service_slave
Members-
Δημοσιεύσεις
8 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About service_slave
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Άγνωστο
service_slave's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Άλλη πονεμένη ιστορία οι τιμές είναι εκτός πραγματικότητας , πχ για τα ανταλλακτικά τα κοστολογούν 100% πάνω από την εσωτερική τιμή παράδοσης του εργοστασίου και βάζουν 25Ε τιμή εργασίας (χωρίς το φπα) για πελάτες λιανικής όταν στο τεχνικό δίνουν 6ε μικτά την ώρα .:lol:
-
Δύσκολο , για να πιάσει οξείδωση εσωτερικά μια συσκευή θα πρέπει να έρθει σε επαφή με υγρό , ακόμα και το ενδεικτικό της υγρασίας αλλάζει χρώμα απο άσπρο σε κόνκκινο μόνο όταν έρθει σε επάφη με υγρό , ακόμα και εαν είναι καθαρό οινόπνευμα θα έχει απόχρωση προς το ροζ . Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητάς την φωτογραφία απο την συσκευή σου που πρέπει να σου δίνουν αν δεν σου δώσουν αμέσως έκει μπορείς να βρείς πάτημα Σε καμμία περίπρωση δεν υποστιρίζω τα service της συμφοράς , αν θέλουμε όμως να βελτιώσουμε την κατάσταση στην Ελλάδα πρέπει να εστιάσουμε την κριτική μας σε πράγματα που υσχύουν .
-
Με αυτά που γράφεις και με όλο το σεβασμό αποπροσανατολίζεις τον κόσμο , το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το απαράδεκτο service ως αναφορά την ποιότητα, κανείς δεν σου βάζει υγρασία , ακόμα και εαν δεν σχετίζεται με την βλάβη εαν έχει υγρασία είναι εκτός εγγυήσεως , να πεις ότι είναι απαράδεκτο επίσης τα 17 Ε που ζητάει η arvato εκεί συμφωνούμε , ενω στο Γερμανό και στους συνεργάτες της δεν χρεώνει ελάχιστη χρέωση . το θέμα είναι και εκεί πρέπει να ΦΩΝΑΖΕΙΣ τον χρόνο που αφιερώνει το service στο κινητό σου ........ που είναι 5-10 λεπτά max.
-
Λοιπόν έχουμε και λέμε ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα κινητά είτε τα αγοράσεις απο Γερμανό είτε τα αγοράσεις απο ΟΤΕ ή απο vodaphone ή απο media markt για επισκευές level 2 και πάνω πάνε στην "φανταστική " "εταιρεία" που λέγεται Arvato τώρα πλέον για sony ericsson,Nokia( έχουν μείνει κάποια μαγαζία με εξουσιοδότηση),Μιο ,samsoung ,LG, ktl ktl. Όσο για την υγρασία όταν σου πουν ότι έχει υγρασία έχει δεν είναι ψέματα, αλλά όσον αφορά την ποιότητα επισκευής ........ κανένα σχόλιο :cry: :cry:
-
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
service_slave replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Έτσι τα ανοίγουν και στα Service με πένα μάλιστα για την sony Ericsson υπάρχει part number για παραγγελία , είναι πένα 0.60 mm και δεν διαφέρει σε τίποτα απο τις πένες για κιθάρα. -
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
service_slave replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
κάθε ηλεκτρονική συσκευή που κατασκευάζεται ανήκει σε καποιο level , πχ η καφετιέρα που έχεις σπίτι είναι κατηγορίας 1 ,αυτό σημαίνει πως έχει κατασκευαστεί με συγκεκριμένες ανοχές στην διαδικασία της κατασκευής που για το level 1 είναι αρκετές . Τα κινητά τηλέφωνα ανήκουν στην κατηγορία 2 αλλά υπάρχουν εταιρίες (λίγες ) που κατασκευάζουν κινητά και τα εντάσσουν στην κατηγορία 1 για να ρίξουν το κόστος (no name κινητά ). Απ ότι έχω δεί αν αποφεύγεις τις πτώσεις , να το βάζεις σε τσέπες (στρέβλωση πλακέτας) και μακριά απο υγρά , είναι περίπου 2 χρόνια . αν σβήνεις και γράφεις κάνεις υπερβολική χρήση τότε ίσως σου παρουσιάσει στο χρόνο το γνωστό σβήνει και ανάβει μόνο του , και θα χρειαστεί κάποιο ολικό update . -
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
service_slave replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Είναι στα όρια της τρέλας αν σκεφτείς πως επιβιώνουν συνέχεια τα λαμόγια , και διοικούν εταιρίες , άνθρωποι που δεν έχουν παρακολουθήσει ούτε μια ώρα μάθημα management . Με την χρεωκοπία της χώρας βρήκαν άλλο ένα πάτημα και κάνουν πάρτι αυθαιρεσίας . -
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
service_slave replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Όπως σχεδόν όλα , δεν πάνε και πολύ καλά στην όμορφη χώρα μας έτσι και αυτός ο χώρος γιατί να πήγαινε καλύτερα ...... θα προσπαθήσω να δώσω μια μικρή εικόνα για το τι ακριβώς επικρατεί στο χώρο παραθέτοντας τα βιώματα μου , λυπάμαι που δεν μπόρεσα νωρίτερα . Έχω διαβάσει αρκετά παράπονα, στην πλειοψηφία τους ευσταθούν υπάρχουν βέβαια και καταχωρήσεις του τύπου φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από μένα ή τα θέλω όλα χθές. το πρόβλημα λοιπόν εντοπίζεται στον τρόπο λειτουργίας των εξουσιοδοτημένων κέντρων αντί να υπάρχει εδώ πχ Nokia Hellas ή Sony Ericsson Hellas που θα έχουν σαν στόχο την καλύτερη δυνατή επισκευή της συσκευής που πουλάνε στην Ελληνική αγορά και κατά συνέπεια την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη, τα εξουσιοδοτημένα κέντρα (τώρα έμεινε μόνο ένα λόγω χρεωκοπίας των ανταγωνιστών ). έχουν σαν στόχο μόνο έναν ,,,,, ? χρήμα , χρήμα ,χρήμα και πως επιτυγχάνεται αυτό ? όσα περισσότερα τηλέφωνα "δηλώσουν " ως επισκευή τόσα περισσότερα χρήματα θα λάβουν. Βέβαια το σύστημα αυτό έχει σαν συνέπεια να βγάζει πολλές επανεπισκευές αλλά ποιος νοιάζεται ? έχει σαν συνέπεια ο πελάτης λιανικής ή ο συνεργάτης με χαμηλότερο level επισκευής να στέλνει και να ξαναστέλνει το τηλέφωνο ξανά και ξανά , έχει σαν συνέπεια να κρατιέται το επίπεδο τεχνογνωσίας σε πολύ χαμηλό επίπεδο αρκετά κάτω απο την βάση καθώς δεν υπάρχει χρόνος μελέτης ούτε ενός manual , πόσο μάλλον για fault finding . Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι το πόσες φόρμες κάνει closed , (για την εταιρεία που γνωρίζω ζητάνε το απίστευτο νούμερο των 23 επισκευασμένων τηλεφώνων την μέρα !!!!!! ) όσο περισσότερο αυξάνεται ο αριθμός που επισκευάζεις τόσο μικραίνει ο χρόνος που αφιερώνεις ανά τηλέφωνο(πελάτη) . είναι δηλαδή σαν να φωνάξεις τεχνίτη για να βάψει ένα σπίτι και στην ερώτηση πόσο χρόνο θα κάνει για το βάψιμο η απάντηση να είναι 10 λεπτά , η απάντηση αυτή είναι μόνο για γέλια . Υπολογίστε τα παρακάτω: ένας τεχνικός με 3 χρόνια προϋπηρεσία αμείβεται μικτά 6 ευρώ την ώρα , η εταιρίες (NOKIA ktl) δίνουν 15 Ε το τηλέφωνο που το έχεις επισκευάσει με το μικρότερο δυνατό χρόνο (πχ μόνο αναβάθμιση) , η εταιρία χρεώνει επίσης ελάχιστη χρέωση (πχ στα τηλέφωνα που βγαίνουν εκτός εγγύησης) 15 + φπα. Τα χρήματα αυτά που βγαίνουν που πάνε ???? σε επένδύσεις? όχι , σε εκπαιδεύσεις ? δεν νομίζω . και κλείνοντας να αναφέρω κάποια χρήσιμα που δεν γνωρίζει πολύ κόσμος 1.η μοναδική περίπτωση να πάρεις καινούργιο τηλέφωνο (πακέτο) είναι αν το γυρίσεις πίσω μέσα στον χρόνο DOA.( ανάλογα την εταιρεία 7 μέρες) 2.αν γίνει αντικατάσταση πλακέτας ή συσκευής είναι ανακατασκευασμένη και προερχεται από επισκευαστικό κέντρο του εξωτερικού , για κάθε αντικατάσταση που γίνεται να ξέρετε πως ο χρόνος εγγύησης " μηδενίζει " και πρέπει να αρχίσει να μετράει από την αρχή , αυτό βέβαια θάβεται και γίνεται μόνο εαν το ξέρει ο πελάτης και το πεί . Υ.Γ1 επειδή ο καιρός έχει γυρίσματα και ποτέ δεν ξέρεις για καθαρά νομικούς λόγους όλα τα παραπάνω είναι παράγωγα μυθοπλασίας . Υ.Γ2 επειδή δεν μπορούσα να ακολουθήσω τους ρυθμούς αυτούς, και τον τελευταίο καιρό έχοντας σιχαθεί εντελώς τον εαυτό μου για της επισκευές που έκανα, έχασα την δουλεία μοu.