Jump to content

taoma

Members
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About taoma

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

taoma's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. επαναφορά και επανεγκατάστση λογισμικού, τρεις φορες εκανα εγω και δυο (φανταζομαι...) αυτοί! :/ Πλέον έχω κουραστεί να ξανασετάρω το τηλέφωνο από την αρχή!!! Με καταλαβαίνεις φαντάζομαι. Απογοήτευση.... Ο θόρυβος και η παραμόρφωση της φωνής παρουσιάζεται είτε μιλαω στο ακουστικο του, είτε σε ανοιχτή ακρόαση, είτε σε ακουστικά hands free είτε έχω το τηλέφωνο στο BT του αυτοκινήτου. Αρα λογικα δεν είναι κάποιο από αυτά τα εξαρτήματα. Δεν ξερω καν αν αφορά ο ηχος HD στο πρόβλημά μου. Υποθέσεις κάνω. Δεν τα ξερω και καλά. Απλα εψαχνα μηπως απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο. Μόνο και μόνο επειδή διάβασα σε ξενα φόρουμς να παραπονιούνται για θορύβους λόγω αυτής της ρύθμισης και σκέφτηκα μήπως....
  2. (το πόσταρα αρχικά στο galaxy s6 κι έπειτα είδα πως υπάρχει ξεχωριστό νήμα για το edge) Καλησπέρα. Εχω εδώ και σχεδόν ένα χρόνο το s6 edge. Από την αρχή λειτουργούσε μια χαρά μέχρι τέλη Αυγούστου. Το πρόβλημα συνέπεσε με το πέρασμα της αναβάθμισης που μου έβγαλε και πέρασα, τότε.(ή απλά είναι σύμπτωση, δεν ξέρω...) Κατά τη διάρκεια των κλήσεων λοιπόν, ξαφνικά και περιοδικά ακούγεται ο συνομιλητής παραμορφωμένα. Το ίδιο ακούει και αυτός εμένα. Έπειτα ακούγεται ένα δυνατός θόρυβος (κάτι σαν κρρρρρρρ) έντονος που καθιστά αδύνατη την συνομιλία. Αυτό μπορεί να το κάνει από το πρώτο λεπτο και κάθε τρεις και λίγο ή να μην το κάνει καθόλου για 10 λεπτά... Ο θόρυβος και η παραμόρφωση της φωνής επανέρχεται μόλις κανω οποιαδήποτε ενέργεια αφορά τη φωνή: πχ ανοίξω και κλείσω τη μεγάφωνο σε ανοιχτή ακρόαση. Αν δεν κάνω τίποτα μπορεί να κρατήσει λίγα δευτερόλεπτα ή μερικά λεπτά(!)..... Πάντως, το να έχω μια φυσιολογική επικοινωνία είναι όπως αντιλαμβάνεστε, ανέφικτο. Το πήγα στην smartec στο Χαϊδάρι. Εξήγησα το πρόβλημα και μου ζήτησαν να περιμένω "μία ωρίτσα να το δουν". Σε μιάμιση ώρα μου έφεραν το κινητό με την ένδειξη "έγινε αλλαγή πλακέτας"!!! Μου είπαν πως ο τεχνικός τους είχε εντοπίσει τη βλάβη και άλλαξε όλη την πλακέτα...κι εγώ χάρηκα για την ουσιαστική και άμεση ανταπόκριση του service τους! Φυσιολογικά δηλαδή οποιοδήποτε πρόβλημα θα είχε εξαφανιστεί (....) εφόσον άλλαξε επι της ουσίας όλο το κινητό. Με την πρώτη κλήση που έκανα δυστυχώς συνειδητοποίησα πως υπήρχε ακόμη ακριβώς το ίδιο πρόβλημα....πράγμα που με κάνει να υποπτεύομαι πως δεν αλλάχθηκε καμιά πλακέτα....παρά μόνο κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να δικαιολογήσουν στην samsung κάποια επιπλέον πλακέτα/κινητό. Τους το επέστρεψα σε δυό μέρες (την Τετάρτη που πέρασε) και τους εξήγησα πως παραμένει το πρόβλημα. Με έστειλαν και άλλαξα κάρτα στην wind. Τίποτα! Τα ίδια. Υπόψιν πως την κάρτα αυτή την έχω κουμπώσει τόσες μέρες στο παλιό μου galaxy s2 και παίζει απροβλημάτιστα. Ζήτησαν να το κρατήσουν για έλεγχο και το πήρα σήμερα εφόσον μεσολάβησε και το ΣΚ...και μου το ανέβαλαν την Πέμπτη και την Παρασκευή "γιατί δεν βρίσκουν να έχει κάποιο πρόβλημα". Επέμεινα πως θα πρέπει να κάνουν κλήσεις και να περιμένουν ενδεχομένως κάποια ώρα μέχρι να αρχίσει να το εμφανίζει. Δεν νομίζω να συγκινήθηκαν. Τέλος πάντων. Εχω αρχίσει και το ψάχνω μόνος και να παλεύω μπας και εντοπίσω κάπου το πρόβλημα και με σώσω από την όλη ταλαιπωρία. Εχω την εντύπωση πως όταν το βάζω σε 2G αντι για 4G το πρόβλημα μειώνεται αισθητά... όχι όμως και να εξαφανίζεται. >Επίσης βρήκα κάποια ξένα φόρουμς να αναφέρουν θέματα με θορύβους λόγω HD ήχου (και κάτι για ηχο σε LTE) αλλά δεν μπόρεσα να πολυκαταλάβω λόγω των λίγων αγγλικών μου. Εξάλου δεν βρήκα να υπάρχει ρύθμιση για απενεργοποίηση του "ΗD sound on LTE" που γράφουν. Μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει με καμιά ιδέα? Απελπίστηκα.... Κρίμα τόσα λεφτά που είχα δώσει και κρίμα και την εταιρία τελικά που εμπιστευόμουν τόσα χρόνια.... :/
  3. Καλησπέρα. Εχω εδώ και σχεδόν ένα χρόνο το s6 edge. Από την αρχή λειτουργούσε μια χαρά μέχρι τέλη Αυγούστου. Το πρόβλημα συνέπεσε με το πέρασμα της αναβάθμισης που μου έβγαλε και πέρασα, τότε.(ή απλά είναι σύμπτωση, δεν ξέρω...) Κατά τη διάρκεια των κλήσεων λοιπόν, ξαφνικά και περιοδικά ακούγεται ο συνομιλητής παραμορφωμένα. Το ίδιο ακούει και αυτός εμένα. Έπειτα ακούγεται ένα δυνατός θόρυβος (κάτι σαν κρρρρρρρ) έντονος που καθιστά αδύνατη την συνομιλία. Αυτό μπορεί να το κάνει από το πρώτο λεπτο και κάθε τρεις και λίγο ή να μην το κάνει καθόλου για 10 λεπτά... Ο θόρυβος και η παραμόρφωση της φωνής επανέρχεται μόλις κανω οποιαδήποτε ενέργεια αφορά τη φωνή: πχ ανοίξω και κλείσω τη μεγάφωνο σε ανοιχτή ακρόαση. Αν δεν κάνω τίποτα μπορεί να κρατήσει λίγα δευτερόλεπτα ή μερικά λεπτά(!)..... Πάντως, το να έχω μια φυσιολογική επικοινωνία είναι όπως αντιλαμβάνεστε, ανέφικτο. Το πήγα στην smartec στο Χαϊδάρι. Εξήγησα το πρόβλημα και μου ζήτησαν να περιμένω "μία ωρίτσα να το δουν". Σε μιάμιση ώρα μου έφεραν το κινητό με την ένδειξη "έγινε αλλαγή πλακέτας"!!! Μου είπαν πως ο τεχνικός τους είχε εντοπίσει τη βλάβη και άλλαξε όλη την πλακέτα...κι εγώ χάρηκα για την ουσιαστική και άμεση ανταπόκριση του service τους! Φυσιολογικά δηλαδή οποιοδήποτε πρόβλημα θα είχε εξαφανιστεί (....) εφόσον άλλαξε επι της ουσίας όλο το κινητό. Με την πρώτη κλήση που έκανα δυστυχώς συνειδητοποίησα πως υπήρχε ακόμη ακριβώς το ίδιο πρόβλημα....πράγμα που με κάνει να υποπτεύομαι πως δεν αλλάχθηκε καμιά πλακέτα....παρά μόνο κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να δικαιολογήσουν στην samsung κάποια επιπλέον πλακέτα/κινητό. Τους το επέστρεψα σε δυό μέρες (την Τετάρτη που πέρασε) και τους εξήγησα πως παραμένει το πρόβλημα. Με έστειλαν και άλλαξα κάρτα στην wind. Τίποτα! Τα ίδια. Υπόψιν πως την κάρτα αυτή την έχω κουμπώσει τόσες μέρες στο παλιό μου galaxy s2 και παίζει απροβλημάτιστα. Ζήτησαν να το κρατήσουν για έλεγχο και το πήρα σήμερα εφόσον μεσολάβησε και το ΣΚ...και μου το ανέβαλαν την Πέμπτη και την Παρασκευή "γιατί δεν βρίσκουν να έχει κάποιο πρόβλημα". Επέμεινα πως θα πρέπει να κάνουν κλήσεις και να περιμένουν ενδεχομένως κάποια ώρα μέχρι να αρχίσει να το εμφανίζει. Δεν νομίζω να συγκινήθηκαν. Τέλος πάντων. Εχω αρχίσει και το ψάχνω μόνος και να παλεύω μπας και εντοπίσω κάπου το πρόβλημα και με σώσω από την όλη ταλαιπωρία. Εχω την εντύπωση πως όταν το βάζω σε 2G αντι για 4G το πρόβλημα μειώνεται αισθητά... όχι όμως και να εξαφανίζεται. >Επίσης βρήκα κάποια ξένα φόρουμς να αναφέρουν θέματα με θορύβους λόγω HD ήχου (και κάτι για ηχο σε LTE) αλλά δεν μπόρεσα να πολυκαταλάβω λόγω των λίγων αγγλικών μου. Εξάλου δεν βρήκα να υπάρχει ρύθμιση για απενεργοποίηση του "ΗD sound on LTE" που γράφουν. Μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει με καμιά ιδέα? Απελπίστηκα.... Κρίμα τόσα λεφτά που είχα δώσει και κρίμα και την εταιρία τελικά που εμπιστευόμουν τόσα χρόνια.... :/
  4. υπάρχει περιπτωση λετε να ισχυει αυτό; http://www.ebay.com/itm/1920-x-1080-5-Android-4-2-13MP-4Cores-1GHz-32GB-ROM-2GB-RAM-Smartphone-UMI-X2-/191017434232?pt=Cell_Phones&hash=item2c7986bc78
  5. "Φίλε μου καλησπέρα. Εχω ένα κινητό (κινέζικο) Haosung N3000 και ψάχνωντας για το πρόβλημα με τα ελληνικά στα εισερχόμενα μηνύματα, είδα πως ειχες κι εσύ συναντήσει το ίδιο πρόβλημα με αυτό το κινητό. Τελικά κατάφερες κάτι; Το αντιμετώπισες με κάποιο τρόπο ή απλά το ξεφορτώθηκες; Σε παρακαλώ βοήθησέ με γιατί είμαι έτοιμος να πετάξω σε κανένα τοίχο....

    Ευχαριστώ για το χρόνο σου ....Θωμάς."

     

    Γεια σου φιλε μου.τελικα το ξεφορτωθηκα,μολις το ειχα αγορασει.

×
×
  • Create New...