3 δεματα?? Ηταν μαζι η σε διαφορετικές ημερομενιες:!:
Αν ειναι μαζι το καταλαβαινω ,τι δωρο να γραψει και χαμηλη τιμη αλλα σε διαφορετηκες ημερομενιες εισαι ρε φιλε ο γκαντεμης.
Μηπως τελικα το μαγαζι αυτο στελνει ΠΟΛΛΑ δεματα στην Ελλαδα και γινεται 1στα10 ελενχος?
Γνωριζει καποιος κανενα αλλο μαγαζι αξιοπιστο πανω απο αλλα ,να εχει το 830 (ασπρο) και σε καποια προσφορα
Παντως εγω πολυ το ζαλιζω το θεμα παιδια.Το ψαχνω εδω και καμια εβδομαδα για αγορα κινητου.
Τελικα σε αυτα τα λεφτα 150-160 ,αυτο το κινητο τα αξιζει (απο τα γραφωμενα τον κατοχων) εχουμε καποια αλλοι προταση ,και απο αλλοι εταιρια?
Το μονο που κολαω στο 830 ειναι η μπροστα καμερα 0,3 (πολυ χαμηλη σε σχεση με καποιο αντ που εχουν 5.0 τουλαχιστον) και η χαμηλη αναλυση της οθονης.
Εδω θελω να ρωτησω η μεγαλη διαφορα η αναλυση της οθονης του 830 με καποια αλλα που φτανουν στα πχ 1920
ευχαριστω