AppsNews

20 χρόνια Facebook! Η δημοτικότητά του στα… τάρταρα αλλά τα έσοδα από διαφημίσεις ανεβαίνουν!

1

Το ταξίδι που ονειρεύτηκε ο Mark Zuckerberg με απώτερη επιθυμία του να δημιουργήσει μια τεράστια διαδικτυακή κοινότητα, ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια, τότε που για πρώτη φορά ενεργοποιήθηκε ο ιστότοπος facebook.com. Μια εποχή που ο δημιουργός του είχε ακόμη την ιδιότητα του φοιτητή. Αυτό που συνέβη στη συνέχεια ίσως και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής της πλατφόρμας να μην μπορούσε να το φαντασταστεί, καθώς το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο αρχικά κατέλαβε στο Χάρβαρντ τις πανεπιστημιουπόλεις και τελικά ολόκληρο τον κόσμο.

Ωστόσο, τα χρόνια πέρασαν και πολλά άλλαξαν στον κόσμο και στην αγορά των social media. Η πλειοψηφία των Αμερικανών ενηλίκων κάνουν ακόμη χρήση της υπηρεσίας, όμως τελευταία το FB δεν είναι λίγες οι φορές που έχει κατηγορηθεί ότι έχει πυροδοτήσει παγκόσμιες κρίσεις παραπληροφόρησης αλλά ξκαι ρητορικές μίσους. Πολλοί δε είναι οι users που θεωρούν ότι “κάνει την κοινωνία χειρότερη”. Το Facebook εξακολουθεί να παράγει δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, αλλά η ανάπτυξη των χρηστών έχει επιβραδυνθεί στο σημείο που η εταιρεία πήρε την απόφαση να μην ανακοινώνει πλέον τα νούμερα ατόμων που χρησιμοποιούν το δίκτυό της.

Σήμερα, το Facebook αριθμεί περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες και παραμένει η κινητήρια δύναμη του metaverse του Mark Zuckerberg, ακόμα κι αν δεν είναι η εφαρμογή που συγκεντρώνει την μεγαλύτερη δημοφιλία. Μάλιστα, το 2021 υποβιβάστηκε επίσημα όταν ο Zuckerberg επέλεξε να μετονομάσει την εταιρεία σε Meta. “Η επωνυμία μας είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με ένα προϊόν που δεν μπορεί να αντιπροσωπεύει όλα όσα κάνουμε σήμερα, πόσο μάλλον στο μέλλον”, είχε τονίσει ο Zuckerberg για το Facebook. “Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτοι στο μετα-σύμπαν, όχι στο Facebook”.

Πιο πρόσφατα, ο Zuckerberg προσπάθησε να παρουσιάσει τη Meta ως εταιρεία metaverse και μια εταιρεία ΑΙ, συμμετέχοντας στον αγώνα για τη δημιουργία ενός ανθρώπινου επιπέδου υπερευφυίας. Ταυτόχρονα, η Meta έχασε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια από τις επενδύσεις της στο metaverse και αναμένει να χάσει ακόμη περισσότερα στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, αυτό δείχνει να μην πτοεί τον “δαιμόνιο” Mark, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να δαπανήσει δισεκατομμύρια περισσότερα για να έχει μια τέλεια υποδομή ΑΙ.

Αυτές οι επενδύσεις θα καθορίσουν εάν ο Zuckerberg θα καταφέρει τελικά να καθορίσει με τις αποφάσεις του το μέλλον των social media και αν τελικά το όραμά του για ένα εξελιγμένο chatbot AI, με δυνατότητα μετασύνδεσης, θα άλλαζε σε σημαντικό βαθμό τη σχέση μας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την χρήση τους

[via]

Δείτε Επίσης: 

Προσθήκη νέων περιορισμών περιεχομένου για εφήβους σε Instagram και Facebook

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like