Καλησπέρα σε όλους, από γαλαξία s1 (από το 2010) τον Ιούλιο πήρα στα χέρια μου (όλο χαρά ) το s5, από σκρουτζομάγαζο 485ε, όλο τον Σεπτέμβρη το έχω περάσει στα σέρβις λόγω του γνωστού, σε όλους από ότι διαβάζω, mm-camera-demon. Τελικά μόνο η Samsung δεν το ξέρει το πρόβλημα,τέλος πάντων για να μην σας λέω όλη την ιστορία το κινητό αφού μου αλλάξανε κάμερα,μπαταρία, οθόνη και κάλυμμα και μετά από δεκάδες φορμάτ, σε αίτημά μου για αντικατάσταση συσκευής μου απάντησαν αρνητικός για λογιστικούς λόγους , Εάν το είχα αγοράσει δηλαδή από πχ Public θα μου το αντικαταστούσαν, τι να πω... Έχει κανένας ελληνικό s5 που να έχει βγάλει αυτό το πρόβλημα; Και εάν υπάρχει κάποια πρακτική λύση να προτείνει κάποιος. Είμαι έτοιμος να γράψω επιστολή στην samsung Έλλας, στην samsung Ευρώπης, στο υπουργείο εμπορείου και στον συνήγορο του καταναλωτή για να μου το αντικαταστήσουν, το θέμα είναι αν αξίζει όλο αυτό ή θα πάρω τελικά ελληνικό s5 που θα έχει πάλι πρόβλημα.