Στη δική μου περιπτωση, η ολη διαδικασία ηταν κατι παραπανω απο εξαιρετική. Εδωσα (ομολογουμενως σε αριστη κατάσταση) mate 10pro, ο υπαλληλος κοιταξε εαν υπάρχει καποιο σπασιμο στη συσκευη, ελεγξε το imei στον υπολογιστη, και σε 5 λεπτά ειχαμε τελειωσει. Εξαλλου, το πρόγραμμα ανταλλαγης (οπως και κανενα αντιστοιχο που να γνωριζω εγω) δεν αναφέρει οτι η επιστρεφομενη συσκευή πρεπει να εχει αγοραστει απο το ιδιο καταστημα ή να περιλαμβανει κουτι και παρελκόμενα. Μαλλον ο φίλος παραπανω επεσε σε υπαλληλο που δεν ειχε ενημερωθει για το τι πρεπει να κανει (δεν κανει εκτίμηση αξιας- απλα κοιτάει 3 απλά πραγματα: λειτουργία, σπασιματα, μπαταρια)