Καλησπέρα κι από μένα.
Είμαι κάτοχος καρτοκινητού CU εδώ και λίγο καιρό. Χτες βράδυ έστειλα γραπτώς παράπονα στην Vodafone πως δεν μου λειτουργούν οι υπηρεσίες Skype-Viber-κτλ. Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου για να μου ζητήσουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε "να μου δώσουν τις διευκρινίσεις που θέλω". Έτσι κι έγινε..
Στο τηλέφωνο ένας ευγενικός υπάλληλος από το τμήμα ίντερνετ με ενημέρωσε προφορικά ότι για τους πελάτες που έχουν συμβόλαιο κάτω από 40€/μήνα αποκλείεται η πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες. Μάλιστα αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη υποπαράγραφο των όρων χρήσης που παραθέτω εδώ:
Και ρωτάω:
Γιατί δεν απάντησε γραπτώς παρά έβαλε τον υπάλληλό της να μου τηλεφωνήσει;
Εγώ που επιθυμώ να χρησιμοποιώ τα Viber-Skype για να στέλνω μηνύματα ποιον όρο του συμβολαίου παραβαίνω και μου έχουν κλειδώσει την πρόσβαση;
Τέλος, από που και πως μου παρέχεται η επιλογή εγγραφής σε συγκεκριμένα ειδικά προγράμματα, στα οποία θα προβλέπεται η χρήση των εν λόγω υπηρεσιών;
Υ/Γ: Ήμουν απ΄ αυτούς που επικροτούσαν τις νέες προσφορές της Vodafone όπου έβγαινε μπροστά απ΄τον ανταγωνισμό αλλά πλέον νοιώθω τουλάχιστον ανόητος... Μα είναι πρακτικές αυτές!;