AppsNews

YouTube: Αναδείχθηκε ως η κορυφαία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για το 2023!

0
Δεν ξέρουμε πόσοι θεωρούν ότι το YouTube είναι μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ανεξαρτήτως αυτού,  η ομάδα του Lifesight.io, μιας εταιρείας ερευνών μάρκετινγκ, τοποθετεί το YouTube σε αυτήν την κατηγορία και μάλιστα πρόσφατα του απένειμε τον τίτλο της κορυφαίας πλατφόρμας κοινωνικών μέσων, με βάση τον αριθμό των επισκέψεων. Πέρυσι, η γνωστή πλατφόρμα για video streaming φιλοξένησε 1,35 τρισεκατομμύρια επισκέψεις, σημειώνοντας αύξηση 80,49% από τα 263,3 δισεκατομμύρια που ήρθαν στην πλατφόρμα το 2019. Μάλιστα, στο 67%, η πλειονότητα των επισκεπτών του YouTube είναι άνδρες και σχεδόν το 70% βλέπει βίντεο YouTube στις mobile συσκευές του.
Αναμφίβολα, η ύπαρξη μιας dedicated εφαρμογής YouTube για τις mobile συσκευές ήταν αυτή που… εκτόξευσε την δημοφιλία της. Μάλιστα, πίσω στο μακρινό… παρελθόν, μία από τις πιο εμβληματικές πλέον διαφημίσεις που κυκλοφόρησε ποτέ η Apple για το αρχικό iPhone το 2007, αφορούσε την εφαρμογή YouTube που ήταν προεγκατεστημένη στο iOS μέχρι το iOS 6. Η Apple επισήμανε το πόσο ασυνήθιστο ήταν για ένα τηλέφωνο να έχει μια εφαρμογή YouTube. Καθώς η διαφήμιση έδειχνε ένα μπουλντόγκ που έκανε skateboard, ο εκφωνητής είπε: “Ίσως η μεγαλύτερη έκπληξη είναι να βρείτε το YouTube στο τηλέφωνό σας”.
Ενώ το YouTube προσέλκυσε τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για το 2023, ένας από τους μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στο είδος του μέσα στην τελευταία πενταετία (από το 2019-2023), επιτεύχθηκε από το TikTok. Με τον ρυθμό ανάπτυξης του κατά τη διάρκεια της πενταετίας να φτάνει το εκπληκτικό 6015%, το αμφιλεγόμενο πρόγραμμα αναπαραγωγής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είδε τον αριθμό των επισκέψεων να αυξάνεται από 0,7 δισεκατομμύρια το 2019 σε 41,8 δισεκατομμύρια πέρυσι. Ως γνωστόν, το TikTok είναι ένας ιστότοπος “με επίκεντρο τα κινητά” και είναι εξίσου δημοφιλής στους άνδρες με τις γυναίκες.
Οι συνολικές επισκέψεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξήθηκαν κατά 70,56% παγκοσμίως στη διάρκεια της πενταετίας από το 2019 έως το 2023, καθώς ο αριθμός των επισκέψεων αυξήθηκε σε 1,98 τρισεκατομμύρια από 582,9 δισεκατομμύρια. Οι τρεις πρώτες χώρες που φιλοξένησαν επισκέπτες σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων πέρυσι ήταν οι ΗΠΑ (436,1 δισεκατομμύρια επισκέπτες), η Ινδία (171,8 δισεκατομμύρια) και η Βραζιλία (123 δισεκατομμύρια). Στο 68,65%, οι περισσότεροι επισκέπτες στα social media ήταν άνδρες (με 31,35% για τις γυναίκες). Το 59,10% προτίμησε να επισκεφτεί αυτούς τους ιστότοπους χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like