καλησπερα σε ολους,
εχω και εγω στην κατοχη μου ενα ομνια 2 το οποιο τρεχει στο service της samsung(ΓΕρμανος σαν εξουσιοδοτημενος) ειναι η τριτη φορα που μπαινει μεσα με προβλημα στο λογισμικο, συγκεκριμενα κολλαει το sw οποτε πας να αντλησεις πληροφορια (ειτε αρχειο κλησεων ειτε sms,) σταματαει να ανταποκρινεται η οθονη αφης και τα πληκτρα τα 2 κατω, τισ 2 πρωτες φορες κανανε αναβαθμιση λενε,,, και επισκευη λογικου κυκλωματος την πρωτη ,, τι να εννοει ο ποιητης με αυτο;;; επισκευη ολοκληρωμενου σε πλακετα;;;;; και την δευτερη φορα δεν βρηκαν προβλημα,, το κακο ειναι με το που το παιρνω και το ανοιγω ξανα τα ιδια επιτοπου, ειδικα τη δευτερη φορα πηγα πισω στο καταστημα μετα απο μια ωρα με την οθονη κολλημενη για να την δουν ,, γιατι στο τελος θα βγουμε και κατ φαντασιαν ασθενεις,,, το μηχανημα ειναι ακομα εκει για την τριτη φορα, δεν με ενημερωνει κανεις αν το φτιαξαν η οχι, παιρνω στη samsung και το μονο που ακους ειναι τισ γνωστες αηδιες εχετε δικιο κλπ κλπ αλλα πληροφορια καμια,, μονο θα σας καλεσει ο ταδε που εχει αναλαβει και εγω δεν ξερω,, δηλαδη ελεος, λες και ζητησα να μου πουν το χερι.. επηδει δεν βλεπω εκει να βγαζω ακρη, εχει αντιμετωπισει κανενας παρομοιο προβλημα και αν ναι, τι εκανε για να το λυση, σκεψου οτι ταλαιπωρουμε 1.5 και η συσκευη κανει τη διαδρομη καταστημα γερμανος λες και ειναι κολιατσου παγκρατι, μεχρι τωρα ημουν ικανοποιημενος απο την εταιρεια αλλα αυτο μαλον οφειλεται στο οτι δεν ειχα χρεαιστει να τουσ γνωρισω και σαν after sales... πλεον δεν με ξαναβλεπω να αγοραζω ξανα, γιατι πραγματικα ειναι κριμα να το στρερουμε 2 μηνες οταν ο χρονος ζωης του κινητου για μενα και για πολλους φανταζομαι ειναι ενα ετος, καθωσ με τισ επιδοτησεις που μασ δινουν οι εταιρειεσ κινητης μπορουμε να αγοραζουμε μια καινουρια συσκευη σε καλη τιμη,
αν το εχει δει κανεις αυτο ας μου προτεινει κατι
ευχαριστω