Jump to content

gkarabid

Members
  • Δημοσιεύσεις

    282
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gkarabid

  1. καλησπερα και απο εμενα Εχω το samsug gt-s5830 2.3.5 και θελω να ρωτησω ποιο αρχειο να κατεβασω για να το βαλω στην καρτα sd ωστε να το τρεξω. Εδω https://docs.google.com/file/d/0BxsALes8Iuidc055YXpKak5TZHFaYTlNNmY5Skp2QQ/edit?usp=drive_web (απο το πρωτο ποστ) βλεπω καμια 10 αρχεια συνολο.Πρεπει ολα να τα κατεβασω. Δευτερη ερωτηση για ποιο λογο εκτος για την μεταφορα αρχειων απο την μνημη στην sd υπαρχει καποιος αλλος λογος να γινει το κινητο root.Ααα και σβησιμο καποιες εφαρμογες που δεν χρειαζονται. Ευχαριστω
  2. gkarabid

    Lenovo A830

    Για καμερα μπροστα με αναλυση 5 και πανω μιλαω για κινεζικα πχThL και καποια αλλα αλλα δεν τα θυμαμαι. Τεσπα αφου λες οτι επαρκει 0,3 για skype δεν εχω κανενα λογο να μην σε πιστευω. Για την αναλυση οντως φιλε μου ακομα και μετα απο τα λογια σου εξακουλοθω να εχω καποιες επιφυλαξης γιατι ειναι απο της ποιο χαμηλες που βλεπω αναμεσα σε αλλα κινεζικα (και μη) κινητα. Αραγε αυτα που δινουν αναλυση HD παιζει κανενα ρολο σε τοση μικρη οθονη 5΄η ειναι καθαρα για μοστρα. Η πισω καμερα πως ειναι απο φωτο βγαζει καλες ,αν και ποιο πολυ με ενδιαφερει το βιντεο.Η αληθεια ειναι οτι τωρα περιμενω μια προσφορα να το χτυπησω,αν και λιγο δυσκολο το βρισκο το λευκο χρωμα. Ευχαριστω
  3. gkarabid

    Lenovo A830

    3 δεματα?? Ηταν μαζι η σε διαφορετικές ημερομενιες:!: Αν ειναι μαζι το καταλαβαινω ,τι δωρο να γραψει και χαμηλη τιμη αλλα σε διαφορετηκες ημερομενιες εισαι ρε φιλε ο γκαντεμης. Μηπως τελικα το μαγαζι αυτο στελνει ΠΟΛΛΑ δεματα στην Ελλαδα και γινεται 1στα10 ελενχος? Γνωριζει καποιος κανενα αλλο μαγαζι αξιοπιστο πανω απο αλλα ,να εχει το 830 (ασπρο) και σε καποια προσφορα Παντως εγω πολυ το ζαλιζω το θεμα παιδια.Το ψαχνω εδω και καμια εβδομαδα για αγορα κινητου. Τελικα σε αυτα τα λεφτα 150-160 ,αυτο το κινητο τα αξιζει (απο τα γραφωμενα τον κατοχων) εχουμε καποια αλλοι προταση ,και απο αλλοι εταιρια? Το μονο που κολαω στο 830 ειναι η μπροστα καμερα 0,3 (πολυ χαμηλη σε σχεση με καποιο αντ που εχουν 5.0 τουλαχιστον) και η χαμηλη αναλυση της οθονης. Εδω θελω να ρωτησω η μεγαλη διαφορα η αναλυση της οθονης του 830 με καποια αλλα που φτανουν στα πχ 1920 ευχαριστω
×
×
  • Create New...