Jump to content

manisteo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    94
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by manisteo

  1. ο ανθρωπος λεει οτι θελει να το παρει απο e-shop για να το παρει πιο φτηνα 495 το βρισκει και στο μαγαζακι της γειτονιας του... μια ερωτηση να κανω εγω? οταν το παιρνεις εχει λιγη μπαταρια μεσα? αν ναι να την χαλασω και μετα να την φορτισω η να το φορτισω αμεσως 10 ωρες???? παω να το παρω σε λιγο!
  2. λοιπον θελω επειγοντως!!! να παρω το καλωδιο για την τηλεοραση και μου αρεσε πολυ η βαση φορτισης.. Ποιο καλο παιδι θα μου πει που θα τα βρω.. Η θηκη δεν φαινεται και πολυ καλη.. Μαλλον παω για μια απλη θηκη..
  3. ηταν δικια μου αποροια και το εψαξα.. το γραφω ετσι πληροφοριακα για οποιον τον ενδιαφερει! λοιποιν η διαφορα της microsd με την microsd premier ειναι οτι στην πρωτη η ταχυτητες read/write ειναι 1/1 mB και στην premier ειναι 10/9 mB. Σκεφτειτε χρονους σε μεταφορα ταινιας, αν γινεται απο το suite. διαφορα 5€..
  4. ειναι κουραστικο να γραψει καποιος τη γνωμη του για το αν αξιζει η οχι ενα κινητο ενω εχουν ειπωθει ολα αυτα. φιλε μου διαβασε τις σελιδες η το review και βγαλε δικια σου αποψη. και φιλε sonakiasfun εχεις δοκιμασει το συγκεκριμενο τηλ? οκ καταλαβαμε δεν σου αρεσει η lg. ομορφα, αγορασε κλιματιστικο της. ασε ολους τους υπολοιπους που εχουν γραψει 16 σελιδες και κατεχουν το κινητο να πουν τη γνωμη σου. ανωφελο θα ειναι να λες συνεχως "κατω η lg" και ολη αυτη τη προβοκατσια τελως παντων.
  5. πιστευω σε αυτα τα λεφτα παιρνεις και ενα viewty το οποιο επισης δεν εχει wi-fi και ανοιχτο λειτουργικο αλλα η καμερα 5 mp ειναι ολα τα λεφτα!!!
  6. exei idi vgei sti voda to perimeno apo vdomada sti sparti
  7. Ποση ωρα η πρωτη φορτιση ρε παιδια??? Και για να μετατρεψεις ταινιες πιο λετε?????
  8. Ταινίες να φανταστω οτι τις παιζει σε widescreen στυλ δηλαδη οτι η οθονη γυριζει?? Πιο ειναι καλο πρόγραμμα να τις μετατρεπουμε? Α και κατι αλλο.. Ποσες ωρες η πρωτη φορτιση?(Ναι εχω ψηθει αγρια και μαλλον σε 2 μερες θα το εχω στα χερια μου!!!!!)
  9. Να ρωτησουμε και κατι καποιον που το πηρε! Μπορεις να χρησιμοποιεις μονο δαχτυλα για να το λειτουργεις?? Η πρεπει να εχεις συνεχως το πενακι στο χερι? επισης σε πιο σημειο του κινητου μπαινει το πενακι? Ψηνομαι αγρια να το παρω! Μνημη δεν σου δινουν στο κουτι? Εσωτερικη 100 εχει ε??
  10. βασικά εγώ έχω ένα 3230.. πως θα κάνω κόλπο να πάνε οι επαφές μου στο lg σωστά??? επίσης καμία συγκριτική φώτο για το μέγεθος δίπλα σε ένα πακέτο τσιγάρα πχ?? ευχαριστώ! ΑΑΑ τι περιέχει μέσα το κουτί?
  11. Παιδιά υπάρχει ελληνικό flash w660i γιατί το πήρα και έχει vodafone live? και αν υπάρχει και το vodafone live μήπως χρειαστεί??
  12. re paidia emena i mpataria krataei sta diskola 2 meres. Fantasteite to klino to vradi, kai oles oi fortiseis einai me klesto to kinito, 4 ores. teleies oi protes 3 fortiseis!!! kana programma stil spy na exei motion detector gia na vgazei video pou na doulevei yparxei???
  13. re si na soy po kati exo teleytaioys drivers alla to problem einai oti to pc suite thelei serial kai oi drivers exoyn kati san serial emulator kai den fainetai na doylevei. ayto me to mrouter kai tin com port pos to kaneis?
  14. :!: exo n7650 kaithelo na antigrapso tis epafes sto pc. to pc suite zitaei serial alla ego exo usb bluetooth.to bluetooth einai ena poli mikro kai gnorimo se mena siskeyi. exei serial port emulator alla den to vlepo na doylevei. ti na kano gia na steilo tis epafes sto pc moy?
×
×
  • Create New...