Τελικά αυτή η φορητότητα αριθμού μόνο εύκολη και γρήγορη υπόθεση δεν είναι.
Προσπαθώ από τα τέλη Ιουλίου να μετατρέψω το κινητό μου από καρτοκινητό Vodafone σε cosmoκάρτα και δεν μπορώ να τα καταφέρω.
Η πρώτη αίτηση ακυρώθηκε από την Vodafone γιατί δεν είχαν καταχωρηθεί σωστά τα στοιχεία μου. -οκ, είπα, κάποιο λάθος θα έγινε.
Μετά από κάποιες μέρες, μαθαίνω πως ακυρώθηκε και η δεύτερη αίτηση, γιατί λέει δεν είναι δηλωμένο το καρτοκινητό στην Vodafone. Φυσικά η ταυτοποίηση έγινε τον Απρίλιο και το τηλέφωνο δουλεύει μια χαρά και μετά τις 31/7 έως και πριν λίγο που το δοκίμασα...
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, αρχικά μου είπαν πως δεν έχει φτάσει σε αυτούς αίτηση φορητότητας :-(((( Στην ερώτησή μου πως εξηγείται το γεγονός πως και στις δύο αιτήσεις δέχτηκα επίμονα τηλεφωνήματα από την Vodafone που με ρωτούσαν γιατί αλλάζω εταιρία και σε ποιο πρόγραμμα της cosmote πηγαίνω, ο υπάλληλος μου πρότεινε τη λύση να πάω σε ένα κατάστημα vodafone και να ξανακάνω ταυτοποίηση το ήδη ταυτοποιημένο καρτοκινητό μου.
Προφανώς τα πράγματα έχουν σφίξει, και η εταιρία δεν θέλει να χάσει τους πελάτες της. Είναι όμως ποτέ δυνατόν να βρίσκει τέτοιες δικαιολογίες για να ακυρώνει αιτήσεις, να σπάει τα νεύρα των για λίγο ακόμη πελατών της, θέλοντας να κερδίσει έστω και λίγες μέρες με σκοπό να βάλει λεφτά στα ταμεία της;
Και όμως είναι.
Προσωπικά περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από μια εταιρία του μεγέθους της Vodafone και η όλη συμπεριφορά της με έχει εξοργίσει αφάνταστα. Το να φύγω από την vodafone είναι θέμα χρόνου. Το κακό για αυτήν είναι πως δεν θα σταματήσω να περιγράφω την δική μου ταλαιπωρία και από την στιγμή που υοθετεί τέτοιες τακτικές, θα προσπαθήσω να πείσω όσους συνδρομητές vod. γνωρίζω (οικογένεια, φίλους, συγγενείς) να αλλάξουν εταιρία με ή χωρίς φορητότητα...