Jump to content

Spyr0s

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.208
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by Spyr0s

  1. Για δες και κάτι άλλο # Render UI with GPU instead of CPU debug.sf.hw=1 στο build.prop Παρατηρήσεις: Με Weather Lockscreen το ξεκλείδωμα έχει λίγο lag στα 245/245 και 422/245 (smartass), underclocked με SetCPU χωρίς profiles. Αν ανέβεις στα 652/245 δεν καταλαβαίνεις οτι έχει γινει υποχρονισμός, αυτό γιατι τώρα το rendering του UI γίνεται εξ' ολοκλήρου απο την Adreno 205 GPU και οχι απο τη CPU, είναι τόσο ανεπαίσθητη η διαφορά που λέω να το κρατήσω μόνιμα στα 652Mhz...
  2. Οι τελευταίες εκδόσεις τρώνε πολύ μπαταρία και συνήθως συμβαίνει ξαφνικά, δηλαδή μπορεί να δουλεύει σωστά για κάποιες μέρες και μια μέρα να ξυπνήσεις με τη μισή μπαταρία φαγωμενη.
  3. Συγχρονισμό εννοεί, να κάνεις σύνδεση απο το τηλέφωνο στο Google Account. H ρομ δε παίζει ρόλο, όποια και να βάλεις μόλις συνδέσεις το λογαριασμό αμέσως συγχρονίζει Επαφές - Ημερολόγιο- Email, κάποιες ρυθμίσεις συσκευής και το market κατεβάζει τις εφαρμογές που είχες περασμένες.
  4. Έχει ενσωματωμένο πλοηγό η επίσημη rom; Το Google Maps δε δουλεύει στην Ελλάδα σαν πλοηγός και το άλλο της HTC είναι επί πληρωμή, στα μαγαζάκια βρίσκεις καλύτερο πράμα παντως.
  5. Φοβερή, την πέρασα χτές βράδυ και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
  6. Ε (Edge) G (GPRS) 3G (UMTS) H (HSDPA) απο το χειρότερο προς το καλύτερο
  7. Aξίζει το addon με τα Sense 3 widgets και rosie ή θα φαίνονται περίεργα; Την τελευταία φορά που είχα βάλει Rosie 3 κάποια widgets ήταν στραβά πχ Twitdroyd
  8. Τελικά στο θέμα του SMS, έφταιγε η εφαρμογή qtadb και το Superuser που δεν ζηταγε root. Έδωσα root access χειροκίνητα και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Για το theme manager και τα κινέζικα στο super user, δοκίμασα ένα fix που κυκλοφορεί αλλα είχε ως αποτέλεσμα να χάσω τα ελληνικα οπότε πέρασα πάλι το Greek pack και γύρισα στην ίδια κατάσταση. Περίμενα να δοκιμάσω και τη honeyogen αλλα από ότι φαίνεται μας δουλεύουν...
  9. Το τηλέφωνο κάνει επανεκκίνηση όταν στέλνω SMS 1. Στέλνω ΕΥ στο 1256, για ενημέρωση υπολοίπου 2. Η αναφορά δουλεύει κανονικά 3. Μετα απο λίγο κάνει επανεκκίνηση και δε παίρνω απάντηση ποτέ. και φυσικά υπάρχει το κλασσικό bug που κράσαρει ο theme manager
  10. Την έχω περάσει εδω και ώρα, απο εμφάνιση τα σπάει αλλα ακόμα το ψάχνω καθ'οτι noobas. Βασικά δεν έχει ελληνικό πληκτρολόγιο και πρέπει να βάλω το smart keyboard pro απ'οτι βλέπω.
  11. θα δείξει, σε όλα τα thread παράπονα για τη μπαταρία διαβάζεις:p
  12. Eυχαριστώ, ανυπομονούσα να δοκιμάσω τη νέα MIUI:)
  13. Πολύ καλά αν και απο οτι βλέπω δε χρησιμοποιείς το κινητό για browsing και GPS, θα με ενδιέφεραν στατιστικά με τέτοιου είδους χρήση. Δοκίμασε κανείς MIUI 1.6.10; Σα να τα ψιλοσπάει απο εμφάνιση:blink: Που είναι ο Finn να μας πει και πως προφέρεται (μιουί, μιάου, μίουι);:p
  14. Oχι δεν έχει κανένα νόημα να φορμάρεις την sd card.
  15. Tότε μονο το hard reset σε σώζει...
  16. Eντάξει με το wifi on καλα είσαι, δοκίμασε και το εξής. Φόρτισε μέχρι το Current Widget να δείξει 0mA, σβήσε το /data/system/batterystats.bin και κάνε reboot με το τηλέφωνο στον φορτιστή γιατι μάλλον το τηλέφωνο έχει τα στατιστικά της προηγούμενηα μπαταρίας εκτός αν έκανες wipe battery stats απο cwm.
  17. Ρυθμίσεις->προσαρμογή->Lock Screen->Ρυθμίσεις->Πιέζεις στη συντόμευση που θες αν ρυθμίσεις.
  18. Σήμερα γράφει ότι γιορτάζουν οι Δημήτρηδες.
  19. Αναβαθμίστηκε στο Market η έκδοση Sygic Navigation και πλέον δουλεύει σε Desire HD
  20. Μήπως τι κρατάς από το καπάκι της μπαταρίας ή χρησιμοποιείς κάποια θήκη που καλύπτει το συγκεκριμένο σημείο; Επίσης δοκίμασε να πας στις ρυθμίσεις ασύρματων δικτύων, menu, σύνθετες και να τσεκάρεις την επιλογή για βελτιστη απόδοση WiFi. Προχτες έπιανα σήμα από άπεναντι με το DHD και δεν επιανα με το netbook, οριακό μεν αλλα έπιανε και δούλευε. Sent from my Desire HD
  21. dumb question... Πως κάνεις exit/shutdown? Δοκίμασα με exit απο το Terminal Emulator και βγάζει ένα σφάλμα loopback με device busy, δοκίμασα και με shutdown -h now απο ubuntu terminal αλλα τίποτα.
×
×
  • Create New...