Έχω ένα LG Nexus 5X, το οποίο το πήγα service (εντός εγγύησης), λόγω bootloop. Αυτό έγινε στις 24 Ιουλίου.
Μέχρι και σήμερα (5 Σεπτεμβρίου) το κινητό μου παραμένει στο service λόγω έλλειψης ανταλλακτικού. Και βέβαια με πηγαίνουν από βδομάδα σε βδομάδα. Εκτός αυτού, λόγω της μεγάλης αργοπορίας τους ζήτησα κάποιο κινητό αντικατάστασης, το οποίο είναι νομικά υποχρεωμένοι να παρέχουν σε περίπτωση που επισκευή διαρκέσει πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες (Ν.2251/1994). Επικοινώνησα με την LG, οι οποίοι βέβαια μου είπαν να περιμένω και ούτε λόγος για συσκευή αντικατάστασης. Μάλιστα όταν ανέφερα και στην εξυπηρέτηση πελατών ότι είναι υποχρεωμένοι νομικώς να μου παρέχουν συσκευή, μου είπαν με ειρωνικό ύφος να κάνω αίτηση στο νομικό τμήμα της LG του οποίου δεν μου έδωσαν τα στοιχεία.
Ωστόσο χθες έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και σκοπεύω να κάνω και καταγγελία στο ΙΝΚΑ, γιατί αυτή η στάση τους είναι απαράδεκτη και μας περνάνε και για χαζούς. Λογικά η συσκευή (ελπίζω) θα φτιαχτεί πριν καταφέρω κάτι με την καταγγελία, αλλά ας υπάρχει για μελλοντική αναφορά.
Εν ολίγοις, ενώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το κινητό, η απαράδεκτη συμπεριφορά τους με οδηγεί στο να μην ξαναπάρω ποτέ ξανά συσκευή LG.