μετα απο 2 χρονια που εχω το κινητο μου, το εστειλα σε ενα εξουσιοδοτημενο κατστημα σερβις στα χανια διότι δεν άκουγα καλά τον καλούντα. απο εκει με ενημερωσαν οτι έχει χαλάσει ο συρόμενος μηχανισμός, τον παράγγειλαν και ένα μήνα μετά δεν είχε έρθει ακόμα, οπότε εγώ πήγα και πήρα πίσω το τηλέφωνό μου αλλά μου το έδωσαν σε πολύ χειρότερη κατάσταση, με την μπροστινή κάμερα να λείπει & μισοβιδωμένο, έτσι ώστε να μην σύρετε η πόρτα ώστε να κλείσει. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό εννοείτε αξιόπιστη υποστήριξη, εγώ δεν έχω σκοπό να αλλάξω τηλέφωνο για ένα τόσο μικρό πρόβλημα εφόσον αυτό το είχα πάρει εκτός σύνδεσης πάρα πολλά χρήματα για τα δικά μου δεδομένα, όμως και αυτή η αντιμετώπιση από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο ειναι επιεικώς απαράδεκτη, εφόσον δεν ζήτησα να καλυφθεί οτιδήποτε από την εγγύηση που δεν υπήρχε και ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω το κόστος της εργασίας που ποτέ δεν έγινε. Ελπίζω με αυτό μου το μήνυμα να σας ενημερώσω για την κατάσταση που επικρατεί στο σέρβις σας και που πιθανότατα δεν γνωρίζετε, και να καταφέρω να επισκευάσω το κινητό μου. ]