Καλησπέρα!
Σε προιγούμενο άρθρο είχα αναφέρει ότι αγόρασα ένα HTC ONE X από τα public στις 22/12 το οποιο μου παρουσίασε πρόβλημα από την πρώτη κιόλας ημέρα (έκλεισε και αυτό ήταν παπαλα δεν ανοιξε ποτέ πια) Την επόμενη μέρα το πήγα πίσω στα public μου είπαν να πάρω κάποιο άλλο με τα ίδια χρήματα (σημείωση ήταν σε προσφορά 290 €). Φυσικά δεν δέχτηκα και μου είπαν να το στείλουμε στην Arvato να το επισκευάσει. Απο τότε πέρασε ένας μήνας χωρίς να μάθω ποτέ (παρότι έκανα επίμονα τηλεφωνήματα) τι έγινε και μόλις χτές μου το επέστρεψαν χωρίς να μου δώσουν κάποια αναφορα για το τι αλλάχτηκε τελικά απλά μου είπαν οτι άλλαξαν πλακέτα.
Σήμερα λοιπόν γεμάτος χαρά πήγα να "παίξω" με το νέο μου κινητό αλλά δυστυχώς το κινητό παρουσιάζει πρόβλημα. Συγκεκριμένα κάνει νούμερα η οθόνη χαλάει τα γράμματα, βγάζει μια οθόνη πιξελιασμένη με μοβ και μάυρες κουκίδες καιπολλές φορές γίνεται μαύρη χωρίς να να ανοίγει για κάμποση ώρα!!!
Πήγα στα και πάλι στα public όπου ξανά μου είπαν ότι επειδή΄δεν υπάρχει διαθέσιμο ή να πάρω κάποιο άλλο με τα ίδια λεφτά ή να το ξαναστείλουν στην Arvato!. Φυσικά δεν δέχτηκα τίποτα από τα δυο και τους είπα ότι γνωρίζω για το DOA και ότι το DOA αναφέρει αν δεν υπάρχει ίδια συσκευή σε απόθεμα δικαιούσαι να πάρεις κάποια άλλη ίδιων ή ανώτερων χαρακτηριστικών αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός 7 ημερών (χωρίς να ήμουν σίγουρος). Τους είδα κάπως προβληματισμένους και μου ανέφεραν το επιχείρημα ότι επειδή το πήρες 290 δεν μπορούμε να σου δώσουμε πχ το S3 γιατί έχει μεγάλη διαφορά τιμής! Πάλι δεν το δέχτηκα και μου είπαν να περάσω πάλι αύριο όπου θα είναι και παρών ο διευθυντής του καταστήματος.
Μόλις ανακάλυψα από την ιστοσελίδα των public το παρακάτω
""Προϋποθέσεις Επιστροφής
Πρόβλημα στο Προϊόν (DOA): Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο στην περίπτωση αυτή αρκεί η επιστροφή να γίνει εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Το προϊόν θα αποσταλεί πρωτίστως στο τμήμα Service για έλεγχο προς διαπίστωση ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε κακή χρήση, ώστε να αντικατασταθεί με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών.""
Ρε παιδιά πείτε μου την άποψή σας πως πρέπει να το χειριστώ κάποιος που έχει εμπειρία! Μπορώ στην πράξη να διεκδικήσω το S3 Π.Χ. το οποίο το έχουν σε στοκ?
Ευχαριστώ!