Jump to content

the12plus

Members
  • Δημοσιεύσεις

    21
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

the12plus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Χμ, εγώ πάλι αισιοδοξώ ότι έχει και απλά ρωτάω για επιβεβαίωση. Διότι δύο HTC Desire γνωστών μου, αγορασμένα από το αγγλικό και το αμερικάνικο είχαν και ελληνικό πληκτρολόγιο και ελληνικό λεξικό :confused:
  2. Παιδιά, θα ενδιαφερόμουν να αγοράσω το κινητό από το γερμανικό Amazon, όπου και κοστίζει περίπου 320 ευρώ. Γνωρίζετε αν θα έχει ελληνικό πληκτρολόγιο και ελληνικό λεξικό; (Δε με ενδιαφέρει ελληνικό locale-menu-Swype). Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
  3. Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω τι πρέπει να κάνει κάποιος για να ανανεώσει το χρόνο του σε ένα πρόγραμμα What's Up όταν βρίσκεται στο εξωτερικό (Λουξεμβούργο). Θεωρήστε δεδομένη την ύπαρξη του 16ψήφιου κωδικού για την ανανέωση - η ερώτησή μου είναι μετά τι γίνεται; Έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι :O
  4. Το θέμα αυτό λύθηκε :): http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3309533#post3309533 Το ποστάρω για όποιον τυχόν έχει το ίδιο θέμα στο μέλλον ;)
  5. Ευχαριστώ πολύ cyberbop, bambis και eatmydust! Πήρα 1313, πάτησα 9 και μου είπανε εν ολίγοις ότι οι ρυθμίσεις που έχω εξαρχής (το Cosmote Wireless Internet) είναι μία χαρά :) (Και όντως φαίνονται να είναι, πλοηγούμαι και δε χρεώνομαι ;)) Κάτι τελευταίο, υπάρχει κάποιος τρόπος να μαθαίνω πόσα mb έχω ακόμη; Ή πρέπει να έχω εξαρχής υπόψη μου ότι είναι 60 (120 τώρα) mb και να μετράω τα data μου από το κινητό με κάποιον counter; Επίσης στέλνει μήπως κανένα προειδοποιητικό μήνυμα η Cosmote όταν τελειώνουν τα προπληρωμένα mb; Και πάλι, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια! :O
  6. Δε μου έχει έρθει μήνυμα ότι είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία. Όχι σε αυτό το κινητό δηλαδή. Αλλά είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία στο προηγούμενό μου κινητό με επιτυχία (3 ευρώ από εδώ) και προσπάθησα να την ξανα-ενεργοποιήσω και στο Wildfire (άλλα 3 ευρώ από εδώ), χωρίς όμως να μπορέσω να λάβω τις ρυθμίσεις :( Απλά στη σχετική σελίδα του What's Up λέει: Από εκεί υποψιάστηκα και ρωτάω... Οπότε αν είναι να δοκιμάσω με "Cosmote Wireless Internet" και καλή μου τύχη;
  7. Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση;) Τη ρύθμιση αυτή (όπως και την άλλη, για MMS) την έχει ήδη μέσα το κινητό και μπορώ να την επιλέξω (να φανταστώ ότι ήταν στην κάρτα SIM; ). Ωστόσο προβληματίζομαι στο να τη χρησιμοποιήσω γιατί στο site του What's Up γράφει ρητά: Προτείνετε να δοκιμάσω να τη χρησιμοποιήσω για κάποια μικρή κίνηση στο internet και μετά από λίγο να δω αν χρεώθηκα; Κάτι τελευταίο, υπάρχει περίπτωση αυτή η ρύθμιση (η Cosmote Wireless Internet) να δουλεύει μεν, ωστόσο να καταναλώνει περισσότερα δεδομένα από τη "σωστή" ρύθμιση που δεν μπορεί να λάβει το κινητό μου; Ευχαριστώ πολύ και πάλι
  8. Γεια σας, Προσπάθησα να ενεργοποιήσω το Internet On The Phone 60 (έχω What's Up) στο καινούργιο μου HTC Wildfire και μου ήρθε μήνυμα ότι δεν είναι δυνατή η αποστολή των ρυθμίσεων:( Στο 1313 δε βρήκα κάτι σχετικό, ούτε μπόρεσα να μιλήσω με άνρθωπο... Τι μπορώ να κάνω; Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόβλημά μου, κοιτάξτε το μήνυμα στο νήμα του κινητού (http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3309014#post3309014) Ευχαριστώ πολύ
  9. Καλησπέρα. Πήρα χτες το κινητό και είμαι γενικά πολύ ευχαριστημένος :) Έχω όμως το εξής θέμα. Είμαι συνδρομητής Cosmote What's Up και προσπάθησα να ενεργοποιήσω το Internet On The Phone 60. Όταν έστειλα το σχετικό μήνυμα ενεργοποίησης, μου ήρθε αρχικά ένα απαντητικό μήνυμα ότι το αίτημα μου βρίσκεται σε επεξεργασία και ύστερα ένα άλλο που έλεγε ότι η αποστολή των ρυθμίσεων της υπηρεσίας δεν είναι δυνατή και να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote. Πήρα, λοιπόν, στο 1313, αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη (δεν εντόπισα το πρόβλημα μου σε αυτά που ανέφερε το αυτοματοποιημένο μενού, ούτε κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο). Τα 3 ευρώ εν τω μεταξύ αφαιρέθηκαν μια χαρά από την κάρτα... Έχετε να προτείνετε κάτι; Μήπως η ρύθμιση με όνομα "Cosmote Wireless Internet" που φαίνεται μέσα από το τηλέφωνο είναι η επιθυμητή; Στο site του what's up, όμως, αναφέρει ρητά: Κάθε βοήθεια είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη! :) ΥΓ: Γράφω στο νήμα του κινητό και όχι σε αυτό της Cosmote, θεωρώντας ότι πρόκειται για θέμα που αφορά το κινητό (καθότι οι ρυθμίσεις είχαν σταλεί χωρίς πρόβλημα στο προηγούμενο κινητό μου - Nokia N82)
  10. Έπαθα κ εγώ ακριβώς το ίδιο με το φίλο (ίδιος κωδικός προϊόντος, αυτή τη φορά από Public). Διάβασα την απάντηση που δόθηκε σε αυτό το πρόβλημα και η απορία μου είναι η εξής. Εγώ τώρα είμαι σε έκδοση 35.0.002 (χωρίς Ελληνικά). Στον οδηγό για το NSS φαίνεται να εννοείται ότι η διαδικασία με αυτό το πρόγραμμα γίνεται πριν από κάποια ενημέρωση firmware που πρόκειται να γίνει. Τι πρέπει να κάνω εγώ; Να επιστρέψω στην προηγούμενη έκδοση firmware και μετά να ακολουθήσω τα του οδηγού ή κάτι δεν κατάλαβα καλά και είναι πιο απλά τα πράγματα; Ευχαριστώ πολύ σε κάθε περίπτωση //edit: Τελικά το Ovi Suite μου λέει ότι έχω την πιο πρόσφατη έκδοση firmware αλλά με αφήνει να το ξαναβάλω αν θέλω, οπότε όλα πήγανε καλά;) Ευχαριστώ και πάλι.
  11. Για πόσον καιρό είναι διαθέσιμα αυτά τα 60mb; Το πολύ για ένα μήνα; Ή για όσον καιρό θέλουμε;
  12. Ναι, όπως είπα, έχω δοκιμάσει και τις greeklish εκδοχές των εν λόγω μηνυμάτων. Δοκίμασα την πρώτη λύση (προφανώς :p) και δουλεύει. Καλό :shifty: Ευχαριστώ!
  13. Καλησπέρα, Έχω ένα Nokia 2630 με What's Up και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: όποιο μήνυμα και αν στείλω στο 1314 (για παράδειγμα ΥΠ για τις μονάδες), λαμβάνω την απάντηση "Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ" από τον αριθμό 1298 :( Μετά από σχετική "έρευνα" στο διαδίκτυο είδα ότι μία πιθανή λύση θα μπορούσε να είναι να αλλάξω την ρύθμιση "Υποστήριξη χαρακτήρων" σε "Περιορισμένη" από "Πλήρης". Έκανα τη σχετική αλλαγή, χωρίς, ωστόσο, να αλλάξει κάτι. Τα ίδια και αν στείλω τις greeklish εκδόσεις των μηνυμάτων. Για να φανταστείτε πέρασα την κάρτα SIM από το 2630 στο N82 για να αλλάξω το πακέτο από COSMOΚΑΡΤΑ σε What's Up (χρειαζόταν πάλι κάποιο παρόμοιο μήνυμα). Καμμία ιδέα;
  14. Ξέρεις μήπως αν αυτό γίνεται δωρεάν? Σε ευχαριστώ πολύ πάντως :)
  15. Γεια σας, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Στα πακέτα non stop της παρέας αναφέρεται πως οι δωρεάν κλήσεις κλπ είναι προς f2g. Αν κάποιος έχει παλιά κάρτα (από telestet), οικονομικό πρόγραμμα που σήμερα το 1269 χαρακτηρίζει ως "afternoon", ξέρετε αν θεωρείται και αυτό f2g και επομένως μπορώ να τον καλώ ελέυθερα από το f2g μου?
×
×
  • Create New...