Στις 16/02/2021 κοπηκε τελειως η συνδεση στο διαδυκτιο και ταυτοχρονα η τηλεφωνια.Καλεσα τον παροχο μου,NOVA,εστειλαν πολυ συντομα τεχνικο τους και διαπιστωθηκε πως η βλαβη, ειναι αρμοδιοτητα του ΟΤΕ.Οντως,η NOVA,ενημερωσε τον ΟΤΕ και με ενημερωσαν πως θα ερθει τεχνικος του ΟΤΕ ,Δευτερα στις 22/02/21.Ο τεχνικος του ΟΤΕ ηρθε τελικα Παρασκευη, στις 19/02/21(!!!).Διαπιστωσε πως εχει κοπει ενα καλωδιο,που ξεκιναει απο το διπλανο κτηριο,εβγαλε φωτογραφιες και το εστειλε με επειγον(!!!)στο αρμοδιο τμημα.Καμια ενημερωση απο NOVA για την εξεληξη της βλαβης.Κατα συμπτωση,Παρασκευη στις 05/03/21,ηρθε ενας αλλος τεχνικος του ΟΤΕ,ο οποιος πηγαινε για αλλη εργασια,ειδε την βλαβη(κομενο καλωδιο)και με ενημερωνει πως μεσα στην ερχομενη εβδομαδα θα ερθει τεχνικος για αποκατασταση του καλωδιου.Ακομα και σημερα,Τεταρτη 17/03/21,δεν υπαρχει καμια ενημερωση απο NOVA και φυσικα κανενας τεχνικος απο ΟΤΕ,με αποτελεσμα να συνεχιζω να αγοραζω DATA για να εχω συνδεση στο διαδυκτιο απο το σπιτι μου.
Σε email που εστειλα στη NOVA,δεν εχω λαβει καμια απαντηση,και εκει!
Υποβολη καταγγελειας στον ΕΕΤΤ & Συνηγορο του πολιτη.