Jump to content

telson71

Members
  • Δημοσιεύσεις

    59
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About telson71

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Q

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

telson71's Achievements

  1. Καλησπέρα στα βατράχια! Ήμουν Frog, πήγα Q και τώρα, λόγω σήματος, θέλω να γυρίσω πίσω στον Βάτραχο. Εκτός από τον επίσημο κατάλογο, τι παίζει,πχ με κάθε ανανέωση.... Προσφορές εβδομάδας.... Με ενδιαφέρει πολύ το ίντερνετ, αφού χρειάζομαι κάθε μήνα πάνω από 7gb. Για να αλλάξω δίκτυο, να πάω κατάστημα, online, τηλεφωνικά... Γνώμη σας; Ευχαριστώ!
  2. Καλησπέρα, Ξέρει κάποιος εάν ισχύει το πακέτο και για Ισλανδία? Το chat που μίλησα, αστείο, απάντησε πως βέβαια Ισχύει στην ΕΕ. Τους λέω, η Ισλανδία, ΔΕΝ ανήκει στην ΕΕ😜. Και σαν απάντηση, μου στέλνει ένα κατεβατό χώρες και εκτός ΕΕ που έχει ισχύει το πακέτο. Όμως, στα ψιλά,, γράφει μόνο για ΕΕ. Γνωρίζει κάποιος, τι τελικά ισχύει? Ευχαριστώ, για την οποιαδήποτε πληροφορία!
  3. Τραβάει και σε άλλους χρήματα η Q? Είμαι για τριήμερο Βαρσοβία, Έχω αγοράσει τα 20mb, τα 4 περίπου είναι και για περιαγωγή, αφαιρεί κανονικά όταν χρησιμοποιώ 4g και παράλληλα αφαιρεί και χρήματα από τη κάρτα. Τους στέλνω μήνυμα, μου πιστωνουν τον λογαριασμό, μετά από 3, 4 ώρες, πάλι τα ίδια. Μου ξαναπιστωνουν τον λογαριασμό, με χάρη, "κατ εξαίρεση". Στο τσατ.... Ότι να ναι!!!!! Ότι μου έχουν τελειώσει τα mb για περιαγωγή, ότι να ναι!!!τα mb, χρεώνονται κανονικά από το πακέτο μου. Π,χ, είχα 19311mb,τωρα 19304mb. Κάποιος με την ίδια ιστορία, κάποια λύση? Είναι σίγουρος, θα ξαναρουφυξουν πάλι σήμερα!!!
  4. Στις 16/02/2021 κοπηκε τελειως η συνδεση στο διαδυκτιο και ταυτοχρονα η τηλεφωνια.Καλεσα τον παροχο μου,NOVA,εστειλαν πολυ συντομα τεχνικο τους και διαπιστωθηκε πως η βλαβη, ειναι αρμοδιοτητα του ΟΤΕ.Οντως,η NOVA,ενημερωσε τον ΟΤΕ και με ενημερωσαν πως θα ερθει τεχνικος του ΟΤΕ ,Δευτερα στις 22/02/21.Ο τεχνικος του ΟΤΕ ηρθε τελικα Παρασκευη, στις 19/02/21(!!!).Διαπιστωσε πως εχει κοπει ενα καλωδιο,που ξεκιναει απο το διπλανο κτηριο,εβγαλε φωτογραφιες και το εστειλε με επειγον(!!!)στο αρμοδιο τμημα.Καμια ενημερωση απο NOVA για την εξεληξη της βλαβης.Κατα συμπτωση,Παρασκευη στις 05/03/21,ηρθε ενας αλλος τεχνικος του ΟΤΕ,ο οποιος πηγαινε για αλλη εργασια,ειδε την βλαβη(κομενο καλωδιο)και με ενημερωνει πως μεσα στην ερχομενη εβδομαδα θα ερθει τεχνικος για αποκατασταση του καλωδιου.Ακομα και σημερα,Τεταρτη 17/03/21,δεν υπαρχει καμια ενημερωση απο NOVA και φυσικα κανενας τεχνικος απο ΟΤΕ,με αποτελεσμα να συνεχιζω να αγοραζω DATA για να εχω συνδεση στο διαδυκτιο απο το σπιτι μου. Σε email που εστειλα στη NOVA,δεν εχω λαβει καμια απαντηση,και εκει! Υποβολη καταγγελειας στον ΕΕΤΤ & Συνηγορο του πολιτη.
  5. Αισιος,εκλεισα μηνα,χωρις ΚΑΜΙΑ παροχη!!Καμια ενημερωση απο NOVA,ουτε απαντηση στο email διαμαρτηριας.Προχωραω στις νομιμες διαδικασιες.
  6. 21η ημέρα και ακόμα τίποτα, καμιά ενημέρωση...... Nova!
  7. 17η μέρα σήμερα.... Καμία επίσημη ενημέρωση..... Κανένας τεχνικός.... Και το κερασάκι στη τούρτα, σβήστηκαν και 2 σχόλια από μέλη που μου έδιναν συμβουλές πως να κινηθώ..... Nova. Χωρίς σχόλια πια
  8. 15η μέρα χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ και καμιά ενημέρωση από Νόβα..... Η συνδρομή βέβαια τρέχει και πληρώνω και Data από 4G, μεχρι σήμερα 30€. Για να γνωρίζει ο κόσμος, εάν του τύχει.....
  9. Σας έστειλα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της σύνδεσης. Αναμένω..... ----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Απάντηση από Νόβα σε προσωπικό μήνυμα :Αναμένεται!!
  10. Από 16 Φλεβάρη, πρόβλημα ξαφνικά στη γραμμή, έρχεται ο, ευγενικός, τεχνικός της Νόβα, μετά από έλεγχο, βλέπει βλάβη στο καφαο, θα ενημερώσει τον ΟΤΕ για βλάβη. Μου στέλνει μήνυμα η Νόβα, ότι θα έρθει ο ΟΤΕ Δευτέρα 22/02. Τελικά έρχεται πιο νωρίς, Παρασκευή (!!!) και βλέπει κόψιμο εξωτερικού καλωδίου. Θα ενημερώσω μου λέει και θα το βάλω επείγον. Αυτό στις 19/2. Σημερα Δευτέρα 1/3 και ακόμα τίποτα και από Νόβα, ΚΑΜΙΆ ενημερώση. Παίρνω Νόβα τηλ, να περιμένετε,η απάντηση. Δε ξέρω πως αλλιώς να αντιδρασω , να πάρω τα βουνά; και το κερασάκι στη τούρτα; μόλις είχα κάνει και ανανέωση συμβολαίου για ακόμα 2 χρόνια στη Νόβα, χρόνια πελάτης! Πως βρίσκει κάποιος το δίκιο του σε όλο αυτό το χάλι;
  11. Ευχαριστω για την απαντηση,η αληθεια ειναι πως εχω αντιμπλοκ,το απενεργοποιησα και θα δω πεμπτη που θα ειναι σε λειτουργια το τσατ τους!
  12. Γεια χαρα ενω εχω κανει λογκ ιν,δεν βλεπω το chat πουθενα.Σε εσας το ιδιο?Απο την εξυπηρετηση μου ειπαν,πως λειτουργει 9-6 καθημερινες, καποια βοηθεια? Ευχαριστω
  13. Χαιρετώ Θέλω αν αγοράσω ένα κινητό xiaomi Redmi 4X 4GB 64gb αξίας 145€ από Αλί, με απλό ταχυδρομείο, έχω φόβο να πληρώσω τελωνείο ή να το παραγγείλω από skroutz στα 190€? Ποια η γνώμη σας; Ευχαριστώ!!
  14. Καλησπερα, ειναι η τριτη φορα που η "εξυπηρετηση" πελατων με χρεωνη 0,24€ χωρις να μου μιλησει κανεις και το κλεινουν,καπου διαβασα για επικοινωνια μεσω chat απο την σελιδα,μπηκα μεσα,εχω κανει εγγραφη,αλλα δεν το βρισκω πουθενα,μες το νευρο!!!! Εχει καποιος καποια απαντηση?Και αληθεια ,πως μπορουμε να διαμαρτηρηθουμε για την ΚΛΕΨΙΑ που κανουν με χρεωσεις χωρις απαντηση?? Ευχαριστω!
×
×
  • Create New...