AppsMobilesNews

Χρήστες συσκυεών iPhone αναφέρουν ότι η εφαρμογή Mail εμφανίζει ξαφνικά κενή οθόνη

0
Mail icon displayed on a phone screen is seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 29, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto)

Αν η εφαρμογή Mail στο iPhone σας δεν λειτουργεί τελευταία, δεν είστε οι μόνοι.

Ένας αυξανόμενος αριθμός χρηστών iPhone βλέπει μια κενή οθόνη στην εφαρμογή Mail, σύμφωνα με σχόλια που δημοσιεύονται στα φόρουμ MacRumors, Reddit, στην κοινότητα υποστήριξης της Apple και σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες συζήτησης. Οι χρήστες που επηρεάζονται δεν μπορούν να δουν κανένα email στα εισερχόμενά τους και η εφαρμογή μπορεί επίσης να παρουσιάσει σφάλματα και να μην ανταποκρίνεται.

Δεν παίζει κανέναν ρόλο ποιο μοντέλο iPhone έχετε στα χέρια σας και είναι άγνωστη εντελώς η αιτία του προβλήματος. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι χρήστες που επηρεάστηκαν, δήλωσαν ότι τα iPhone τους έτρεχαν iOS 18.5, αλλά δεν είναι σαφές γιατί η διαδικτυακή συζήτηση σχετικά με αυτό το ζήτημα άρχισε να κερδίζει έδαφος μόνο τις τελευταίες ημέρες, δεδομένου ότι η ενημέρωση κυκλοφόρησε πριν από περισσότερες από τρεις εβδομάδες.

Οι χρήστες που επηρεάστηκαν δήλωσαν ότι η επανεκκίνηση των iPhone τους λύνει προσωρινά το πρόβλημα, αλλά δεν έχει ακόμη βρεθεί μόνιμη λύση. Το MacRumors έχει στείλει email στην Apple σχετικά με το θέμα και θα ενημερώσουμε αυτήν την ιστορία εάν και όταν η εταιρεία απαντήσει στο ερώτημα.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like