MobilesNews Δυναμικό όπως μια “τίγρη” το νέο Galaxy S22 της Samsung, το μαρτυρά και το πρόσφατο teaser! By i.tsompas 5 Φεβρουαρίου, 2022894 views ShareTweet 0 Ενόψει της έκθεσης CES 2022, είδαμε από μεριάς στελεχών της Samsung να επιχειρούν με διάφορα τεχνάσματα να εφαρμόσουν μια νέα στρατηγική που θα τους βοηθήσει να μειώσουν το χάσμα με την Apple στην αμερικανική αγορά. Τώρα, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του Samsung Galaxy S22 Series, η Samsung στα πλαίσια των νέων της προωθητικών ενεργειών εντάσσει την παρουσίαση των νέων μοντέλων σε μία στρατηγική που ονομάζεται TIGER. Στο πιο πρόσφατο βίντεο της εταιρείας, βλέπουμε ουσιαστικά μια τίγρη που γίνεται το νέο σύμβολο για τη Samsung και το ζώο βγαίνει από το γυάλινο περίβλημά του με θέα στην Times Square.Πέρα από τα θέματα του Marketing, η επιλογή της τίγρης δεν είναι τυχαία, αφού σχετίζεται με το Κινέζικο Ημερολόγιο και την χρονιά της τίγρης που μόλις ξεκίνησε. Τι σημαίνει η επιχείρηση TIGER της Samsung για τη στρατηγική της στην αγορά το 2022; Γιατί, ορίστε, σύμφωνα με την The Korea Herald: True No.1 brand in all product categories Improve the market share of premium phones priced $600 and up Gap-narrowing with Apple Expand horizontally with new products, including wireless earbuds Record year and exceeding expectations Αν και όλα μπορεί να σας ακούγονται αστεία, η Samsung αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση στα τμήματα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας λόγω της συνδυασμένης ισχύος των Κινέζων κατασκευαστών τηλεφώνων όπως η Xiaomi και τα Oppo, Vivo και OnePlus triumvirate της BBK Holding. Τι άλλο θέλει να εκφράσει η Samsung με την παρουσία της Τίγρης; Τα μάτια της τίγρης χρησιμοποιήθηκαν στο αρχικό teaser του Unpacked και τώρα το ζώο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση σε ένα νέο βίντεο προώθησης για την εκδήλωση. Προφανώς, η Samsung επέλεξε μια τίγρη ως μασκότ για να δείξει την υπεροχή της κάμερας του Galaxy S22 επειδή είναι “γνωστή για την ισχυρή νυχτερινή της όραση και τους ζωηρούς χρωματισμούς της” και σύμβολο για την άρνηση της Samsung να “το παίξει με ασφάλεια και να οδηγήσει τις καινοτομίες για κινητά που διαμορφώνουν τον κόσμο μας”. Η Samsung λέει ότι ξεκινά την καμπάνια “Tiger in the City” σήμερα ενόψει της εκδήλωσης Unpacked στις 9 Φεβρουαρίου, προκειμένου να εντυπωσιάσει και να αυξήσει την προσμονή για τη σειρά τηλεφώνων Galaxy S22. Θα υπάρχουν τρισδιάστατες διαφημιστικές πινακίδες όπως αυτή που βλέπετε στο teaser βίντεο που θα τοποθετηθούν σε εξέχουσες τοποθεσίες σε μεγάλες πόλεις του κόσμου όπως στην Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, στο Ντουμπάι, στο Κουάλα Λουμπούρ και στην Σεούλ. Προφανώς, ” η ενοχλητική 3D τίγρη θα ξεπεράσει τα ψηφιακά εμπόδια για να δείξει πώς η επόμενη σειρά smartphone της Samsung θα βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν τη νύχτα-μέρα με τις νέες εξελίξεις στην τεχνολογία φωτογραφίας smartphone χαμηλού φωτισμού .” [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Αντίστροφα μετράμε μέχρι την στιγμή που θα γνωρίσουμε παγκοσμίως το Huawei Mate X6 By i.tsompas1 ώρα ago0
Mobiles Αλματώδη πρόοδο από την Realme, ετοιμάζει smartphone με μπαταρία 8000 mAh By i.tsompas3 ώρες ago0
Mobiles Φοβάται τα χειρότερα η Samsung και επανασχεδιάζει τα πτυσσόμενα εν όψει της εμπορικής μάχης με την Κίνα By i.tsompas20 ώρες ago0
Mobiles Eιδικός ασφαλείας μας συμβουλεύει να μην φορτίζουμε τα τηλέφωνά μας σε αεροδρόμια By i.tsompas21 ώρες ago0
Mobiles Το POCO F7 Ultra εμφανίζεται στη βάση δεδομένων FCC, υπονοώντας μια επικείμενη παγκόσμια κυκλοφορία By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Οι συνδρομητές του Netflix προειδοποιούνται για νέα επικίνδυνη καμπάνια phishing μέσω SMS By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Έτσι απλά θα δοθεί η επιλογή από τον Chrome να σας ενημερώνει εάν ένας ιστότοπος αξίζει ή όχι By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Η βασική αλλαγή του iPhone 17 Pro οφείλεται αποκλειστικά στην πολιτική του Trump By i.tsompas2 ημέρες ago0