Σκέφτηκα να δημιουργήσω εδώ ένα thread τόσο για εμένα που σκέφτομαι να παραγγείλω το acer m900 όσο και για άλλους που προβληματίζονται σχετικά με την έλλειψη επίσημης αντιπροσωπείας που να παρέχει υποστήριξη.
Θέτω κάποια πρώτα ερωτήματα που-μάλλον λανθασμένα- είχα γράψει και σε ένα άλλο thread και ελπίζω, ειδικά όσοι ήδη έχουν αγοράσει κάποιο από τα acer να βοηθήσουν με την εμπειρία τους και να καταγράψουν τις εντυπώσεις τους.
1. Η γλώσσα στο λειτουργικό μπορεί να αλλάξει σε ελληνικά;
2. Ποιο πρόγραμμα περάσατε για να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες sms και e-mail; Που το βρήκατε;
3. Οι φορτιστές που έχει μέσα η συσκευασία είναι για αγγλικές πρίζες; Πως γίνεται η μετατροπή;
4. Υπάρχει πρόβλημα με την αποστολή ρυθμίσεων internet από την εταιρία στην οποία είστε συνδρομητές;
Ευχαριστώ.