Jump to content

Ich_bin

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Ich_bin

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Ich_bin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα, Είναι προφανές πως είτε έχουν αφαιρέσει το "παραθυράκι" και έχουν τοποθετήσει τον αισθητήρα εκεί που φαίνεται στη φωτογραφία μου είτε μας κοροϊδεύουν. Υπόψιν ότι θεωρητικά το δικό σου (ZE) που είναι το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο από το δικό μου (ZK) είχε τον αισθητήρα. Πάντα σύμφωνα με τον Starenio που γνωρίζει περισσότερα.
  2. Καλημέρα Starenie, Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μπορούσες να διαλευκάνεις τελικά το ζήτημα του αισθητήρα. Τουλάχιστον να ξέρω τι αγόρασα και πως θα το χρησιμοποιώ αποδοτικότερα. Πάντως όσο και να έχω ψάξει σε sites του εξωτερικού, το μηχάνημα στις φωτογραφίες δεν φαίνεται να έχει "παραθυράκι" κάπου στο σώμα της εξωτερικής μονάδας. Επίσης παντού αναφέρεται πως τα μηχανήματα της σειράς (όλα τα SRK/ZK) έχουν 3 αισθητήρες. Τώρα αν εδώ στην Ελλάδα κατά παράβαση και παραβίαση κάθε λογικής, ζητήσαμε να αφαιρεθεί ένας αισθητήρας για μείωση κόστους τότε τι να πώ...Θα έχουμε μία ακόμα παγκόσμια πρωτοτυπία στην...Ανοησία. Ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων για όλο τον (πολύτιμο) χρόνο που αφιερώνεις για να βοηθήσεις.
  3. Καλημέρα Starenie, Εδώ http://dl.dropbox.com/u/72298524/IMG_20120721_123741.jpg είναι η εγκατεστημένη εξωτερική μονάδα. Ίδια με αυτή που παρέθεσες πιο πάνω. Ωστόσο το μόνο που μπορεί να είναι αισθητήρας είναι αυτή η μαύρη σωλήνα. Όπως σου είπα έχω μια εμπειρία σε τέτοιες εφαρμογές. Δεν είναι σωλήνας αναθυμιάσεων η απορροή. Μέσα πρέπει να περιέχει το probe του αισθητήρα θερμοκρασίας (και με το χέρι αν το πιέσεις το καταλαβαίνεις). Δεν παίρνω και όρκο ότι είναι εκεί ο αισθητήρας αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως μέσα περιέχει κάτι. Δεν μπόρεσα να βρω παραθυράκι ή άλλο σημείο που μπορεί να βρίσκεται ο αισθητήρας. Εκτός αν είναι τοποθετημένος σε κάποιο σημείο στη φάτσα του μηχανήματος. Αυτό για να το εξακριβώσω θα πρέπει να λύσω τη φάτσα. Λες να το κάνω;
  4. Όχι δεν ανέβασα λάθος φώτο. Δεν υπάρχει τέτοιο παραθυράκι. Υπάρχει μόνο αυτός ο σωλήνας που μέσα του έχει μάλλον τον αισθητήρα. Ίσως αυτό ακριβώς να είναι το cost down που έλεγες....ούτε παραθυράκια ούτε τίποτα. Απλά ένα προστατευτικό και μέσα ο αισθητήρας. Η εξωτερική μονάδα δεν είναι τόσο περιποιημένη όπως στις φωτογραφίες των leaflets. Η συγκεκριμένη (παραγωγής 2012 παρακαλώ και made in Thailand) έχει μόνο στη φάτσα την πλαστική προστατευτική μάσκα με τις γρίλιες και δεξιά όπως την κοιτάμε από μπροστά, εκεί που συνδέονται οι σωληνώσεις και η παροχή. Στην αριστερή πλευρά της (από οπου και η φωτογραφία) και πίσω είναι σχεδόν ακάλυπτη αν εξαιρέσεις ένα μεταλλικό η πλαστικό κάγκελο (λέω πλαστικό γιατί είναι πολύ εύκαμπτο) που αφήνει σχεδόν ακάλυπτα τα στοιχεία του εναλλάκτη. Άξιον απορίας γιατί ναι μεν πρέπει να αερίζεται επαρκώς αλλά αυτή η κατασκευή δεν προσφέρει απολύτως καμία προστασία στα υπερ-ευαίσθητα φύλλα αλουμινίου του εναλλάκτη που αρκεί να τα χαϊδέψεις για να στραβώσουν. Και μιλάμε ότι αυτή επιφάνεια είναι τεράστια σε σχέση με άλλα μηχανήματα που έχω δει. Για παράδειγμα ένα toyotomi on/Off που πήρα πριν ένα μήνα για να το τοποθετήσω σε ένα υπνοδωμάτιο, έχει πολύ καλύτερη κατασκευή της εξωτερικής μονάδας απ' ότι το Mitsubishi. Τέλος πάντων....Αυτά ως παρατηρήσεις από κάποιον που ασχολείται γενικά με την τεχνολογία λόγω επαγγέλματος.
  5. Καλησπέρα και πάλι και ιδιαιτέρως στον Starenio, είχα υποσχεθεί ότι θα έγραφα κάποιες εντυπώσεις για το κλιματιστικό Mitsubishi SRK-63ZK-S που τελικά αγόρασα. Ειλικρινά δεν έχω προλάβει να το λειτουργήσω σε συνθήκες καύσωνα όπως είχαμε τις προηγούμενες ημέρες γιατί ή εγκατάσταση του έγινε μόλις χθές. Οψόμεθα όμως γιατί το καλοκαίρι είναι μπροστά και σίγουρα δεν θα μας αφήσει έτσι. Το δοκίμασα μόνο για λίγο και οι εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές. Ιδιαίτερα η δυνατότητα να κατευθύνεις τον αέρα σε διαφορετικά επίπεδα και κατευθύνσεις στον χώρο είναι πολύ χρήσιμη. Στον δικό μου χώρο το ιδανικό είναι ο αέρας να κατευθύνεται αριστερά (Χολ, τραπεζαρία) και δεξιά (κουζίνα) γιατί στο κέντρο βρίσκεται καναπές και σίγουρα δεν είναι από τα μηχανήματα που μπορείς να τα έχεις πάνω από το κεφάλι σου. Εκτός από πολύ δυνατό είναι και υπερβολικά ογκώδες. Και αυτό ισχύει και για την εσωτερική μονάδα με 1.10 μήκος και αρκετό ως υπερβολικό βάθος αλλά κυρίως για την εξωτερική μονάδα που στο δικό μου μπαλκόνι άνετα θα έχει και τον ρόλο τραπεζιού. Προς το παρόν θα ήθελα να απευθυνθώ και πάλι στον φίλο Starenio και να ζητήσω την γνώμη του. Συγκεκριμένα, όπου και να διάβασα (αλλά και στον Τουρνικιώτη που ρώτησα) το συγκεκριμένο μοντέλο "φοράει" εξωτερικό αισθητήρα. Και στις brochures όπου και να τις βρήκα αναφέρεται ρητά ότι έχει 3 αισθητήρες (Υγρασίας, Θερμοκρασίας μέσα και έξω). Παραθέτω φωτογραφία από την εξωτερική μονάδα διότι περί αυτής ο λόγος, όπου μάλλον εμφανίζεται ο εν λόγω περιβόητος αισθητήρας (που δεν είναι standard σε όλα τα μοντέλα/κατασκευαστές εξού και ο πολύς λόγος για το θέμα). http://dl.dropbox.com/u/72298524/IMG_20120719_204901.jpg Τι λές, το πετύχαμε ;;;;
  6. Έτσι λένε Starenie αλλά μη ξεχνάμε και που ζούμε ε; Το καλό είναι πως στο skroutz διάβασα μόνο άριστες εντυπώσεις για το συνεργείο που έκανε τις εγκαταστάσεις (ελπίζω να μην είναι fake). Θα το σκεφτώ σοβαρά λοιπόν. Εφόσον ολοκληρωθεί η εγκατάσταση θα post-άρω εντυπώσεις. Ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθειά σου.
  7. Starenie, Λοιπόν έκανα ότι μπορούσα για να βεβαιωθώ ότι το facelift μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τον αισθητήρα στην εξωτερική μονάδα. Από το κατάστημα που προτίθεμαι να κάνω την αγορά, μου έδωσαν το τηλέφωνο του τεχνικού υπεύθυνου στη αντιπροσωπεία της Mitsubishi. Εκεί ο άνθρωπος με διαβεβαίωσε ότι ο αισθητήρας υφίσταται στο face lift μοντέλο που διατίθεται στην Ελληνική Αγορά. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω μια και το να πάω από Σπάτα στην Νίκαια (όπου έχει την έδρα του το κατάστημα) για να δω αν υπάρχει ο αισθητήρας είναι από μόνο του ένα ολόκληρο project για μένα (τα νεύρα μου και την τσέπη μου). Επίσης μου πρότειναν να στείλουν συνεργείο για εγκατάσταση (80 EURO μου είπαν υλικά+εργασία) ώστε να μην έχω θέματα με την εγγύηση. Να το κάνω λες ; Θα προσέξουν όπως θα πρόσεχε ένας δικός μου άνθρωπος που όμως δεν είναι πιστοποιημένος εγκαταστάτης Mitsubishi ; Εντός των επομένων ωρών προχωρώ στην παραγγελία εκτός -βέβαια- απροόπτου. Ευχαριστώ και πάλι!
  8. Καλημέρα Starenie και ευχαριστώ για τον κόπο που κάνεις να απαντήσεις σε όλες μας τις απορίες. Κόπο, υπομονή και ανιδιοτέλεια γιατί αν και όπως φαίνεται είσαι από τους σοβαρούς επαγγελματίες του χώρου, ουδέποτε είδα να διαφημίζεσαι εμμέσως ή αμέσως (πέρα από την διασπορά των γνώσεών σου που μόνο χρήσιμη μπορεί να είναι και ουδόλως ιδιοτελής). Λοιπόν, από απροσεξία μου έδωσα το Link του παλιού μοντέλου και όχι του facelift που είναι και αυτό που θέλω να αγοράσω. Για την εξωτερική μονάδα είμαι ενήμερος. Έχει μεγάλο όγκο και μεγάλο βάρος. Υπάρχει όμως μπαλκόνι μεγάλο πίσω ακριβώς από τον τοίχο που θα μπει η εσωτερική μονάδα και θα τοποθετηθεί φυσικά, στο δάπεδο. Για την εσωτερική μονάδα, νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην τοποθέτησή της στο συγκεκριμένο σημείο. Είναι άλλωστε το ιδανικό σύμφωνα με όλα όσα κατά καιρούς έχεις αναφέρει. Εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο που μου έχει διαφύγει. Είναι τελικά ξεκάθαρο αν η εξωτερική μονάδα του facelift έχει τον αισθητήρα θερμοκρασίας όπως και το μοντέλο που αντικαθιστά; Θα ρωτήσω πριν το παραγγείλω καλού-κακού αλλά σκέφτομαι ότι εφόσον η αντιπροσωπεία είναι μία (Τουρνικιώτης) δεν γίνεται να πέσω σε μηχάνημα που δεν έχει τον αισθητήρα. Λογικά σκεπτόμενος, αν ο αντιπρόσωπος το εισάγει με τον αισθητήρα, τότε όλες οι διαθέσιμες μονάδες στην αγορά θα έχουν τον αισθητήρα. Σωστά ή....ξέρεις κάτι περισσότερο (αυτό είναι το μόνο σίγουρο :) ). Έχει επίσης προκύψει ένα ζήτημα με το SRK-63ZK. Από το κατάστημα το οποίο προσανατολίζομαι να κάνω την αγορά (ας όψονται οι πολλές και άτοκες δόσεις) μου είπαν ότι δεν έχει Ιονιστή. Πηγαίνοντας στην Heavy Industries κατέβασα το leaflet το οποίο ξεκάθαρα αναφέρει ότι υπάρχει ιονιστής που μάλιστα λειτουργεί σε 24ωρη βάση ακόμα και με κλειστό το μηχάνημα. Τι ισχύει τελικά; Σε ευχαριστώ και πάλι. Νικόλας
  9. Καλησπέρα σε όλους αλλά ειδικότερα στο μέλος Starenios στον οποίο απευθύνω το μήνυμα μου ως τον ποιο ειδικό στο συγκεκριμένο topic. Έχω διαβάσει όλο το θέμα για τα κλιματιστικά και αυτή τη στιγμή είμαι κοντά στην απόφαση να αγοράσω ένα κλιματιστικό για τον χώρο που φαίνεται στο σκαρίφημα που επισυνάπτω. http://dl.dropbox.com/u/72298524/skarifima.jpg Τα στοιχεία του χώρου πέρα από όσα αναφέρονται στο σκαρίφημα ώστε να βοηθήσω στη πιο εμπεριστατωμένη απάντηση σχετικά με το αν έχω κάνει τη σωστή επιλογή (την οποία θα αναφέρω πιο κάτω). Τελευταίος όροφος Σκεπή χωρίς μόνωση/κεραμίδια Εκτεθειμένο σε όλους τους καιρούς Διπλή τοιχοποιία με φελιζόλ ενδιάμεσα (κατασκευή 1990 περίπου) Παλιά κουφώματα με διπλά κρύσταλλα (κατασκευή 1991 περίπου) Χώρος προς κάλυψη περίπου 36 τμ (δεν έχω αφαιρέσει τις "νεκρές επιφάνειες") Εξαιτίας των πιο πάνω (απώλειες, κακή έως ανύπαρκτη θερμομόνωση) ενώ η λογική επιλογή θα ήταν ένα κλιματιστικό κοντά στα 18Κ BTU οδηγούμαι προς την αγορά ενός κλιματιστικού άνω των 20Κ BTU και συγκεκριμένα σε αυτό. Πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω αν κρίνεται σωστή η επιλογή από την άποψη της επάρκειας για τον συγκεκριμένο χώρο με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δεύτερον αν κρίνεται σωστή ως επιλογή μοντέλου/κατασκευαστή (έχω διαβάσει όλες τις αναφορές στο συγκεκριμένο μοντέλο/κατασκευαστή στο thread). Να συμπληρώσω ότι προφανώς το κλιματιστικό το θέλω και για ψύξη και για θέρμανση. Να αναφέρω επίσης πως στο συγκεκριμένο οίκημα, μέρες όπως τη σημερινή, η θερμοκρασία στο εσωτερικό του άνετα φτάνει τους 34 βαθμούς και τους ξεπερνά (αυτή μέτρησα σήμερα το απόγεμα γύρω στις 6 στον χώρο που περιγράφω). Τον χειμώνα η κατάσταση είναι αντιστρόφως ανάλογη. Ανοικτός σε προτάσεις και συμβουλές. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Νικόλας
  10. Kαλησπέρα παιδιά. Παρακολουθώ το συγκεκριμένο thread εδώ και...2 χρόνια ίσως και παραπάνω. Κατά καιρούς βέβαια και όχι σε τακτική βάση. Το όνειρο της εισαγωγής ενός αυτοκινήτου που θα διαλέξω ο ίδιος είναι και δικό μου. Έχω φτάσει πολλές φορές στιγμές πριν κλείσω εισιτήριο για Γερμανία αλλά πάντα κάτι με κρατά πίσω. Τί ; Μα ότι φυσικά κρατά και τους περισσότερους. Το ελληνικό (?) κράτος. Είμαι σε φάση αναζήτησης και πάλι και αυτή την φορά φαίνεται πως επειδή ξέρω και πολύ καλά τι ψάχνω οι επιλογές μου από την τοπική αγορά μεταχειρισμένων είναι μάλλον πολύ λίγες και κυρίως ακριβές. Μπαίνω στα γνωστά γερμανικά sites εδώ και 4 χρόνια. Κατά καιρούς έχω δει καλές ευκαιρίες αλλά οπως είπα ποτέ δεν ήμουν έτοιμος να προχωρήσω. Τελευταία έχω αρχίσει να ψάχνω απευθείας στα sites των κατασκευαστών για μεταχειρισμένα. ανακάλυψα πως και καλύτερες τιμές βρίσκω και αυτοκίνητα που δεν είναι Listed στα 2 γερμανικά sites. Εν προκειμένω αναζητώ για ελαφρώς μεταχειρισμένη BMW coupe 325 (Ε92) με λιγότερα από το...ψυχολογικό (δικό μου) όριο των 20.000 χλμ. Κατ'ελάχιστον (επειδή μ'αρέσουν τα gadgets) πρέπει να διαθέτει Navigation και ηλιοροφή και ίσως και αυτόματο κιβώτιο μια και όπως να το κάνουμε, είναι ευκολία και σε αφήνει να συγκεντρωθείς περισσότερο στην διαδικασία και την ευχαρίστηση της οδήγησης. Φυσικά με δυνατότητα σειριακών αλλαγών. Για να μην τα πολυλογώ βρήκα αυτοκίνητα σαν αυτό και αυτό ή αυτό Καταρχάς να πω ότι επιλέγω 325 και όχι 320 (στις ίδιες τιμές τα βρίσκεις σαν μεταχειρισμένα στην Γερμανία) διότι θεωρώ πως τα ατμοσφαιρικά 170 άλογα είναι πάρα πολύ λίγα για το αυτοκίνητο αν και, διαθέτει ένα πολύ καλό χειροκίνητο κιβώτιο. Και με το στήσιμο που φημίζεται πως έχει, θεωρώ πως η επιπλέον ιπποδύναμη θα κάνει την οδήγησή του ακόμα πιο fun και θα ταιριάζει και περισσότερο στον χαρακτήρα του. Περιμένω γνώμες και για το αυτοκίνητο αλλά και για την διαδικασία και το κόστος. Λίγο πολύ τα ξέρω...απλά θα ήθελα να επιβεβαιώσω αυτά που νομίζω πως ξέρω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη για την πολυλογία.
×
×
  • Create New...