Jump to content

BENS

Members
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About BENS

  • Ημ. Γέννησης 14/05/1972

BENS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Εγώ φίλοι παρέθεσα εδώ στο τι κάνει η συσκευή και το τι έχουμε δει μέχρι σήμερα σαν αποτελέσματα , προσωπικά δεν έχω να πω κάτι παραπάνω πλέων του ότι όποιος θέλει μπορεί να δοκιμάσει με την προϋπόθεση να καταθέσει της εντυπώσεις του σας ευχαριστώ που με ανεχτήκατε :):):)
  2. Επιμένω ότι σε καμιά περίπτωση δεν είναι αβάσιμοι ούτε και σε καμιά περίπτωση δεν είναι διαφημιστικά λόγια του αέρα είναι απολύτως ακριβή και αληθή αποτελέσματα και για του λόγου το αληθές σε Ferrari , Porsche, κλπ υπεραυτοκινητα η μείωση της κατανάλωσης κυμαίνετε από 20-35% αυτό με βάσιμα και απολύτως αληθή νούμερα σε αυτοκίνητα από 1,4 έως 1.6 κυβικά η μείωση κυμαίνετε από 15-20% από 1.8 έως 2.0 είμαστε στο 19-20% και από εκεί και πάνω 20+ αυτή είναι η πραγματική αλήθεια και για αυτό είχα ζητήσει όποιοι έχουν την όρεξη και προσφέρονται για ένα τεστ χωρίς καμιά μα καμιά χρέωση από εμάς η πόρτα είναι ανοιχτή , φιλέ μου αν μιλαγαμε για 8 η 5 η 4 % δεν θα το συζήταγα σε καμιά περίπτωση και θα έκανα άλλη δουλειά , επιμένω ότι προσωπικά τα νούμερα δεν τα γράφω τυχαία 350 πληρώνει ο καθένας και δεν του περισσεύουν δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να εξαπατήσω κανένα για 350 ευρώ για αυτό άλλωστε το υποστηρίζω ένθερμα το μηχάνημα μας και θα ήταν μεγάλη μας χαρά να μας επισπευτείς ακόμα και για έναν καφέ. Ωστόσο σου ξαναλέω άλλο η ειδική κατανάλωση και άλλο η κατανάλωση δεν μπορείς να συγκρίνεις το ένα με το άλλο και άλλο το DIESEL και άλλο η Βενζίνη
  3. Φιλέ Nickolas μάλλον δεν έχεις καταλάβει καλά την μελέτη του πολυτεχνείου , η όλη μελέτη αναφέρετε στην ειδική κατανάλωση δλδ στην κατανάλωση γραμμαρίων καυσίμου ανά ίππο ανά ώρα πάνω εκεί βασίζετε όλη η μελέτη επιστημονικά και αυτήν την μέτρηση δεν μπορείς να την αναγάγεις σε κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα δεν έχει καμιά σχέση αυτό που καταλαβαίνεις από την μελέτη αυτή είναι ότι η συσκευή λειτούργει και μάλιστα με πολύ καλά αποτελέσματα το 3,5% είναι μέσος όρος μείωσης της ειδικής κατανάλωσης δλδ αυτή θα ήταν η μείωση στην κατανάλωση που θα έβλεπε ένα πλοίο πχ όπου εκεί μετράμε ειδικές καταναλώσεις . Όταν λέμε κατανάλωση σε όχημα και στον δρόμο έχουμε συνεχείς μεταβλητές , φορτία κ.α. Στο Μετσόβιο αποδείξαμε ότι κάνουμε μια σοβαρή δουλειά με πολύ καλά αποτελέσματα (φαντάσου ένα πλοίο που κινείται με diesel σήμερα να έχει μια μείωση στην κατανάλωση 3,5% όταν καταναλώνει ημερήσιος πχ 8 τόνους καυσίμου??) τελοσπαντον … Θέλω μονό να διευκρινίσω ότι τα νούμερα που αναφέρουμε (10-35% μείωση στην κατανάλωση στα οχήματα με καύσιμο βενζίνη για να είμαι ποιο σαφής ) είναι νούμερα που πραγματικά υποσχόμαστε που έχουμε δει και υπάρχουν σαν αποτελέσματα από το δείγμα των πελατών που έχουμε βεβαίως κάτι που δεν έχω αναφέρει μέχρι σήμερα είναι ότι για μας ευχαριστημένος πελάτης δεν είναι αυτός που θα δει στο αυτοκίνητο του οτιδήποτε άλλο κάτω από 10% και συνήθως στα κυβικά από 1.0 μέχρι 1.4 ο μέσος όρος που έχουμε δει οικονομία είναι περίπου 12% όσο αυξάνετε ο κυβισμός του αυτοκινήτου τόσο μεγαλύτερο ποσοστό οικονομίας επιτυγχάνουμε . Επειδή όμως όλα δεν είναι ρόδινα και καλά έχουμε και ένα ποσοστό αποτυχίας της συσκευής για να λέμε την αλήθεια γιατί μαγικά δεν κάνουμε , μέχρι σήμερα μας έχουν επιστραφεί περίπου 14 συσκευές από τις 4000 που έχουν πουληθεί και οι άνθρωποι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω στο ακέραιο και αυτό γιατί η συσκευή δεν έδειξε αποτελέσματα όχι λόγο κακής συνεργασίας με τον εγκέφαλο αλλά λόγο βλάβης πχ του αισθητήρα λ ,βλάβης καταλύτη , κακή συντήρηση του κινητήρα ,μόνο για αυτούς τους λογούς και τίποτε άλλο και το σημαντικότερο είναι ότι κανένας μετά από 4000 εφαρμογές δεν έχει το παραμικρό παράπονο για την συσκευή μας
  4. Σε ευχαριστώ για την ειλικρινά σου ωστόσο να εξηγήσω μερικά πράγματα για την τιμή γιατί στους περισσότερους φαίνετε ακριβό το να πληρώνεις μια συσκευασία 350 ευρώ αλλά… 1ον Δίνουμε μια εγγύηση για 5 χρόνια 2ον τα υλικά τα οποία αποτελείτε γίνονται όλα εισαγωγή και είναι από τα καλύτερα στο είδος τους 3ον Για να καταλάβετε μια ηλεκτρονική συσκευή το να δουλεύει 5 χρόνια κάτω από ένα καπό αυτοκίνητου με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται εκεί τις υγρασίες και γενικότερα όλες της συνθήκες του περιβάλλοντος της μηχανής δεν είναι καθόλου απλό. 4ον Αν το πάρουμε οικονομοτεχνικά ας πούμε ότι σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ κερδίζεις το λιγότερο 30 χιλ σε ένα αυτοκίνητο 1,4 κυβικά αυτό συνεπάγετε το λιγότερο 3.5 λίτρα και αναφέρομαι μονό σε συνθήκες κίνησης μόνο εντος πόλις όποτε έχεις 3.5 λίτρα χ 1.28 ευρώ η απλή αμόλυβδη = 4.48 ευρώ το κάθε γέμισμα στην χειρότερη περίπτωση σε 14 μήνες έχεις κάνει απόσβεση της συσκευής , και δεν σου λέω να έχεις ούτε 40 ούτε 50 χιλιόμετρα παραπάνω στο γέμισμα απλά παίρνω την χειρότερη εκδοχή. Για να σκεφτούμε πόσα πράγματα αγοράζουμε σήμερα και μας κάνουν απόσβεση σε 1 χρόνο? Προσωπικά δεν ξέρω πολλά… Θα ήθελα αν μπορούσες φίλε μου να κάνεις και μια μέτρηση καυσαερίων για να δούμε τι αποτελέσματα έχεις και εκεί. Ευχαριστώ
  5. Φίλε nickolas με το ζόρι κανανε και αυτά που κανανε εμείς θέλαμε ένα ευρύτερο φάσμα αλλά.... Περιμένω τα σχόλια σας
  6. http://www.badongo.com/file/10121073 Στο παραπάνω link μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα της συσκευής μας BENS FUEL BOOSTER από το ΕΜΠ όπως έχω αναφέρει η συσκευή δοκιμάστηκε δυστυχώς μόνο για 8 ώρες ο κινητήρας είναι DIESEL δλδ δοκιμάστηκε σε πετρέλαιο όχι σε βενζίνη που είναι και ποιο ευγενές καύσιμο και παρόλα αυτά η μείωση της ειδικής κατανάλωσης είναι μέσο όρο 3,5% την στιγμή όπου όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιτύχουν μια μείωση της τάξης του 1%. Επίσης να σας ενημερώσω ότι τα μέγιστα αποτελέσματα της συσκευής μας τα βλέπεις σε ένα αυτοκίνητο μετά από 3 γεμίσματα και τα πρώτα μετά από 20 λεπτά από την τοποθέτηση (λιγότερος θόρυβος κινητήρα , ποιο ομαλή λειτουργία κλπ ) Αντίστοιχη μελέτη από το ΕΜΠ με ιδία η παραπλήσια αποτελέσματα έχει ένα additive καύσιμου το οποίο είχε δοκιμαστεί πριν 15 χρόνια Δυστυχώς το ΕΜΠ δεν μας έδωσε περισσότερο χρόνο για της δόκιμες μας Για ότι απορίες έχετε ευχαρίστηση μου να σας απαντήσω
  7. Φίλοι Nickolas και gg Θα ήταν χαζό να ανεβάσω ένα videaki αφού μπορώ να δουλέψω το obd και να δείξω ότι θέλω δεν μπορείς να πείσεις κανένα με video παρά μόνο με χαρτιά από επίσημο φορέα και από τεστ από περιοδικό η από εκπομπή που δεν θα είναι επί πληρωμή αλλά μόνο και μόνο για την αλήθεια πραγματικά φιλέ μου πίστεψε με έχω στείλει άπειρα mails για να κάνουν δοκιμές στην συσκευή μας και έχω πάει μέχρι και τον Σταθακη στην βουλή και έχω ζητήσει βοήθεια αλλά μάταια και όλα αυτά γιατί πιστεύω στην συσκευή μας , δεν είμαι εδώ για να πείσω κανέναν αν δουλεύει η όχι είμαι εδώ για να ζητήσω βοήθεια σε ότι αφορά τις δοκιμές έχω φτάσει με στοιχειά μέχρι το YΠΕΧΩΔΕ κοπτεται και καλά για τους ρύπους έχω πάει στην ΔΕΗ πίστεψε με τίποτα απολυτος …. Μόνο κάποιες εκπομπές έχουν γίνει και αυτές λόγο του ότι οι δημοσιογράφοι που τους παραχωρήσαμε τα μηχανήματα είδαν ότι είχαν αποτελέσματα (Παπαδάκης , Μανεσης , Τριανταφυλλόπουλος ) μόνο αυτοί και κανένας άλλος. Διαφημίσεις βάζαμε κάποια στιγμή πλέων όμως δεν χρειάζεται γιατί δεν υπάρχει λόγος Για να καταλάβετε για το trip computer , το αυτοκίνητο μου είναι ένα Volvo s40 t5 2.5 AWD 220 hp από το εργοστάσιο πήγα στην bsr και με πρόγραμμα και αλλαγή intercooler έχω πλέων 298 hp 46 κιλά ροπή πριν από την εφαρμογή του BENS είχα κατανάλωση μέσα στην Αθήνα μόνο και μόνο Αθήνα 17,6 λίτρα στα 100 αυτή την στιγμή έχω 14 με μετρήσεις από το scangause 2 ενώ λόγο το ότι πήγα ένα ταξίδι πριν μια εβδομάδα το trip computer του δείχνει 11.5 λίτρα στα 100 καταλαβαίνεται ότι το scangause λέει την αλήθεια αλλά και πάλι αυτό θα μπορούσα να το φτιάξω και να δείχνει ότι θέλει…. Δεν είναι τρόπος αυτός με ένα βίντεο να πείσεις κανένα αυτό ως παράδειγμα και μόνο. Το BENS δεν έχει να κάνει σε καμιά περίπτωση με τον κινητήρα αλλά λόγο της καλύτερης καύσης που προκαλεί προσφέρει μακροζωία σε αυτόν κατά την άποψη μου για τους κινητήρες μας ποιο πολύ από όλα πρέπει να προσέχουμε τι βενζίνη βάζουμε γιατί έμενα προσωπικά τα ματιά μου σε σχέση με βενζινάδικα έχουν δει και έχουν βιώσει παρά πολλά Επίσης έχω ξεχάσει να αναφέρω ότι έχουμε κάνει και τεστ ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας στα εργαστήρια EMC του κράτους μην τυχόν και η ραδιοσυχνότητα που εκπέμπουμε επηρεάζει τίποτα εγκεφάλους ανθρώπων και κινητήρων αλλά ευτυχώς ήμαστε κάτω από τα όρια ακόμα και του κινητού τηλεφώνου. Τέλος είμαι κατηγορηματικός σε ότι αφορά τον κινητήρα σε καμιά περίπτωση δεν τον επηρεάζει αρνητικά σε καμιά περίπτωση δεν υπάρχει φθορά σε αυτόν όσα χιλιόμετρα και να διανύσει κάνεις. Για οποιαδήποτε μικρή απορία έχετε MSN: bensfuelbooster@windowslive.com
  8. Τώρα που το σκέπτομαι πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να μαζευτούμε κάποια άτομα από εδώ και να πιέσουμε ένα σοβαρό περιοδικό να μας αφιερώσει χρόνο και να κάνει δόκιμη στην συσκευή μας και να την συγκρίνει με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην αγορά, προσωπικά θα το ήθελα πάρα πολύ αλλά πιστεύω ότι και η βοήθεια σας θα φανεί πολύ χρήσιμη και θα ξεκαθαρίσουν πολλά πράγματα είμαι στην διάθεση σας και θέλω να ξέρεις φίλε Nickolas ότι έχω χτυπήσει πολλές πόρτες χωρίς καμία ανταπόκριση , για οποιοδήποτε τεστ εγώ είμαι μέσα και τα ΒΕΝΣ στην διάθεση σας ,δεν νομίζω ότι μπορώ να πω κάτι ποιο ξεκάθαρο..
  9. Μάλλον δεν μπήκες στο blog που σου είπα, οκ θα την δημοσιεύσω μάλλον και σήμερα αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει και τίποτα και να σου επισημάνω ότι είναι η μοναδική συσκευή που έχει δοκιμαστεί στο ΕΜΠ και είδαν αποτελέσματα τα τελευταία 15 χρόνια, όσο για το cool που λες είμαι έτσι γιατί μόνο απατεώνας δεν είμαι, ούτε εγώ ούτε κανένας από τους συνεργάτες μου, όσο για τα περιοδικά πρέπει να τα σκάσεις και μόλις τα σκάσεις γράφουν ότι θέλεις ,μα καλά πραγματικά που ζεις ? έχω πάει σε εκπομπές σε περιοδικά παντού παρακαλώντας για ένα τεστ και συγκριτικό αν θέλουν και οτιδήποτε αλλά πραγματικά τζίφος αν δεν πέσει το δεκαρικακι… Βασικά με βλέπεις cool γιατί είμαι απογοητευμένος τίποτε άλλο. Σε γνωστή εταιρία που το δοκιμάσαμε επίσημα είδαμε μείωση των ρύπων περίπου 60% Όσο και να σου φαίνετε αστείο…
  10. 1ον Δεν θα την βγάλω στο internet γιατί πολλοί θα προσπαθήσουν να την αντιγράψουν και είναι πολύ λογικό αυτό όποιος όμως επιθυμεί μπορεί να έρθει από τα γραφεία μας και να την διαβάσει δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα σε αυτό 2ον Γίνονται προσπάθειες για δόκιμες σε F1 και F3 αλλά ακόμα στην προσπάθεια ήμαστε γιατί έχουν μπουχτίσει από τέτοιου είδους προτάσεις από μαγνήτες κλπ και δυστυχώς φιλέ μου αυτό μας έχει κάνει μεγάλη ζημία… όλοι μα όλοι πιστεύουν ότι είναι μαγνήτης αλλά καμιά μα καμιά σχέση απλά είναι μια συχνότητα συντονισμού με αποτέλεσμα αυτά που παραδεχόμαστε Είμαστε ανοιχτοί για οποιαδήποτε συνεργασία για οιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία Την αρχή λειτουργίας της συσκευής μπορείς αναλυτικά να την διαβάσεις στο http://www.bensfuelbooster.blogspot.com Σε ευχαριστώ για της ερωτήσεις σου.
  11. Καλησπέρα σε όλους σας, Εδώ και αρκετό καιρό διαβάζω όλα αυτά που γράφονται εδω και θα ήθελα πραγματικά να σας εξηγήσω μερικά πράγματα για την συσκευή που παράγουμε το bens fuel booster. Καταρχήν δεν ήμαστε απατεώνες και σας διαβεβαιώνω ότι όχι μόνο δεν έχουμε βγάλει δραχμή από αυτή την δουλεία αλλά επενδύουμε κάθε μέρα από την τσέπη μας για να φτιάξουμε ακόμα κάτι καλύτερο. Το ότι λειτουργεί η συσκευή για μας είναι δεδομένο και θα ήταν χαρά μας αν θέλετε και όποιος ενδιαφέρετε να την δοκιμάσει χωρίς κανένα κόστος. Η αλήθεια είναι ότι το δύσκολο πράγμα είναι οι μετρήσεις που και για εμάς είναι ένας μεγάλος πονοκέφαλος και θα προτιμούσαμε όποιος ενδιαφέρετε για δόκιμη να ξέρει πολύ καλά το αυτοκίνητο του. Δεν προσπαθούμε να ξεγελάσουμε κανένα και τίμια σας μιλά ειμαστε μια μικρή εταιρία η οποία έχει τοποθετήσει περίπου 4000 συσκευές , που όλοι ξέρουν που ήμαστε και πιστέψτε με επειδή εδώ είναι Ελλάδα θα είχαμε φάει πολύ ξύλο. Η αλήθεια είναι ότι σε πολύ λίγες περιπτώσεις δεν έχει λειτουργήσει όπως πρέπει για διαφόρους λόγους που οφείλονται στην κακή τοποθέτηση . Η συσκευή μας δεν έχει καμιά σχέση με μαγνητικά κλπ είναι ιδιαίτερη και από έρευνα που κάνουμε καθημερινά δεν έχουμε βρει κάτι παρόμοιο όσο αφορά την λειτουργία του. Όσο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες οπού αναφέρουν πολλοί να σας ενημερώσω ότι εμείς εδώ ήμαστε για οποιαδήποτε δοκιμή από αυτές Όσο αφορά της μετρήσεις επίσημα από κρατικό φορέα έχει μετρηθεί από το ΕΜΠ και τα αποτελέσματα που μας έδωσαν σε κινητήρα diesel της Mercedes πειραματικό στις 8 ώρες λειτουργιάς επιτύχαμε από 3,5-8.5 μείωση στην ειδική κατανάλωση και μείωση των HC και του CO περίπου 50 % (η μελέτη για όποιον ενδιαφέρετε βρίσκετε στα γραφεία μας και είναι στην διάθεση του. Πραγματικά ότι απορια έχετε και σε όποια ερώτηση έχετε να κάνετε είμαι στην διάθεση σας. Ευχαριστώ Βύρωνας
×
×
  • Create New...