Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπιζω ένα πρόβλημα με την vdsl 100αρα γραμμή που έχω στη nova. Ενώ όλη μέρα συγχρονίζει στα 98mbps περίπου, το βράδυ για ένα 3ωρο σέρνεται, και είναι εμφανεστερο στο streaming. Με άλλο δίκτυο ή διαμοιρασμό από κινητό όλα καλά. Έχει ελέγχει και η καλωδίωση του σπιτιού από τεχνικο και είναι άριστη.
Η αντιμετώπιση από την εταιρεία είναι εξοργιστικη. Δεν βλέπουν πρόβλημα, και την επόμενη μέρα κλείνουν την βλάβη. Πλέον έχω αποφασίσει να αποχωρήσω αλλά επειδή έχω 10 μήνες συμβόλαιο δεν θέλω να τους πληρώσω κιόλας. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω ώστε να μη μου ζητάνε κερατιάτικα;;