Είμαι συνδρομητής σας (adsl 3play) και στις 26 του μήνα συμφώνησα τηλεφωνικά για αλλαγή πακέτου αφαιρώντας την nova και ζητησα γραμμή VDSL + Σταθερά. Από τότε έχω προβλήματα καθώς δεν λειτουργεί το σταθερό μου τηλέφωνο, η ταχύτητα μου έχει πέσει από τα 18 στα 7-8 kbps και δεν έχω λάβει καν το νέο ρούτερ που θα μου στέλνατε...
Τα προβλήματα αυτά είναι λόγο των εργασιών ή συμβαίνει κάτι? πόσες μέρες θα χρειαστεί για να στρώσει η κατάσταση και πότε θα παραλάβω το ρούτερ? Τηλεφωνικά μου είχατε πει για 1-2 μέρες.
Το να παραμένεις χωρίς τηλέφωνο είναι πρόβλημα...
Θα σας στείλω και PM με τα στοιχεία της γραμμής μου.