Jump to content

nikolaosp

Members
  • Δημοσιεύσεις

    70
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About nikolaosp

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

nikolaosp's Achievements

  1. Αυτό έκανα. Το επέστρεψα και 5 εργάσιμες μέρες μετά μου επιστράφηκαν τα χρήματά μου. Έτσι όπως είναι οι φωτογραφίες, με τα ίδια ακριβώς αυτοκόλλητα έχει συμβεί και σε φίλο που έχει ψωνίσει από διαφορετικό κατάστημα από μένα!
  2. Εντωμεταξύ, το drele το είχε για μερικές ώρες σήμερα το πρωί. Τώρα "εκτός αποθέματος" και δεν ξέρουν πότε ξανά..
  3. Μια χαρά φαίνεται το δικό σου και οι ταινίες ασφαλείας σωστές, στη θέση τους. Καλοδούλευτο! Μπορείς να μας πεις από που το πήρες;
  4. Φαίνεται πως δεν έχει γίνει κατανοητό ποιος ο ρόλος των καρτών sim και ποια είναι η διαφορά της συνδεσιμότητας με το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και της (κακής-καλής) λήψης του σήματος του κινητού. Η κάρτα sim είναι ένα chip που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό του τηλεφώνου μας. Στην ουσία είναι η ταυτότητά μας στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Η ταυτότητα αυτή αναγνωρίζεται από την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και συνδεόμαστε στο δίκτυο της (cosmote,voda,nova). Εάν για κάποιο λόγο δε «διαβαστεί» το chip από το τηλέφωνο μας δεν μπορούμε να συνδεθούμε με την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και εμφανίζεται ως απώλεια σήματος όμως στην ουσία είναι η αδυναμία σύνδεσης με το δίκτυο αφού το τελευταίο δε μας αναγνωρίζει. Αυτό, μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, γράφω εδώ μερικούς πιθανούς λόγους: α) έχει χαλάσει το chip και δε διαβάζεται, β) έχουν μπει σκόνες από το πορτάκι και δεν κάνει καλή επαφή το chip, γ)μετά από έντονο χτύπημα έχει μετακινηθεί το πλαίσιο ή η sim πάνω στο πλαίσιο και δεν κάνει καλή επαφή δ)η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μας έχει αλλάξει τα χαρακτηριστικά του δικτύου της και απαιτείται αλλαγή sim για να έχουμε optimal χρήση των υπηρεσιών της. Όλα τα παραπάνω αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού μας. Δηλαδή, το κινητό μας χάνει ξαφνικά το σήμα και επανέρχεται μετά από λίγο, μας βγάζει Ε στα καλά καθούμενα, έχουμε πολύ χαμηλές ταχύτητες όταν είμαστε έξω από το σπίτι και χρησιμοποιούμε δεδομένα κ.α. Αυτά αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού και όχι τη λήψη(καλή-κακή) από το τηλέφωνο του σήματος από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας. Ελπίζω να έγινε κατανοητό γιατί η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού.
  5. Και πολύ καλά κάνεις και πας ο ίδιος στο κατάστημα και παραλαμβάνεις. Εμείς οι υπόλοιποι από επαρχία και νησιά είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε κάτι τέτοιο. Αν είχα τη δυνατότητα αυτό θα έκανα από την πρώτη στιγμή! Κάπου διάβασα πως το Α55 υποστηρίζει περισσότερες από μια esim, δεν μπορώ να θυμηθώ που. Αξίζει να το ψάξεις. Και εγώ δεν παρέλαβα τελικά και το επέστρεψα, να δούμε τώρα πότε θα βάλουν τα χρήματα πίσω... Δεν το ξέρω το Mobicell όμως οι τιμές του είναι αρκετά πάνω από πολλά καταστήματα. Για δες το λίγο καλύτερα, δεν υπάρχουν κινητά που πιάνουν καλύτερα από άλλα και αν υπάρχουν τέτοιες διαφορές είναι πολύ μικρές που δεν τις βλέπουμε στην πράξη. Έχεις ενεργοποιήσει τις κλήσεις μέσω Volte και VoWIFI; Η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού
  6. Κάτι απλό είναι σίγουρα αλλά αν δε βγάλεις άκρη κάνε επαναφορά. Έτσι και αλλιώς τώρα το σετάρεις
  7. Έχεις δοκιμάσει εκκαθάριση μνήμης της εφαρμογής, cash και δεδομένων;
  8. Με γιες!! Μπορείς να πεις από που το πήρες;
  9. Σωστά, έτσι πρέπει να είναι! Για να ξεκολλήσει θα πρέπει να σκιστεί το αυθεντικό αυτοκόλλητο. Δε μου έκαναν καμία καλύτερη τιμή. Ήταν η τρέχουσα τιμή της αγοράς από κατάστημα που πουλάει μόνο "καινούργια". Έτσι το πήρα και εγώ, ως καινούργιο! Το πακετάρω στη συσκευασία που είχε και το στέλνω πίσω. Το κατάστημα https://mr-mobile.gr το ξέρετε; Σκέφτομαι να στραφώ προς εκεί.
  10. Και εγώ νομίζω πως έτσι πρέπει να είναι, ίδια αυτοκόλλητα όπως φαίνονται ακριβώς στα διάφορα unboxing που κυκλοφορούν. Μπορείς να μου πεις από που το πήρες;
  11. Ναι, έτσι ακριβώς φαίνεται, να έχει ξανακολληθεί η μία πλευρά! Δεν το ανοίγω γιατί χάνω το δικαίωμα επιστροφής (εντός 14 ημερών) όπως είναι στην αρχική του συσκευασία σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή οδηγία. Έγινε από eurogoods. Έχω στείλει email με φωτογραφίες και ΙΜΕΙ στη Samsung και περιμένω απάντηση. Το έβαλα εδώ για να δω μήπως και άλλοι από εσάς έχετε παραλάβει με διαφορετικά αυτοκόλλητα στη συσκευασία και είναι σύνηθες αυτό. Συμβαίνει κάτι τέτοιο ή ο μοναδικός είμαι;
  12. Το αυτοκόλλητο που γράφει Samsung είναι χοντρό. Φαίνεται, πως μπορεί να ξεκολληθεί και να κολληθεί πάλι χωρίς να σκιστεί. Σκέφτομαι, πως μπορεί να είναι μοντέλο επίδειξης ή open box (για ποιό άλλο λόγο να έχει διαφορετικό αυτοκόλλητο) που όμως δεν πρέπει να πουλάνε ως καινούργιο
  13. Μόλις παρέλαβα το Α55 και πριν ανοίξω το κουτί παρατηρώ πως οι σφραγίδες ασφαλείας στο πάνω και κάτω μέρος του κουτιού είναι διαφορετικές. Ανοίγω το κουτί και παραλαμβάνω ή πακετάρω και το στέλνω πίσω; Τι λέτε;
  14. Και ξαφνικά εμφανίζεται το id μου σε όλα τα τηλέφωνα κανονικά όπως πριν... Αυτά να μην γίνονταν θα ήταν όλα καλύτερα! Sent from my RMX2111 using Tapatalk
×
×
  • Create New...