παιδιά μια βοήθεια για να μην με ποιήσουν κορόιδο... πήρα την Τρίτη 15 Μαρτίου
το ZTE Blade και μου έχει βγει προβληματικό στο wi-fi.. έχει ασθενές σιμά μια γραμμή το πολύ και αυτήν δίπλα στο router.. τεσπα το πρόβλημα μου όμως είναι άλλο... το πήγα σήμερα (Τρίτη 22 Μαρτίου) στο κατάστημα WIND της γειτονιάς μου στην Κρήτη για αντικατάσταση και οι κοπέλες που είναι στο μαγαζί μου τα μασανε... μου λένε ότι δεν πρέπει να έχουν περάσει τις 7 εργάσιμες μέρες και μόλις τους έδειξα την απόδειξη μου (την έβδομη μέρα αλλά όχι εργάσιμες) μου λένε ότι δεν πρέπει να περάσουν 7 μέρες... αυτό με τις εργάσιμες μέρες μου το κατάργησαν σε 1 λεπτό... τεσπα... 7 μέρα όμως οπότε πρόλαβα... και τώρα μου λένε ότι θα το στείλουν πάνω Αθήνα και αν δουν ότι το κινητό δεν έχει υπερβολική χρίση θα μου το αντικαταστήσουν. ΜΑ ΤΗ ΛΕΝΕ??? Αν ξέρει κάποιος να μου πει πια είναι η σωστή διαδικασία για να μην πάω να τους σπάσω το μαγαζί... Ευχαριστώ...