα πλαίσια των 150€ και ξαφνικά κάποιος ξεφεύγει κατα 350€ και πλέον, απο χρήση την οποία ΔΕΝ έχω επιλέξει εξ αρχής, και είναι ο λογαριασμός που ακολουθεί μετά την αναβάθμιση που έκαναν αυτοί (χωρίς καμιά προειδοποίηση και ενημέρωση των πελατών) , δεν είναι δικαιο και επαγγελματικό να σε πάρει κάποιος απο τους τόσους υπαλλήλους τους (έστω και στη μέση του μεσημεριού όπως το συνηθίζουν), να σε ειδοποίσει για τις αλλαγές και για τις χρεώσεις που ξαφνικά άρχισαν να γίνονται απο την γραμμή σου? Αυτό ίσως γινόταν στην χώρα των Θαυμάτων και αν με λέγανε και Αλίκη! Η επικοινωνία μου φυσικά απέβει άκαρπη με πολλες κουβέντες εκατέρωθεν και φυσικά αποτέλεσμα ένα ολοστρόγγυλο ΜΗΔΕΝΙΚΟ, και φυσικά όλο αυτο δικό μου, με το χρέος μου απέναντί τους να παραμένει στα 520€ που προανέφερα! Ένα μήνυμα απο την εταιρεία τους, που έλαβα στιγμές αργότερα μου ανέφερε πως μετά απο έλεγχο που έγινε στις χρεώσεις μου τις βρήκαν απολύτως φυσιολογικές!!! Και ναι, σαφώς είναι φυσιολογικές γιατί πολύ απλά έγιναν! Οχι ομώς εν γνώση μου! Αυτό είναι και το θέμα! Αναβαθμίσανε τις υπηρεσίες τους (και καλά κάνανε), χωρίς όμως να ενημερώσουν τους πελάτες τους! Το άν θα πληρωθούν (τουλάχιστον απο εμένα), ειναι αλλο θέμα! Το θέμα είναι πως εγώ θέλω να έχω και τις συσκευές μου ενημερωμένες αλλά να πληρώνω για υπηρεσίες που επιθυμώ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, και οχι η κάθε εταιρεία! Όπως αντιλήθφηκα είναι ενα γεγονός που τείνει να γίνει επιδημία, αλλά είναι κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να περασει απαρατηρητο! Θα υπάρξουν πολλαπλάσια κρούσματα και φυσικά ελάχιστα θα δημοσιευτούν! Σας ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα! Άν καποιος έχει κάποια νεότερα τον ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! Άν έχω εγώ νεότερα θα τα ποστάρω ανάλογα!
×
×
  • Create New...