Jump to content

wtbx

Members
  • Δημοσιεύσεις

    16
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

wtbx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Μια ερώτηση για όσους έχουν εγκαταστήσει την speed rom του hyperx: περιλαμβάνει τη σειρά των λεξικών Power Dic που περιέχει η original rom; Δεν αναφέρομαι στο t9, αλλά στα λεξικά που υπάρχουν στο φάκελο Office.
  2. Γράφτηκα στο Surf & Email 30MB 11 Νοεμβρίου. Ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται 16 Νοεμβρίου. Η πλοήγησή μου από 11 έως 16 Νοεμβρίου ορθώς δεν χρεώνεται. Στις 16 Δεκεμβρίου εκδίδεται ο επόμενος λογαριασμός. Παρατηρώ εκεί ότι, χωρίς να έχω υπερβεί τα 30 ΜΒ, από ένα σημείο και μετά η Vodafone μου έχει χρεώσει όσες φορές έκανα πλοήγηση σαν να μην είχα το Surf & EMail 30. Στις 11 Δεκεμβρίου εμφανίζεται στον λογαριασμό η χρέωση της ανανέωσης του Surf & Email 30 και καπάκι η επόμενη φορά που υπάρχει πλοήγηση χρεώνεται κανονικά. Σύνολο χρέωσης: 60 ευρώ Αυτό το αντιλαμβάνομαι στις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και σταματώ να χρησιμοποιώ την υπηρεσία, προτού χρεωθώ κι άλλο και μέχρι να βρεθεί λύση. Καταθέτω αμφισβήτητη χρέωσης, μου λένε σε πέντε εργάσιμες θα έχετε απάντηση. Εκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση, παρά τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματά μου. Στις 16 Ιανουαρίου μου έρχεται νέος λογαριασμός. Σύνολο χρέωσης: 120 ευρώ, για όσα MΒ είχα καταναλώσει από τις 17 Δεκεμβρίου έως τις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και διέκοψα μόνος τη χρήση. Ξαναπαίρνω σήμερα τηλέφωνο τη vodafone, μου λένε "έχει καθυστερήσει το αίτημά σας, δεν ξέρουμε γιατί, θα σας απαντήσουμε σίγουρα εντός της ημέρας". Δεν απάντησαν βεβαίως. Παίρνω ξανά εγώ, και η απάντηση είναι : "θα σας ενημερώσουμε εντός των επόμενων ημερών". Ούτε με το "αρμόδιο τεχνικό τμήμα" ήθελαν να με συνδέσουν, ούτε με κάποιον άλλο υπεύθυνο Έχω την αμυδρά υποψία ότι δεν θα μου απαντήσουν ποτέ. Θα στείλω και επιστολή, βεβαίως, αλλά δεν βλέπω να ιδρώνει το αυτί τους. Καμιά ιδέα για το πώς να κινηθώ στη συνέχεια; Βεβαίως αλλάζω εταιρεία μέσα στην εβδομάδα.
  3. Αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη το account μου στο symbiansigned.com, κατάφερα προχτές κιόλας να κάνω κανονικά registration, ανοίγοντας πρώτα ενα δωρεάν email account στο http://www.webmailv.com.
  4. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, mirrorofsorrow. Το Officesuite έκανε μια χαρά τη δουλειά του. Ψάχνοντας για αυτό, έπεσα πάνω και στο PDF+ που κάνει την δουλειά που δεν κάνει το Adobe Acrobat 1.5, δηλαδή text-wrapping, ώστε να μην χρειάζεται να βγάζει κανείς τα μάτια του.
  5. Είμαι νιούμπης στα symbian και προχτές αγόρασα το 6120. Θα ήθελα τα φώτα σας. α) Έχω ένα πρόβλημα με το προεγκατεστημένο Quickoffice. Προσπαθώ να ανοίξω κάποια σχετικώς σύνθετα αρχεία του Word, αρχίζει να φορτώνει το έγγραφο, γεμίζει η μπάρα και εκεί κολλάει το κινητό. Ξεκολλάει μόνο εάν πατήσω το πλήκτρο Μενού. Φταίει ότι τα κείμενα είναι μεγάλα/σύνθετα; Εχει κάποιον τέτοιο περιορισμό μεγέθους αρχείου το Quickoffice; Φταίει το κινητό (3.83 firmware); Κάποια απλούστερα έγγραφα τα ανοίγει κανονικά. β) Xάνω κάποιο επεισόδιο ή το pdf viewer της Acrobat όντως δεν προσαρμόζει το κείμενο στην οθόνη (εκτός απο το ζουμ) και πρέπει αναγκαστικά να κάνω δεξιά-αριστέρα για να διαβάσω μια πρόταση; γ) Υπάρχουν άλλα προγράμματα εναλλακτικά αυτών των δύο; Ευχαριστώ
  6. Αν όσα ξόδεξαν σε προμόσιον για αυτή την αηδία χτες τα δαπανούσαν για ανθρώπινο δυναμικό θα μπορούσαν να λύνουν ταχύτερα τα προβλήματα που δημιουργούν τα άχρηστα προγράμματά τους.
  7. Περνούσα από Σύνταγμα εκείνη την ώρα και μου ήρθε να πάρω ένα μεγάφωνο να τους το φορέσω καπέλο. Από πάρτι και φρουφρού και αρώματα μιαααααα χαρά· το πρόβλημα μου με το vodafone mail, όμως, δεν μπορούν όμως να το λύσουν εδώ και 4,5 μήνες! Ασταδγιάλα! http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=161266
  8. Τέσσερις μήνες μετά και ούτε φωνή ούτε ακρόαση για το πρόβλημα. Το Vodafone Mail εξακολουθεί να μην με αφήνει να ανοίξω ούτε να διαγράψω τα mail που υπάρχουν στο inbox. Τώρα που μου έστειλε κάποιος δύο τεράστια αρχεία, εξαντλήθηκαν και τα 20ΜΒ του προσφερόμενου χώρου. Αναρωτιέμαι πλέον αν θα μπορώ να δέχομαι μηνύματα στον τηλεφωνητή μου, διότι εάν στα 20ΜΒ προσμετρώνται και αυτά, προφανώς θα μείνω και χωρίς τηλεφωνητή. Είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ που δεν μπορούν να βρουν λύση εδώ και τέσσερις μήνες; Γνωρίζετε εάν προσφέρει άλλη εταιρεία υπηρεσία όπως το U&ME της Vodafone;
  9. Δύο μήνες από το τελευταίο πόστ και πολλά τηλεφωνήματα και email μετά, το Vodafone Mail μου εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Μου λένε ότι το πρόβλημα το έχουν και άλλοι χρήστες και προσπαθούν να βρουν λύση, αλλά δεν ξέρουν πότε. Τι μπορώ να κάνω πλέον; Μπορώ να διεκδικήσω αποζημίωση για υπηρεσία που πληρώνω και δεν μου προσφέρεται; Να καταγγείλω τη σύμβαση; Είναι αστείο δηλαδή, εδώ και 3 μήνες δεν έχω vodafone mail. Έλεος.
  10. Τα νεότερα που έλαβα σήμερα από το 13830 είναι ότι πρόκειται για σφάλμα του λογισμικού που χρησιμοποιεί το Vodafone Mail, ότι το πρόβλημα είναι εκτεταμένο και ότι ήδη η εταιρεία εργάζεται για την επίλυσή του. :worry: Μα κανείς σας δεν αντιμετωπίζει το ίδιο με μένα πρόβλημα;
  11. Μα πήρα σήμερα. Είναι ακόμα "υπό διευρεύνηση" και "να μην ανησυχώ, δεν έχει ξεχαστεί". Ημερομηνία πρώτης αναφοράς προβλήματος: 22 Δεκεμβρίου.
  12. Δυστυχώς, δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Τα στατιστικά των φακέλων μου είναι: Εισερχόμενα 64 μνμ 14390 KB Απεσταλμένα 3 μνμ 150 KB Πρόχειρα 0 μνμ 0 KB Διαγραμμένα 0 μνμ 0 KB Δεν μπορώ ούτε να σβήσω ούτε να ανοίξω ούτε να μεταφέρω μηνύματα. Όταν κλικάρω ένα μήνυμα βγάζει 21409 - Το μήνυμα που προσπαθείτε να προβάλλετε δεν υπάρχει πλέον σε αυτόν τον διακομιστή. και όταν προσπαθώ να το σβήσω 9574 - Αδύνατη η μεταφορά του μηνύματος. Πιθανόν έχετε φτάσει το αποθηκευτικό σας όριο. Πιθανόν δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
  13. καλά, και εγώ απλώς κάνω προώθηση το gmail μου στο vodafone mail για να μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό όταν έρχεται mail. Είναι μια δυνατότητα πολύ χρήσιμη για την δουλειά μου.
  14. Αντιμετωπίζει κανείς πρόβλημα με το Vodafone Mail ή έχω την αποκλειστικότητα; Συμβαίνει το εξής κουλό: τα email που φτάνουν στο inbox μου δεν ανοίγουν αλλά ούτε και μπορώ να τα διαγράψω! Και το πρόβλημα αυτο παρουσιάζεται τόσο όταν μπαίνω μέσω vodafone live από το κινητό μου, όσο και όταν μπαίνω από το myvodafone.gr. Έχω αναφέρει το πρόβλημα και εδώ και 15 μέρες βρίσκεται "υπό διερεύνηση" όπως μου λένε. Ξέρεις κανείς τίποτα περισσότερο; Wtbx
  15. Γεια σας από Θεσσαλονίκη θυμάμαι καλά ότι ο ΟΤΕ υποχρεούται από το νόμο να κάνει τις νέες συνδέσεις εντός 10 εργάσιμων ημερών και σε περίπτωση που αργήσει αποζημιώνει τον πελάτη, επιστρέφοντάς του το τέλος νέας σύνδεσης; Το τηλέφωνό μου δούλεψε 13 εργάσιμες μετά την κατάθεση της αίτησης, μικρό το κακό θα μου πείτε, αλλά φίλοι που έκαναν αίτηση ταυτόχρονα με μένα είχαν τηλέφωνο εντός τριημέρου. wtbx
×
×
  • Create New...