Jump to content

soufras

Members
  • Δημοσιεύσεις

    159
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About soufras

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

soufras's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλημέρα. Καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ για την βοήθειά σου! Τελικά ακολούθησα έναν λιγότερο "ριψοκίνδυνο" τρόπο και έβαλα ένα χαρτάκι ανάμεσα στην οθόνη και στη μητρική, όπως είδα στο youtube και δούλεψε. Οπότε πήρα όλο το back up που χρειαζόμουν και πλέον δεν με πειράζει αν ξαναχαλάσει. Ευχαριστώ και πάλι!
  2. Θα το δοκιμάσω το πρωί. Σ'ευχαριστώ πολύ!
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Το σκέφτηκα και εγώ για την πλακέτα από διάφορα που είδα στο ίντερνετ, αλλά σκέφτηκα πως ίσως δεν είναι αυτό, λόγο του ότι ανάβει η οθόνη και δείχνει το logo της LG. Λογικά αν είχε καεί η πλακέτα, δεν θα έπρεπε να εμφάνιζε κάτι. Σωστά;
  4. Καλησπέρα. Έχω ένα κινητό LG G3. Εχτές καθώς μίλαγα, σβήνει το κινητό. Πήγα να το ανάψω πάλι, αλλά δεν άναβε. Έβγαλα την μπαταρία του και την ξαναέβαλα, εμφάνιζε το logo σήμα της LG για 5" και έσβησε. Πήγα να το ξανανάψω αλλά δεν άναβε. Κάθε φορά που του βγάζω και ξαναβάζω την μπαταρία, κάνει το ίδιο. Όταν το βάζω να φορτίσει, δεν ανάβει το λαμπάκι της φόρτισης, εμφανίζει για 3" στην οθόνη μια μπαταρία με το σήμα της αναμονής και σβήνει. Του έβαλα καινούρια μπαταρία, πιστεύοντας ότι τα έπαιξε η προηγούμενη, αλλά πάλι το ίδιο. Γνωρίζει κάποιος τι φταίει;
  5. Παιδιά ας ενημερώσει κάποιος αν έχει πρόσφατη εμπειρία, έτσι και έχει αλλάξει κάτι από τα παραπάνω.
  6. Καλησπέρα παιδιά και Καλή Χρονιά! Έχω έναν αριθμό f2g. Πήγα σε ένα κατάστημα και τους ζήτησα να μου το κάνουν φοιτητικό, αλλά μου είπαν πως δεν γίνεται και πρέπει να μου δώσουν ένα νέο φοιτητικό αριθμό. Ισχύει;
  7. Τελικά στην intertelecom υπάρχει ακόμα η ανανέωση από 1€. Έκανα για την μία κάρτα προχθές.
  8. Εμένα ο αριθμός είναι πολύ παλιός. Από τότε που βγήκε η frog. Τον διπλασιασμό δεν μου τον έδιναν εξ'αρχής. Αργότερα τον πρόσθεσαν και κράτησε για καμιά 2 - 3ετία περίπου. Τον αφαίρεσαν από μόνοι τους. Όπως επίσης μετά και τα 500' προς όλους και το 1Gb ίντερνετ τα αφαίρεσαν, και πλέον μου δίνουν μόνο 300' ομιλίας προς όλους. Έχουν δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν ή κατοχυρωνόμαστε από κάπου; Θέλω να πω πως έτσι απλά μπορεί να αφαιρέσουν και τα 300' ομιλίας και τέλος μετά;
  9. Σε όσους δίνει διπλασιασμό των χρημάτων, σας δίνει και δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλους ή αγοράζετε πακέτο; Γιατί σε εμένα παλαιότερα μου διπλασίαζε τα χρήματα της κάρτας που έβαζα, μου έδινε 500' ομιλίας προς όλους και 1Gb ίντερνετ. Πλέον όμως μου δίνει μόνο 300' ομιλία προς όλους. Το ποσό της κάρτας δεν μου το διπλασιάζει, αλλά μένει άθικτο. Επιπλέον να πω πως εχτές που έβαλα 10ευρη κάρτα, δεν μου ήρθαν τα 300' ομιλίας. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως εντός της μέρας θα είχε αποκατασταθεί το πρόβλημα και θα μου έρχονταν και τα λεπτά. Τελικά δεν έγινε τίποτα και έτσι τους ξαναπήρα σήμερα. Μπήκαν τα 300' και μου δώσαν άλλα 200' δώρο.
  10. Δυστυχώς έτσι είναι, και αν σκεφτείς πως πλέον και το κατώτατο ποσό ανανέωσης θα είναι 10€, δεν συμφέρει με την καμία...
  11. Επιβεβαιώνω και εγώ, πως πλέον κλείνονται τηλεφωνικά. Σου αναφέρει ο/η τηλεφωνητής/ρια ότι η κλήση ηχογραφείται, σου ζητάει τα στοιχεία σου για να ακουστούν, σου αναφέρει την προσφορά και εσύ συμφωνείς.
  12. Λογικά μπορούν. Αλλά γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο; Αφού η sim από μόνη της "κλειδώνει" στην εταιρεία που πιάνει καλύτερο σήμα. Σε εμένα έχει συνδεθεί αυτόματα στην cosmote από τότε που την έχω.
×
×
  • Create New...