Καλημέρα,
Αγόρασα ένα ΟΜΝΙΑ απο δεύτερο χέρι. Πήρακαι το τιμολόγιο, αγορασμένο απο Ελλάδα, πριν 5 μήνες. Το τηλέφωνο κόλλησε στην αρχική οθόνη και το πήγα για επισκευή στην SMARTEC στην Πανεπιστημίου.
Μετα απο έλεγχο, μου ανακοινώνουν οτι είναι παραεισαγωγή και δεν το καλύπτει η εγγύηση.Επιπλέον, για να προχωρήσουν στην επισκευή ’’επειδή η συγκεκριμένη συσκευή δεν κατασκευάστηκε για την Ελλάδα, επεριέχει τεχνικούς περιορισμούς και έτσι οποιαδήποτε προσπάθεια επισκεύης της μπορεί να καταστεί αδύνατη αλλα και να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβή της η/και καταστροφή της συσκευής για τιςε οποίες ουδεμία ευθύνη φέρουμε’’.
Με καλούν λοιπόν για μια συσκευή που πουλήθηκε στην Ελλάδα και είναι σε εγγύηση, να τους δώσω εντολή να το επισκευάσουν επι πληρωμή , χωρίς να αναλαμβάνουν καν την ευθύνη, άν το καταστρέψουν.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, τι συμβαίνει εδω;;;;; Ειναι δυνατόν αυτό το κείμενο να συμπεριλαμβάνεται σε επιστολή απο επίσημο κατάστημα σερβις της ΣΑΜΣΟΥΝΓΚ;;