Jump to content

toni3

Members
  • Δημοσιεύσεις

    69
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About toni3

  • Ημ. Γέννησης 19/08/1978

toni3's Achievements

  1. Το 8/256 στο e-shop 254,9€. Για εμένα αξίζει το τηλέφωνο σε αυτή την τιμή
  2. νομίζω ότι δεν έχει ois, αν ξέρει κάποιος..?
  3. Καλησπέρα, Νέος κάτοχος του RN10pro (8/256) προερχόμενος από το RN7. Σε γενικές γραμμές, αν και νωρίς ακόμα, είμαι αρκετά ευχαριστημένος, δεν έχω βρει προβλήματα εκτός από τον ήχο του ακουστικού που ακούνε όλοι τον συνομιλητή σου, καθώς και αυτός ο ήχος που προέρχεται από την πίσω κάμερα όταν το ακουμπάς π.χ στο τραπέζι. Έχω την εντύπωση ότι είναι από το "σασί" της κάμερας που παίζει να είναι στον "αέρα". Η φωτογραφική είναι αρκετά καλή και διασκεδάζω πάρα πολύ με τον macro. Θα έλεγα με μια πρώτη ματιά, τίμιο για τα λεφτά του.
  4. toni3

    Poco F3

    Καλημέρα, Με ενδιαφέρει η αγορά του f3 υπάρχει κανένα λινκ με καλή τιμή? Επίσης να πω ότι το vowifi το θέλω οπότε η eu όσο διάβασα είναι μονόδρομος
  5. Το πράμα έχει ως εξής. Τα ίδια έπαθα και εγώ με 3 πακέτα από αρχές Αυγούστου. Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών των ελτα και μου είπε ότι, λόγω ότι το πακέτο μου είχε ξεπεράσει 60 ημέρες, απέκλειαν το γεγονός να είναι σταματημένο στο τελωνείο. Το πιθανότερο έλεγαν είναι να μην ήρθε ποτέ. Μου είπαν επιπλέον ότι αυτός ο αριθμός δεν είναι ανιχνεύσιμος, είναι λέει ο αριθμός αποστολής. Δηλ μου λέει, όταν παραλαμβάνουν ένα σάκο έχει έναν αριθμό, μόλις σκανάρουν τον αριθμό αυτόματα ενημερώνει τι έχει μέσα, αν είναι μέσα ή όχι όμως δεν το ψάχνουν διότι δεν τους ενδιαφέρει, εφόσον δεν είναι συστημένο. Εκεί ξεκινάει το πρόβλημα, όταν δεν θα παραλάβεις, επειδή δεν το έβαλαν οι Κινέζοι ή Ούγγροι ή το έχασαν στα ελτα, δεν πρόκειται να πάρεις πίσω τα λεφτά σου διότι αυτό θα εμφανίζεται ότι έχει φτάσει στον προορισμό του και δεν το παρέλαβες. Το dispute μου το έβγαλε invalid, τράβα να το πάρεις μου είπαν. Ας ελπίσουμε ότι η δικιά σου περίπτωση δεν είναι όπως την δικιά μου.
  6. Τίποτα το σύστημα μπάζει νερά. Μίλησα σήμερα με ελτα, δεν βγαίνει άκρη με τίποτα. Το θεωρούν μη συστημένο κ δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Μου είπε να ρωτήσω το τοπικό κατάστημα, το οποίο έχω κάνει πριν πάρω τηλέφωνο εκεί, μήπως και ξέμεινε στα απλά. Με αυτά που κάνουν τα ελτα στο τέλος οι πλατφόρμες πωλήσεων θα μας κατατάξουν στις χώρες μη αποστολής δεμάτων ή με υψηλό κόστος μεταφορικών.
  7. Ναι, αυτό το κατάλαβα ότι γίνεται. Το θέμα είναι ότι αν πηγαίνει έτσι το πράμα ούτε dispute θα γίνεται, ούτε δέμα θα παραλάβω. Τα ελτά λένε τα δικά τους, το ali τα δικά του, αλλά εγώ είμαι στην μέση χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι. Αυτό είναι το 1 από 3 συνολικά με ίδιο τρόπο αποστολής. Επίσης και το 2ο κολλημένο.
  8. 2021.08.09 13:53 (GMT-7): Parcel at destination office for final delivery 2021.08.05 18:02 (GMT-7): Received by the delivery company 2021.07.30 20:28 (GMT-7): Customs clearance successful 2021.07.30 19:31 (GMT-7): Customs clearance started 2021.07.30 05:25 (GMT-7): Arrived at destination country 2021.07.28 16:00 (GMT-7): Departed country of origin 2021.07.26 20:39 (GMT-7): Accepted for linehaul transportation 2021.07.26 15:58 (GMT-7): Dispatched from sorting center 2021.07.26 03:24 (GMT-7): Arrived at sorting center 2021.07.26 03:24 (GMT-7): Parcel dispatched
  9. Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.
  10. Το Ali έβγαλε invalid και ως απάντηση έχει ότι πρέπει να το πάρω από το ταχυδρομείο. Λογικό. Η εξυπηρέτηση πελατών των ελτα μου λέει ότι αυτός είναι και καλά ο αριθμός αποστολής και όχι του πακέτου. Δηλ, ότι αυτός ο αριθμός είναι μιας αποστολής που περιέχει και άλλα πακέτα μαζί με το δικό μου. Τις εξήγησα ότι και με άλλα πακέτα τις ίδιας μορφής κωδικού, ήρθαν στην πόρτα μου χωρίς να μπορώ να τα ανιχνεύσω και σε άλλα να μπορώ. Πάντα όμως ο κωδικός ήταν ο ίδιος πάνω στο πακέτο και στην αναζήτηση. Το θέμα είναι ότι εγώ είμαι στην μέση και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
  11. Τι κάνω με το παρακάτω? Το dispute άκαρπο, γιατί λέει πήγαινε στο ταχυδρομείο να το παραλάβεις, η εξυπηρέτηση πελατών των ελτα λέει ότι αυτός είναι ο αριθμός αποστολής και όχι του πακέτου μου.
  12. Σήμερα μου έκανε update contacts από 12.2.3.5 σε 12.2.7.2 και επανήλθε το Ελληνικό Αλφάβητο
  13. Εσείς που πληρώσατε, στο δέμα τι δηλωμένη αξία είχε? Ισχύει τίποτα από αυτό που έγραψα? Η δηλωμένη αξία έχει καμιά σχέση με την αξία του προϊόντος?
  14. Όχι δεν είχα τέλος ελτα. Ούτε που πήρα την απόδειξη......έγινα καπνός. Πρώτη φορά που πλήρωσα με το νέο σύστημα. Τώρα που είδα την απόδειξη του Ali, η δηλωμένη αξία στο αυτοκόλλητο (1.22 μάλλον σε $) είναι η τιμή του προϊόντος σε € χωρίς ΦΠΑ. Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο δεν μπήκα καμιά φορά στην διαδικασία να το παρατηρήσω διότι δεν είχα πληρώσει ποτέ. Δηλ. 1.22€ προϊόν, 0.64€ shipping, 0.45€ ΦΠΑ =2,31
  15. Παρέλαβα από ΕΛΤΑ αντικείμενο με φόρο 0,25€ (παραγγελία 21 Ιουλίου Ali). Ήταν αποστολή S00000xxxxxxxxx Yanwen Logistics, Cainiao. Σε 5ημέρες άλλαξε και πήρε αριθμό UAxxxxxxxxAE. Δεν έβγαινε σε καμιά αναζήτηση και ξαφνικά 19 Σεπτεμβρίου εμφανίστηκε στα Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) και έκτοτε έγινε παρακολουθούμενο μέχρι σήμερα που παρέλαβα. Δηλωμένη αξία 1.22$ οπότε μετατροπή και +24%.
×
×
  • Create New...