Μια που ρωτάς θα μοιραστώ την εμπειρία μου στο θέμα.
Με την αγορά του S7 από Κωτσόβολο, εκτός από δωροεπιταγή 100€ δινόταν δώρο και ασφάλεια τεχνικής βλάβης και θραύσης οθόνης. Δυστυχώς εξαιτίας απροσεξίας πράγματι η οθόνη ράγισε, οπότε χρειάστηκε να ενεργοποιήσω την ασφάλεια (καλύπτει εως 2 θραύσεις ή 1 ολική αντικατάσταση). Χωρίς ερωτήσεις και προβλήματα, το τηλέφωνο πήγε μέσω Κωτσόβολου για αντικατάσταση οθόνης στην επίσημη αντιπροσωπεία, ενώ για τη διάρκεια της επισκευής (10 εργάσιμες) μου διατέθηκε συσκευή αντικατάστασης. Πλέον η συσκευή είναι πάλι καινούρια, ενώ είμαι καλυμμένος και για μια ακόμα θραύση. Συνοψίζοντας, θεωρώ την ασφάλιση από αξιόπιστο κατάστημα απαραίτητη για συσκευές με τόσο δύσκολη και ακριβή επισκευή όσο η σειρά S7. Ελπίζω να βοήθησα.
ΥΓ. Στο συγκεκριμένο κατάστημα μπορείς να αγοράσεις ασφάλεια και μετά την αγορά της συσκευής