Jump to content

efthimis31

Members
  • Δημοσιεύσεις

    6.055
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by efthimis31

  1. Κι αυτό είναι το μεγάλο του πρόβλημα γιατί το έχω κι εγώ και είναι άκρως ενοχλητικό όταν συμβαίνει.. σίγουρα είναι θέμα sw και είναι κρίμα ώρες ώρες να στην σπάει έτσι με τέτοια χαζά θέματα Εγώ έχω άλλο θέμα, όταν είναι σε stand by καταπίνει μπαταρια σαν τρελό κάποιες φορές. Χθες φορτιζε στο charging pad και αφού έφτασε 100% το πρωί το βρήκα στο 89% με Android OS να το έχει κρατήσει awake για σχεδόν 3 ώρες ενώ είχα wifi/data off, φρίκη σκέτη μου ρθε να το στείλω κατευθείαν
  2. Η αλήθεια είναι ότι όντως ξενοιαζεις με ένα μηλαρακι για κάποιο διάστημα, έκανα αποθεραπεία ένα 10μηνο σούπερ καλά!!! Κωστή με το καλό και περιμένουμε εντυπώσεις. Για μένα να πάω στο 6plus φέτος από το edge+ δεν είναι επιλογή για διάφορους λόγους, πιστεύω του χρόνου με το 7+ θα το δω ζεστά ☺
  3. Εσύ τι είδες πέραν του spen? Αν είναι όντως καλύτερο το Ν5 του edge+ να κάνω χάρη της γυναίκας να πάρει το edge+ κι εγώ ένα ωραίο Note
  4. Το καλό είναι ότι είναι πιο λεπτό λόγω του edge design κι αυτό διευκολύνει πολύ το κράτημα και τον χειρισμό αλλά είναι ιδιαίτερο οπότε καλό είναι να το δεις κάπου πριν το αγοράσεις. Η οθόνη όντως είναι πολύ φωτεινή, έχει αυτό το "boost" όταν είναι στο αυτόματο και έξω που έχει πολύ φως αλλά θυμάμαι και το Note4 το είχε αυτό αλλά μάλλον όχι και τόσο refined 3 χρόνια είναι πολλά.. Πάντως ο μόνος λόγος που δεν πήρα Ζ3 ήταν τα προβλήματα που είχα διαβάσει στο νήμα, νομίζω εσύ είχες επιστρέψει κάμποσα πίσω για μικρό δυστοκιες της Sony. Και θέλω να πω ότι τουλάχιστον η Samsung έχει καλό quality control και πολύ καλό Service στην Ελλάδα, πότε δεν είχα κανένα θέμα σε καμία συσκευή Samsung. Φέτος βέβαια ίσως τιμήσω Ζ5 premium αλλιώς με το Edge+ για κάνα χρόνο αφού δεν βλέπω κάτι καλύτερο να βγαίνει για μένα πάντα
  5. Θα μας πει κάποιος από τους χρήστες την εμπειρία του σχετικά με την αυξημένη ram και σε σχέση πάντα με το απερχομενο 6plus? Ευχαριστώ
  6. Το έχω λιώσει στο βάλε βγάλε και τελικά τα παράτησα! Θα περιμένω λίγο και θα δοκιμάσω, περίεργο μεν αλλά συμβαίνει.. Είσαι είσαι τυχερός άρχοντά μου!! Πάντως κλείνοντας πλέον ένα μήνα με την συσκευή είμαι νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος και βλέπω να την κρατάω αρκετά αφού λίγο έχω βαρεθεί τις πολλές αλλαγές.. Ίσως δοκιμάσω το 950XL κάποια στιγμή απλά από περιέργεια μιας και δεν είχα Windows για αρκετά χρόνια..
  7. Για κάποιο λόγο δεν μου κατεβάζει Ελληνικά στο touchpal. Ελπίζω να το διορθώσουν γιατί θέλω πολύ να στείλω κι εγώ το swiftkey αλλά με βολεύει πολύ στο text inputting όσο κανένα..
  8. Είχα το 6plus και το κράτησα πάνω από 8μηνο, από την μία θεωρώ πολύ καλα νέα την ύπαρξη 2gb ram στο νέο μοντέλο αλλά η αύξηση του βάρους στα 192γρ για μένα και την δική μου χρήση το καθιστά no-go.. Επίσης θα ήθελα έστω και κάποια μικρή αλλαγή στο σχέδιο ή έστω στο χρώμα ώστε να νιώθεις ότι παίρνεις νέα συσκευή.. Περιμένω πάντως να δω τις πρώτες σας εντυπώσεις και κυρίως όσον αφορά στην λειτουργία με το νέο σετ επεξεργαστή και ram
  9. Μεγεια και καλομιλητο! Όντως φέτος η Samsung έδωσε πραγματικά καλές συσκευές που μόνο καλό κάνει αφού θα οδηγήσει και τις υπόλοιπες εταιρίες να δώσουν αναγκαστικά υψηλού επιπέδου συσκευές.. Μακάρι δηλαδή για μας!
  10. Ναι θα συμφωνήσω στο θέμα της μπαταρίας καθώς εδώ και καιρό αυτό κάνω. Από την άλλη δεν ξέρω τελικά μήπως απλά έστρωσε με τον καιρό αλλά σίγουρα η αργή φόρτιση μόνο θετικά προσδίδει στην απόδοση και διάρκεια της ζωής της μπαταρίας
  11. Επανέρχομαι στο θέμα με το κόλλημα της συσκευής όταν είναι κλειδωμένο και πατάμε για να ξυπνήσει η συσκευή. Παρατήρησα λοιπόν ότι αυτό μου το κάνει επί το πλείστον όταν χρησιμοποιώ το swiftkey το οποίο το λατρεύω αλλά γενικά έχει θέματα σε αυτή του την έκδοση, δείχνει να κολλάει όταν πάω να πληκτρολογήσω πχ σε κάποιο search πεδίο κάποιας εφαρμογής (πχ Internet browser κτλ). Απλά ρωτάω αν το παρατήρησε κάποιος άλλος
  12. Δίπλα δίπλα που τα έχω δει πολλάκις είναι ακριβώς η ίδια απόχρωση του χρυσού. Ίσως στο μεγάλο μέγεθος δείχνει πιο εντυπωσιακό, ήρθε η εποχή που η παντοφλα φαντάζει πιο θελκτική στο μάτι, ποιος το περίμενε ε? :p
  13. Είναι by default έτσι και στο Μ8 και στα περισσότερα htc, πήγαινε ρυθμίσεις κλείδωμα οθόνης και θα το βρεις, έχει αρκετές επιλογές Για την φωτεινότητα είναι όπως έγραψε ο Κώστας, χρησιμοποιώ ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις εκτός και εντός, μέρα ή νύχτα
  14. Για μένα το καλύτερο όλων είναι της HTC.. με μια κίνηση από αριστερά στα δεξιά ξεκλειδώνει χωρίς πατήματα διπλά, μόνα ή home buttons μπροστά πίσω ή στο πλάι @Alex, δεινοσαυρος κανονικά είσαι!!
  15. Άχρηστο το ξεκλείδωμα με ένα πάτημα???!!!
  16. Το έχω γράψει δυστυχώς είναι το scanner του αποτυπώματος που δημιουργεί το πρόβλημα. Βάλε ξεκλείδωμα με άλλο τρόπο και θα δεις ότι δεν θα κολλάει. Πρέπει να το διορθώσουν αυτό γιατί αν συνηθίσεις ξεκλείδωμα με fingerprint μετά δεν βολευεσαι αλλιώς
  17. Στο 50% auto λέω ναι, αν την βάλεις 100% auto στραβωνει που λέει ο λόγος ακόμα και έξω Νομίζω ναι πλέον βαδιζουμε σε καλό δρόμο lol Σε τι αναφέρεσαι?
  18. Νίκο δεν το έχω δει το ασημένιο δεν ξέρω γιατί δεν το έχουν φέρει ακόμα. Κι εγώ θέλω να το δω αλλά ακόμα τίποτα Παρεμπιπτόντως η μπαταρία νομίζω ότι ακόμα και τώρα μετά από 3 εβδομάδες βελτιώνεται αφού βλέπω λιγάκι καλύτερους χρόνους. Τώρα για παράδειγμα έχω 5 ώρες οθόνη σε wifi και είμαι στο 22% πάντα φωτεινότητα κοντά στην μέση
  19. Πίκρα με courier, υπομονή!! Η οθόνη είναι απίστευτη, ειδικά η φωτεινότητα της είναι πραγματικά ότι χρειαζομασταν χρόνια τώρα αφού ακόμα και 50% auto ρύθμιση βλέπεις κάτω από τον ήλιο για πλάκα. Επιπλέον τα χρώματα είναι τόσο καλά ρυθμισμενα που δεν θυμίζουν σε τίποτα τις amoled του παρελθόντος. Ένας γνωστός μου πήρε το μαύρο το οποίο σε φωτισμό γραφείου είναι μπλε σκούρο πάρα μαύρο, πολύ όμορφο και εντυπωσιακό. Απλά θέλουν θήκες τα τηλέφωνα ή πολύ πολύ προσοχή
  20. Νομίζω είναι μια καλή αλλαγή από ύστερα μαύρα/άσπρα τόσα χρόνια. Δείχνει αρκετά και πιστεύω ότι βοηθά και το μέγεθος...μεγεια!!!
  21. Μου κάνει γύρω στις 2,5 ώρες να φορτισει αντε και λίγο παραπάνω όταν είναι χαμηλά η μπαταρία οπότε overnight δεν με απασχολεί.. Για το σκαλωμα ευθύνεται το ξεκλείδωμα με το αποτύπωμα. Τώρα που το έβγαλα όλα καλά αλλά με βολεύει οπότε θα δοκιμάσω ξανά από αύριο
  22. Το έχω βγάλει τώρα αλλά το έχω συνηθίσει..θα το δω και θα σας πω αύριο να έχω μια μέρα δοκιμών
  23. Ναι Άκη το έχω αλλά με έχει βολέψει
×
×
  • Create New...