Jump to content

stratos3

Members
  • Δημοσιεύσεις

    26
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About stratos3

  • Ημ. Γέννησης 18/04/1989

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

stratos3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. υπαρχει ρε συ διαφορα...αναλογα ποσο μεγαλη μικρη ειναι η ζαντα αλλαζει και η σχεση των γραναζιων...οποτε πανε ολα τζαμπα..
  2. δεν ξερω να σου πω...σε DY μοτερ μονο κυλινδροπιστονο εχω αλλαξει...μηπως θα ηταν καλυτερα να μην μπλεχτεις με στροφαλους αν δεν μπαινουν απο εμποριο? αλλα αν θες μπορεις να βαλεις μακρυτερη μπιελα και να την αλλαξεις θεση...(με παντεντα μονο)...αλλα να ξερεις οτι δεν θα κρατησει και για πολυ!:worry:
  3. ενταξει ρε παιδια σορυ που το εβαλα εδω αλλα ηθελα να μοιραστω την χαρα μου!! :(
  4. http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=133225&dateline=1246564142&type=profile F1z μολις το εβγαλα απτο συνεργειο...56.5 χιλιοστα , 36 mikuni καρμπυλ, θυρηδομα εισαγωγη εξαγωγη , πλανιαρισμα το κυλινδρο , τορναρισμα το κεφαλαρη , reediera daytona (πολυ καλη) καρμπον , πειραγμα τα ρευματα και μια ΜΚ εξατμιση... σε λιγο καιρο δαγκανα απο ΧΤ γτ δεν σταματαει σαλιο! και ενα συμπλεκτη για καλυτερα μπαντιλικια! νομιζω οτι ειμαι ερωτευμενος!
  5. υποψιαζομαι να εχεις προβλημα στο ραουλο σου...αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω παραπανω... κανονικα πρεπει να κατσει ο μηχανικος σου να το ξηλωσει... οτι και αν πουμε ολοι μας δεν θα ειναι με σιγουρια...:(
  6. οχι....:ninja: www.moto-rider.com ενα απο τα πολλα site που μπορεις να βρεις... Για να φρεναρεις πριν τον τοιχο η μετα??????Σε ενα μοτερ ανω των 100cc χρειαζονται πιστευω στην αναγκη.Στα 50αρια οχι και τοσο.Προσφατα οδηγησα GLX 52ΜΜ γαστρωνε πραματικα,αλλα φρεναρε ******τα καλα δεν ειναι αναγκη κιολας..δεν αντιλεγω αλλα και τα ταμπουρα κανουν την δουλεια τους για ταχυτητες κατω των 130-140..αλλα θελουν λιγο παραπανω σφιξιμο στην ντιζα και καλη συντηρηση.. αμα ειναι στριμογμενος οικονομικα ας τα κρατησει μωρε...
  7. οταν αλαζεις γραναζια αλαζεις και αλυσιδα γτ κανει πατουρα αλλα και το αντιστροφο..αλλιως υπαρχει μεγαλη περιπτωση να σου βγαινει η αλυσιδα..
  8. αμα δεν ειναι ενα απο αυτα που λενε τα παιδια παραπανω..τοτε να δεις αν χανεις συμπιεση..μπορει να εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου σου και να ψιλοπαιζη το πιστονι..
  9. 'Η εχεις παρμενο μηχανακι ή ειναι στραβα τα ψαλιδια σου...και τα ημετασιον καλα ειναι δεν θα το εχεις και για παντα το μηχανακι...
  10. εχω δει ραγισμενα βολαν οποτε δεν το προτεινω..αλλα ελαφρωμα βολαν και στροφαλου χανεις κατα πολυ τη φυγοκεντρο..
  11. *εγω παλι θα συμπληροσω οτι καλο θα ειναι να εναν στροφαλο προσεγμενα ελαφρομενο στα ιδια χιλιοστα ή στα πλησιεστερα..αμα το κανει 52χιλ. το μικροτερο 22αρι keihin αλλιως το πολυ ενα 26αρι mikuni αν το κανει 55χιλ. απο 26αρι μεχρι 30 και κατι το πολυ..εκκεντροφορο για σιγουρα αποτελεσματα παει αναλογα με τη κατηγορια του πιστονιου αλλα εφοσων ειναι γυαλισμενι η κεφαλη να παρει ενα kitaco stis 72αρες δουλευει αψογα αλλα για takegawa δεν ξερω αν θα δουλεψει αψογα..ας μην πειραξει ρευματα γιατι ολοι εχουν προβληματα μετα απο ενα χρονικο διαστημα..και τελος καλο θα ητανε καλο πολλαπλασιαστη το καλυτερο μπουζι και το καλυτερο μπουζοκαλωδιο με την πιπα του(ολοι δεν δινουν σημασια σε αυτα τα 2 τελευταια αλλα πιστεψε με υπαρχει τεραστια διαφορα)
  12. σε 56.5 διχρονο δουλευε το 20αρι αλλα με τζουφια 4ρτη αρα σιγουρα θα δουλεψει
  13. συμπλεκτη πρεπει να παρω κομπλε γτ τηα μπει με πατεντα..δεν ειναι τπτ μπαινουνε και απο αυτα τισ αγορας μια μανετα και μια τρυπα στο καπακι... απο τι ειδα ειναι carbon οποτε απο κει ειμαι μια χαρα αλλα το θεμα ειναι οτι ακσιζουν την ταλαιπορια? τεσπα ευχαριστω παιδια και τους δυο!:)
  14. ρε παιδια ξερει κανεις που μπορω να βρο μεταχειρισμενη reed V-FORCE καρμπονατη για F1-Z? kai enas sumplekths poso exei?
×
×
  • Create New...