-
Δημοσιεύσεις
297 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by crond
-
Καλή τύχη σε όλους!!!
-
ευχαριστώ πολύ
-
Κερδίστε το Samsung Galaxy S6 από το Hashtagtrade.gr!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
ευχαριστώ πολύ χρόνια πολλά -
[Επισκευή Digitizer+Τζαμακι] Galaxy S III
crond replied to jukarima's topic in Samsung Galaxy S Series
με τι υγρό καθαρίζουμε την κόλα ανάμεσα στο κρυσταλλο και την lcd? με ότι έχω προσπαθήσει αφήνει υπολείμματα... -
καλημερα καλη επιτυχια σε ολους
-
Πασχαλινός διαγωνισμός: Κερδίστε 2 Xiaomi Hongmi Note 4G από τη WIND!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
καλημερα ευχαριστώ πολυ -
Κερδίστε τα Lumia 535, Lumia 435 και Screen Sharing HD-10 από το Nok-Shop.gr!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
ευχαριστώ :D -
Κερδίστε ένα 5ήμερο ταξίδι στην Κω το καλοκαίρι, από το Kaizershop.gr!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
ευχαριστω πολυ -
Κερδίστε τα Samsung Galaxy A5 και Galaxy A3 από την WIND!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
καλημερα ευχαριστω- 3.508 replies
-
- samsung galaxy a3
- samsung galaxy a5
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
ευχαριστώ πολύ παιδιά τα κατάφερα. τώρα πρόσεξα ότι δουλεύει με R-sim γιατί είναι αμερικάνικο. θα δουλέψει χωρίς να το πειράξω ή θέλει jailbreak από την αρχή?
-
παιδιά sos.. μου έδωσε μια φίλη μου να της κάνω αναβάθμιση το iphone 4s γιατί από ΟΤΑ δεν της έβγαζε την ενημέρωση. το συνέδεσα με itunes, έκανα backup πάτησα ενημέρωση, την έκανε και τώρα έχει κολλήσει στο μήλο δεν ανοίγει το τηλέφωνο.. πως θα το επαναφέρω?
-
Κερδίστε το Samsung Galaxy S5 από το Kaizershop.gr!!
crond replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
καλημέρα καλή τύχη -
καλη επιτυχια σε ολους
-
ευχαριστώ πολύ
-
ευχαριστώ πολύ καλημέρα
-
παιδιά μπορεί κάποιος να μου δώσει ένα λινκ στο ebay από οθόνη iphone 5s γύρω στα 20 με 25 ευρώ από ευρώπη για να μην αργήσει?
-
θελω απλα να το κανω προσωρινά να δουλέψει μέχρι να βρω χρήματα να το αντικαταστήσω πλήρως
-
παιδιά έσπασα την οθονη του iphone 5s ενός φίλου μου. μπήκα στο ebay είδα οθόνες με 20 ευρώ αλλα δεν ξερω πια ταιριάζει επειδη δεν εχω εμπειρία μπορει κάποιος να μου δώσει ενα λινκ απο uk για να μην αργήσει κιολας? μεχρι 20 25 ευρω ομως γιατι ειμαι πολύ στριμωγμένος και ειναι κατι που δεν το περιμενα...
-
ευχαριστώ πολύ
-
κανε flash την kitkat μετά root και μετά περνα την. δες εδω: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5880188#post5880188 έβγαλαν ήδη 2 updates ειμαι πολύ ευχαριστημενος με cm12 official
-
παιδιά βγήκε official cyanogenmod 12 για το κινητο μας!!!
-
παιδιά βγήκε official cyanogenmod 12 για το κινητο μας!!!
-
καλη χρονια ευχαριστω πολυ
