Γεια χαρά σε όλους.
Θέλω να ρωτήσω αν έχει κάποιος εμπειρία από το ΣΕΡΒΙΣ της SONY ERICSSON, σχετικά με την αντιμετώπιση των πελατών , αν υπάρχει εξυπηρέτηση δηλαδή και μετά την αγορά των κινητών της.
Εγώ είμαι παθών και θέλω να δω, και να δούμε όσοι χρησιμοποιούμε τα κινητά της αν τυγχάνουμε και της εξυπηρέτησης που στο κάτω -κάτω δικαιούμαστε!!! Στο Κ750i που έχω δεν λειτουργούσε το joystick. Το πήγα στον Γερμανό απ' όπου το είχα αγοράσει, και ο υπάλληλος αφού του έκανε έλεγχο το έστειλε στο ΣΕΡΒΙΣ της εταιρίας. Η απάντηση με γύρισε 10 χρόνια πίσω, όταν η απάντηση των εταιριών για όλες τις βλάβες ήταν ''σου βράχηκε'' η ''σου έπεσε''.Τό ίδιο μου είπαν και τώρα. Τους εξήγησα πως ούτε μου έπεσε, ούτε μου βράχηκε.Το κινητό δεν είχε ούτε γρατσουνιά και αυτοί επιμένανε ότι μου έπεσε. Άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας. Μετά από περιπλάνηση από τον Γερμανό στην Sony ξανά στον Γερμανό και ξανά στην Sony, μου απάντησαν ότι το πόρισμα ήταν ότι ακυρώνεται η Εγγύηση λόγω βλάβης. Μα ακριβώς για να καλύπτει τις βλάβες είναι η εγγύηση, η όχι? Όταν πήρα πίσω το κινητό από το ΣΕΡΒΙΣ του Γερμανού είχε περισσότερα προβλήματα από όταν τους το παρέδωσα για την επισκευή. Τα φόρτωσαν κι αυτά στο ΠΕΣΙΜΟ. Βέβαια εμπιστευτικά υπάλληλος του Γερμανού μου είπε ότι το συγκεκριμένο κινητό και γενικά τα κινητά της ίδιας εταιρίας έχουν προβλήματα με το joystick.
Υπάρχει επομένως πρόβλημα με το service τους? η έτυχε σε μένα?