Jump to content

spyroskar

Members
  • Δημοσιεύσεις

    5
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About spyroskar

  • Ημ. Γέννησης 01/10/1978

spyroskar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Αρχικα μιλησα στο καταστημα, μετα με το 1277(ειναι απο εταιρικο πακετο) μετα εστειλα mail(20 Απριλιου) με κοινοποιηση στο ΙΝΚΑ και τελος 15 Μαιου καταχωρηθηκε και απο το 1277 ενα ηλεκτρονικο αιτημα-παραπονο αλλα το μονο που εχω ειναι μια προφορικη απαντηση πως το θεμα το εχει αναλαβει καποιος υπαλληλος για διεκπαιρεωση(απο 15-5 το ιδιο μου λενε).Το επομενο βημα ειναι η γενικη γραμματεια καταναλωτη.Αλλα ελεος!!!επρεπε να φτασουμε εως εδω;Μπορει να ειμαι η εξαιρεση αλλα αυτο δε μου λεει τιποτα!εγω ξερω πως ολη αυτη η ταλαιπωρια ειναι ψυχοφθορα για μενα και αντιεπαγγελματικη για αυτους. Υ.Γ. προπερσι σε προβλημα συσκευης συγγενικου προσωπου πηρε αμεσως συσκευη αντικαταστασης και σε 9 μερες το κινητο πισω.Αψογο service Bilako αλλα απο τη vodafone.δυστυχως εγω ακομη ταλαιπωρουμε...
  2. ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ: ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!! ΚΑΝΙΒΑΛΕ>SONY G900 ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ>ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ>ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!! ZUCERO>ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΤΑΝ UPDATE ΣΤΟ SOFTWARE ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ(ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ G900) BILAKOOO:ΚΑΤΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ WIND.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ. ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ 15 ΜΑΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ! ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ STORY ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ MAIL. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ MAIL SOU! ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!!!!
  3. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!! ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!! ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!! ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ?
×
×
  • Create New...