Jump to content

Kostas297

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Kostas297

  • Ημ. Γέννησης 10/09/1983

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Kostas297's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Χμμ.. η αλήθεια είναι δεν ξέρω πότε βγήκε στην αγορά. Έτυχε να χρειαστώ μεταφορικό μέσο άμεσα και πήγα και το πήρα. Δεν έκανε όμως 2500. Οι τιμές που έμαθα από όλα τα καταστήματα που ρώτησα και από αντιπροσωπείες Yamaha ήταν 2480 το Special και 2270 όλα τα άλλα (μπλε-κόκκινο-ασημί-μάυρο). Το πήρα τελικά από το Βύνιο. μαζί με συναγερμό Meta, ένα απλό κρανάκι και μπαγκαζιέρα πίσω, σύνολο 2330 (μαζί με πινακίδες κτλ) αν θυμάμαι καλά. Το σταντ το έβαλα εγώ μετά στο πρώτο service και πήγε όντως γύρω στα 17 ευρώ και όλο το service μαζί πήγε 40.
  2. Ρε παίδες sorry κι όλας αλλά διαβάζω συνέχεια κόκκινο - μπλέ - ασημί - κόκκινο - μπλέ - ασημί..... Το μαύρο το κατράμι που έχω εγώ δηλαδή ψέυτικο είναι; :) Δεν υπάρχει; Ή απλά δε το αναφέρει κανείς επειδή το θεωρεί απαίσιο; :wacko: Και αναφορικά μιλώντας για τα προηγούμενα posts.. όντως το παπί πνίγεται με 4η σε ανηφορίκό δρόμο στην εθνική.. και ειδικά όταν έχει κόντρα αέρα νομίζω ότι παίζω με τη ζωούλα μου! Φτερό στον άνεμο νιώθω! Κατά τα άλλα απροβλημάτιστο και πολύ άνετο! Όσο γι'αυτά που λένε για το χώρο κάτω απ'τη σέλα, υπάρχουν και οι μπαγκαζιέρες! :cool:
  3. Η αλήθεια είναι κ εγώ που το "άνοιξα" λίγο σήμερα (125 στο κοντέρ) το παπί έτρεμε σύγκορμο, αλλά είχε και αέρα οπότε δεν ξέρω αν φταίει κάτι στο παπί ή απλά οι συνθήκες... Θα μ'ενδιέφερε αν υπάρχει κάτι να προσθέτει αεροδυναμική στο εργαλείο αλλα να'ναι και κομματάκι εμφανίσιμο... μην είναι σαν τσίρκο το όχημα!
  4. Ο λόγος που το ξανάλλαξες;
  5. Όντως το manual γράφει 1000/6000/12000/18000/24000 και αλλαγή λαδιού κάθε 3000χλμ για τις Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας. Αλλά είμαι σίγουρος πως κάποιος μου είπε να το πάω και στα πρώτα 500. Μάλλον από το μαγαζί που το πήρα. Θα τ'αφήσω ως έχει γιατί ούτως ή άλλως δε προλάβαίνω να το παω και θα πάω μια και καλή στα 1000! Αυτή η αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σ'ένα μικρότερο που προτείνουν όλοι εδώ στο forum το βγάζει εκτός εγγύησης το μηχανάκι; ή μπορεί να γίνει και σε εξουσιοδοτημένο και να το καλύπτει ακόμα;
  6. Ααα, ωραία! Πάλι καλα! :) Η αλήθεια είναι ότι το ανοίγω που και που έτσι να ξεμπουκώσει αλλά για λίγα δευτερόλεπτα μόνο! Τα λάδια δεν έμαθα ακόμα αν πρέπει να τ'αλλάξω στα 500χλμ, ή στο πρώτο service των 1000. :wacko:
  7. Καλώς σας βρήκα παίδες, ειμαι καινούριος στο Forum! Πήρα το Crypton-X σε μαύρο πριν 2 βδομάδες και το χρησιμοποιώ να πηγαίνω πέρα δώθε στη δουλειά από τα Κ.Πατήσια στον Αγ.Στέφανο (Γύρω στα 40-45χλμ διαδρομή τη μέρα δηλαδη). Αναγκαστικά λόγω της μεγάλης απόστασης, το στρώνω με σταθερή 4η ταχύτητα στην εθνική και με μέχρι 1/3 του γκαζιού (ως τα 150) και 1/2 (μεχρι τα 500) και που κ που το ρίχνω ή το ανοίγω λίγο περισσότερο για να αλλάζει στροφές όπως λέει και το manual. Αυτό είναι καλό τελικά; Μέχρι τώρα έχω κάνει γύρω στα 480χλμ και έχω χάσει τη μπάλα μ'αυτά που ακούω περι στρωσίματος και επιδόσεων. Άλλοι λένε αλλαγή λαδιών στα 500, άλλοι στα 1000... Τελικά πότε το κάνουμε αυτό και πότε το πρώτο service;; Ξέρει κανείς να πει ακριβώς;; Το μηχανάκι δεν τρίζει από πουθενά, τα φρένα του είναι μια χαρά (για τις ταχύτητες που πιάνω τουλάχιστον) και το μόνο ελάττωμα που βλέπω ως τώρα είναι όντως τα μαμήσια λάστιχα που είναι λες και οδηγάς πάνω σε σαπουνάδα. Όντως αισθάνομαι πως δεν έχει αρκετό μπαμ στην εκκίνηση με 1η αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι δεν έχει στρωθεί ακόμα.; Έχει κανείς καμιά συμβουλή γενικότερα σ'όλο αυτό;
×
×
  • Create New...