Jump to content

mariosp89

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About mariosp89

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 6

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

mariosp89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. mariosp89

    Huawei P10

    Εγώ έχω βρεθεί αντιμέτωπος με το εξής παράδοξο. Με φίλο αγοράσαμε και οι δύο, τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν, το κινητό από τον Κωτσόβολο, με διαφορά δύο ημερών. Φαινομενικά τα κινητά είναι τα ίδια από άποψη έκδοσης κλπ. Και τα δύο με ίδιες εκδόσεις λογισμικού μέχρι πριν περίπου ένα μήνα. Από τότε αυτός έχει πάρει το android 8, εγώ έχω ξεμείνει με την έκδοση 185 του 7.0. Μόνη διαφορά ότι εγώ έχω Cosmote, ενώ αυτός Wind. Υπάρχει περίπτωση αυτός να πήρε το update τόσο νωρίτερα λόγω παρόχου; Παρόλο που το αγοράσαμε από το ίδιο κατάστημα και είναι και οι δύο συσκευές Europe unbranded? Αξίζει να δοκιμάσω με κάρτα Wind αν τυχόν μου εμφανίσει την αναβάθμιση; Και αν γίνει αυτό την κάνω άφοβα και μετά επιστρέφω την κανονική μου sim Cosmote; Ή να περιμένω καρτερικά να εμφανιστεί από μόνο του το update; Ευχαριστώ.
  2. mariosp89

    LG G6

    Καλημέρα, Είμαι κάτοχος LG G4 εδώ εδώ και 1.5 χρόνο και κάτι ψιλά. Σκέφτομαι να κάνω την μετάβαση σε κάποια καινούργια συσκευή καθώς θέλω ανά περίπου διετία να ανανεώνω το τηλέφωνο μου. Επίσης το G4 από τη μία με έχει κουράσει από το πλάτος και τον πρόσθετο όγκο του λόγω καμπυλότητας, από την άλλη το νιώθω αρκετά πιο βαρύ στην χρήση του πλέον, μετά και από την δεύτερη αλλαγή πλακέτας που του έκανα λόγω bootloop. Να πάω σε κάτι τύπου S8 δεν θέλω, μου φαίνονται πολλά τα 550+ για κινητό. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν σοβαρά το Huawei P10, αλλά δεν είχα δει καθόλου το G6, το οποίο εμφανισιακά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Παρόλο το φιάσκο του G4 με το bootloop, αποδείχθηκε ότι είναι καλό και γρήγορο το service της LG, πράγμα πολύ χρήσιμο με τον ρυθμό που παρουσιάζουν προβλήματα (μικρά ή μεγάλα) σχεδόν όλες οι συσκευές στις μέρες μας. Δεν είμαι καθόλου αρνητικός στο να ξαναπάρω LG. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κατά την γνώμη σας αξίζει η μετάβαση από το 4 στο 6, με κόστος γύρω στα 250ε (400+ αγορά αλλά πώληση περίπου 150 το παλιό). Επίσης μεταξύ LG G6 και Huawei P10 από άποψη hardware και απόδοσης, έχει κάποιος να πει την γνώμη του για το πιο από τα 2 είναι ανώτερο; Από άποψη software με ικανοποιεί τόσο το σχεδόν stock android της LG (με κριτήριο αυτό που έχει το G4) όσο και το ios-like της Huawei. Το κινητό το χρησιμοποιώ για τα παραδοσιακά: κλήσεις, social media, ασταμάτητο browsing, αρχεία office/pdf/autocad και κάμερα. Με ενδιαφέρει λοιπόν να έχει φωτογραφία το λιγότερο ισάξια με το G4, μεγάλη ταχύτητα (κυρίως) σε multitasking, και αυτονομία από πρωί μέχρι βράδυ, με μόνιμα ανοιχτό 4g ή Wi-Fi + κάπου κάπου GPS. Δεν θέλω το κινητό για games, περιστασιακά μόνο και όχι κάτι τρελά βαρύ, αλλά να μην σιχτιρίζω κάθε φορά που πάω να παίξω κάτι είτε από lagαρίσματα, είτε από τρελή υπερθέρμανση. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την οποιαδήποτε πρόταση/συμβουλή/βοήθεια.
  3. Καλησπέρα και πάλι. Σήμερα έλαβα το κινητό πίσω (από το service του Γερμανού, όπως αποδείχτηκε πήγε στο δικό τους εξουσιοδοτημένο service και όχι στην procordia). Πλακέτα 701 και μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν ρολόι. Επίσης ο τεχνικός του Γερμανού μου είπε ότι αν μου ξαναπαρουσιάσει bootloop επειδή θα είναι η τρίτη φορά θα μου κάνουν αντικατάσταση συσκευής. Μακάρι να μην χρειαστεί να το επιβεβαιώσω, αλλά αξίζει να το αναφέρω. Όσον αφορά για την προηγούμενη πλακέτα και το αν ήταν refurbished ή όχι, το χαρτί της επισκευής έγραφε: "Βλάβη 1: Freeze (lock up) (hang) ... Σχόλια τεχνικού: EW.AROMLB.ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΩΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ ΜΕ ΝΕΟ ΙΜΕΙ" και πιο κάτω "ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 3: PCB Assembly,Main,Refurbished Board"
  4. Αγορασμένο κινητό Γενάρη του 2016. Πλακέτα 12 του 15. Κάποια στιγμή στο εξάμηνο πάνω έκανε ένα soft-bootloop και με hard reset για ένα εξάμηνο δεν είχα κανένα πρόβλημα. Πριν κάνα μήνα όμως έπαθε το κανονικό. Παίρνω τηλέφωνο στην LG, μου λένε ότι πάω για αλλαγή πλακέτας και μου στέλνουν courier. Σε λιγότερο από 10 μέρες (από Κέρκυρα και με Σ/Κ στο ενδιάμεσο) το παραλαμβάνω πίσω με πλακέτα 611 (βέβαια έγραφε refurbrished στην απόδειξη του service, άρα δεν ξέρω πως γίνεται να ήταν από το Νοέμβρη του 16). Πάω να σετάρω το κινητό και έτρωγε κάποια κολληματάκια. Μέχρι να μπορέσω να το ανοίξω είχε κάνει 3 επανεκκινήσεις, και πριν προλάβω να κατεβάσω την πρώτη εφαρμογή τρώει bootloop κανονικό. Να σημειώσω ότι το κινητό το σέταρα ως νέο, και όχι από backup. Πάλι τηλέφωνο στην LG και αυτή τη φορά μου το παίζανε δύσκολοι: "Και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι πρόβλημα έχετε, και δηλαδή θέλετε να σας ξαναστείλουμε κούριερ για να το πάμε για έλεγχο μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, και ο κούριερ θα μπορέσει να έρθει σε 4 μέρες να το παραλάβει και όχι νωρίτερα". ΟΚ τους λέω, η άλλη μου επιλογή είναι να μείνω χωρίς κινητό επειδή μου το στείλατε χαλασμένο από το service, οπότε ναι- στείλτε τον κούριερ. Κούριερ δεν εμφανίστηκε ποτέ, ενημέρωση δεν έγινε ποτέ από την εταιρία, οπότε τώρα το έχω στείλει μέσω Γερμανού για service, και αναμένω. Τουλάχιστον ο τεχνικός στο κατάστημα στην Κέρκυρα ήταν πολύ εξυπηρετικός, ένιωσε και τον πόνο μου μάλλον λίγο, και έβαλε σημείωση ότι επειδή είναι η δεύτερη φορά να ελέγξουν αν μπορεί να γίνει αντικατάσταση συσκευής με νέα. Προς το παρών είναι σε τεχνικό έλεγχο, οπότε δεν ξέρω τι θα γίνει. Αποτέλεσμα: κλείνω όπου να 'ναι ένα μήνα χωρίς κινητό, το οποίο δεν πρόλαβε να φτάσει τον 1 χρόνο από την αγορά του, και η LG έχασε έναν πελάτη που την είχε προμοτάρει αρκετά, πριν ανακαλύψει τον κακό χαμό που έγινε με αυτή την συσκευή φυσικά.
  5. Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.
  6. Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.
  7. Η υπεύθυνη καταστήματος στο Πλαίσιο μου είπε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι την Παρασκευή μήπως καταφέρουν με τη Sony αντικατάσταση. Αν δεν βγει άκρη με αυτό, μπορώ όντως να πάω σε άλλο κατάστημα ή θα με ξαναστείλουν στη Στουρνάρη όπου και το αγόρασα; Μπορούν να μου το αλλάξουν αλλού χωρίς πολλές ερωτήσεις κλπ παρόλο που η Sony μέχρι και 2 καμένα pixels τα θεωρεί (από ότι έμαθα) αποδεκτά; Και ευχαριστώ για τη βοήθεια.
  8. Στο πλαίσιο μου είπαν ότι δε μπορώ να το επιστρέψω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω επειδή δεν δέχονται ανοιγμένα προϊόντα. Είναι υποχρέωση τους και προσπαθούν να το αποφύγουν ή το κάθε κατάστημα μπορεί να ακολουθήσει την πολιτική που επιθυμεί; ----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης η απόδειξη αγοράς (έγινε από κατάστημα και όχι μέσω ίντερνετ ) αναφέρει DOA 7 ημερών. Το καμένο pixel μπορεί να θεωρηθεί DOA ή είναι μόνο για συσκευές που δεν ανοίγουν καν;
  9. Καλησπέρα παιδιά Έχω ένα πρόβλημα με ένα xperia tablet z2 που αγόρασα 26/01 από το Πλαίσιο. Χθες το βράδυ (λιγότερο από 24 ώρες από την αγορά δηλαδή) ανακάλυψα ότι έχει ένα καμένο pixel στην οθόνη. Το πήγα σήμερα στο Πλαίσιο λοιπόν και μου είπαν ότι δε μπορούν να με βοηθήσουν επειδή έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η sony δεν θεωρεί προβληματικές τις συσκευές με ένα pixel καμένο. Φυσικά και δεν μου του αντικαθιστούν απευθείας αυτοί, γιατί λένε ότι αυτοί είναι απλά μεταπωλητές και δεν μπορούν να κάνουν κάτι, και ούτε επιστροφή δέχονται επειδή έχω ανοίξει το προϊόν. Ούτε ως DOA το δέχονται για άμεση αντικατάσταση. Το μόνο που είπαν ότι μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν "κατ εξαίρεση" να μιλήσουν με τη sony μήπως γίνει αντικατάσταση επειδή ήταν καινούργια συσκευή. Υπάρχει καμία ελπίδα να βρω το δίκιο μου ή θα πρέπει ταμπλετ 2 ημερών να το έχω με καμένο pixel; Τι μπορώ να κάνω και πώς να κινηθώ; Ευχαριστώ πολύ! (Συγνώμη αν το ποστ είναι σε λάθος thread, το έχω ποστάρει και στο service της sony και θα σβήσω όποιο είναι λάθος από τα 2)
  10. Καλησπέρα παιδιά Έχω ένα πρόβλημα με ένα xperia tablet z2 που αγόρασα 26/01 από το Πλαίσιο. Χθες το βράδυ (λιγότερο από 24 ώρες από την αγορά δηλαδή) ανακάλυψα ότι έχει ένα καμένο pixel στην οθόνη. Το πήγα σήμερα στο Πλαίσιο λοιπόν και μου είπαν ότι δε μπορούν να με βοηθήσουν επειδή έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η sony δεν θεωρεί προβληματικές τις συσκευές με ένα pixel καμένο. Φυσικά και δεν μου του αντικαθιστούν απευθείας αυτοί, γιατί λένε ότι αυτοί είναι απλά μεταπωλητές και δεν μπορούν να κάνουν κάτι, και ούτε επιστροφή δέχονται επειδή έχω ανοίξει το προϊόν. Ούτε ως DOA το δέχονται για άμεση αντικατάσταση. Το μόνο που είπαν ότι μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν "κατ εξαίρεση" να μιλήσουν με τη sony μήπως γίνει αντικατάσταση επειδή ήταν καινούργια συσκευή. Υπάρχει καμία ελπίδα να βρω το δίκιο μου ή θα πρέπει ταμπλετ 2 ημερών να το έχω με καμένο pixel; Τι μπορώ να κάνω και πώς να κινηθώ; Ευχαριστώ πολύ! (Συγνώμη αν το ποστ είναι σε λάθος thread)
  11. Καλησπέρα παιδιά. Έχω το renoir πάνω απο ένα εξάμηνο αλλά τον τελευταίο καιρό αρκετά συχνά κολλάει και πρέπει να του βγάλω την μπαταρία για να ξεκολλήσει. Σε άκυρες στιγμές απλώς εμφανίζονται κάποιες μπλέ κουκίδες στην οθόνη σαν καμένα pixels και δεν λειτουργεί τίποτα. Χρησιμοποιώ την έκδοση v14d beta 1. Σκέφτομαι να γυρίσω στην official v10k. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το κινητό με τα κολλημάτα? Την επιστροφή σε παλιότερο firmware μπορώ να την κάνω απευθείας με το LGMDP πάνω απο την ήδη περασμένη? Αν ναι, τα αρχεία που είναι περασμένα απο την v14d και δεν χρειάζονται απο το official firmware (π.χ. κάποιες εικόνες) θα διαγραφούν μόνα τους ή θα μπορώ να τα αφαιρέσω εγώ μετά? Ευχαριστώ!
  12. kalimera paidia... mia erwthsh thelw na kanw sxetika me ta firmware... exw flasharei thn 13d apo to mgp alla thelw na ksanagyrisw sthn 10k... to thema einai oti to nvbackup to exw se pc sthn kerkyra kai twra vriskomai athina... ginetai aplws na flasharw thn 10k panw apo thn 13d? kai kati akoma, to wetravel kalyptei me xartes plhrws thn athina?
×
×
  • Create New...