ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!!
ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!!
ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!!
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?