Jump to content

osotirasas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    34
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About osotirasas

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 16

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

osotirasas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. έγινε, ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις
  2. οκ, ευχαριστώ. Να φανταστώ ότι μπορώ να περάσω την 11 είτε από rom manager είτε απευθείας από recovery (με wipe σε κάθε περίπτωση) και μετά από recovery τα gapps;
  3. παιδιά καλησπέρα, τα φώτα σας με το εξής: flash-αρα την cm 10.2.1 και έχω μεγάλο lag (~ 3 sec) όταν από κάποια ανοικτή εφαρμογή ή από κάποιο path, πατάω το home button για να επιστρέψω στην αρχική. Το συγκεκριμένο θέμα το έχω και με τον trebuchet και με τον nova. Έχει κανείς καμιά ιδέα;; Ευχαριστώ
  4. παιδιά, παλιά τα e-shop προσπαθούσαν (και κατάφερναν κατ' εμέ) να έχουν φοβερές τιμές και πολύ καλή εξυπηρέτηση.. πλέον έχουν μείνει μόνο οι τιμές. Προσωπικά, έχω λάβει γραπτή απάντηση που με έστειλε τελείως, ενώ η επιστροφή χρημάτων (για το ίδιο θέμα) έγινε 10 μέρες μετά την ενημέρωση που είχα ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα... Να τονίσω ότι site του εξωτερικού, έκανε την επιστροφή σε 19 ώρες... αυτά για την εξυπηρέτηση..
  5. επειδή το κοίταξα σήμερα το πρωί είμαι σίγουρος ότι, στο webmail, στο μενού που αναφέρεις δεν εμφανιζόταν καμία συσκευή. Στο device administrators που λες, έχω Ρυθμίσεις, Λογαριασμός Cyanogenmod (επιλεγμένα και τα δύο) και Διαχείριση Συσκευής Android (μη επιλεγμένο). Δεν υπάρχει exchange... θα δοκιμάσω αυτό που πρότεινες για εκκαθάριση από το μενού των εφαρμογών και βλέπουμε.. ανεξαρτήτως, θενκς
  6. όχι, μου λέει ότι δεν είναι δυνατή η σύνδεση στο διακομιστή
  7. έχω την ευρωπαϊκή έκδοση του Google Nexus S (aka i9023) με την crespo πάνω (10.2.1 Cyanogenmod). Όπως ανέφερα και πιο πάνω, από το δικό μου κινητό συνάδελφος συνδέεται κανονικά. Το κουλό της υπόθεσης είναι ότι μπαίνω κανονικά από iphone 4. Στο webmail δεν έχω καμία συσκεύη δηλωμένη, όμως από όσους συναδέλφους που συνδέονται ρώτησα, δεν έχει κανένας... ... καμιά ιδέα;
  8. Παιδιά καλήσπέρα, λοιπόν αντιμετωπίζω το εξής κουλό θέμα: προσπαθώ να συνδεθώ σε exchange λογαριασμό από android κινητό (δεν έχει σημασία το μοντέλο + το λειτουργικό) και τζίφος. Συνάδελφος από το ίδιο κινητό μπαίνει κανονικά. Εγώ από iphone μπαίνω κανονικά. Έχει κανείς καμιά ιδέα;;
  9. σε προηγούμενα posts γίνεται λόγος για τη slimbean... από τις 2 πιστεύεις ότι είναι πιο σταθερή και πιο γρήγορη;
  10. για το συγκεκριμένο κινητό ποια έκδοση ενδύκνειται; Να επισημάνω ότι με ενδαιφέρουν stable εκδόσεις κι όχι nightly κ.λπ. (θέλω να δώσω λίγη ζωή στο παλιοκινητό μου όχι να ασχολήθώ με troubleshooting)
  11. παδιά καλήσπέρα, θα ήθελα τη βοήθειά σας με το εξής, μόλις εγκατέστησα (από stock) την cyanogenmod 10.2.1 (crespo) με αποτέλεσμα το κινητό να σέρνεται (από περίπου 85mb μνήμης ελεύθερα, έπεσα στα 60mb περίπου). Υπάρχει κάποια ρύθμιση που μου έχει ξεφύγει; Μήπως η συγκεκριμένη cyanogenmod είναι βαριά για τη συσκευή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
  12. τελικώς όλα καλά.. δεν είχα υπογράψει συμβόλαια, η αίτηση είχε γίνει μέσω internet. Αυτό που τελικά ανακάλυψα, είναι ότι οι αιτήσεις φορητότητας προς cosmote μέσω internet ακυρώνονται μόνο μέσω του 210-2501100 (e-shop της cosmote) και μόνο καθημερινές 9-17. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει (π.χ. κέντρο εξυπηρέτησης cosmote, e-mail κ.λπ.)
  13. έγινε αυτό που λες, όμως μου τόνισαν ότι πρέπει να ακυρώσω εγω την cosmote και να φανεί η ακύρωση στα συστήματά τους ώστε να ισχύσει η προσφορά που μου έκαναν...
  14. Παιδιά καλησπέρα, πριν λίγες μέρες έκανα, μέσω internet, αίτηση φορητότητας από Vodafone προς Cosmote, την οποία και θέλω να ακυρώσω λόγω μιας προσφοράς της Vodafone. Το προβλημα είναι ότι δεν βρίσκω τρόπο ακύρωσης της αίτησης. Συγκεκριμένα: 1. μέσω του site δεν έχω δυνατότητα ακύρωσης των παραγγελιών, 2. μέσω της φόρμας επικοινωνιας με έχουν γραμμένο, έχω στείλει 4 αιτήματα τα οποία μένουν αναπάντητα, 3. στο 13838 με έστειλαν στο 2108006300 που με έστειλε στο 2102501100 που λειτουργεί 9-17 4. mail επικοινωνίας δε βρήκα. Θα το εκτιμούσα αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει κάποιο νούμερο ή mail επικοινωνίας για να ακυρώσω την αίτηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
×
×
  • Create New...