MobilesNews

Xiaomi: Στους πρώτους μήνες του 2022, η εταιρεία πούλησε 38,5 εκατ. smartphones

0

Στην δημόσια ανάρτηση της νέας οικονομικής της έκθεσης προέβη η Xiaomi και μάθαμε τα ποσοστά κέρδους και απωλειών που κατέγραψε ο όμιλος για την περίοδο του πρώτου τριμήνου του 2022. Σύμφωνα με την έκθεση, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 73,4 δισεκατομμύρια RMB (10,8 δισεκατομμύρια δολάρια), μειωμένα κατά 4,6% σε ετήσια βάση. Επιπλέον, τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της έφτασαν τα 2,9 δισεκατομμύρια RMB (430 εκατομμύρια δολάρια), μειωμένα κατά 52,9% από έτος σε έτος. Όσον αφορά τα smartphones, παράγοντες όπως η συνεχής έλλειψη προσφοράς βασικών εξαρτημάτων, οι επαναλαμβανόμενες επιπτώσεις λόγω του COVID-19 και το παγκόσμιο μακρο-οικονομικό περιβάλλον είχαν μεγαλύτερο αντίκτυπο στη ζήτηση και την προσφορά της συνολικής αγοράς smartphones.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι το πρώτο τρίμηνο του 2022, τα επιχειρηματικά έσοδα της Xiaomi από smartphones ήταν 45,8 δισεκατομμύρια γιουάν (6,8 δισεκατομμύρια δολάρια) και η παγκόσμια αγορά smartphones απέστειλε 38,5 εκατομμύρια μονάδες. Η παγκόσμια μέση τιμή πώλησης smartphone (ASP) της Xiaomi αυξήθηκε κατά 14,1% σε ετήσια βάση στα 1.189 RMB. Ταυτόχρονα, η Xiaomi απέστειλε σχεδόν 4 εκατομμύρια high-end smartphones στην ηπειρωτική Κίνα με τιμή 3.000 RMB (445 $) ή περισσότερο.

Χάνει έδαφος η Xiaomi στην αγορά της Ινδίας

Αντιμέτωπη με σειρά εμποδίων βρίσκεται τελευταία η Xiaomi στην περιοχή της Ινδίας και μετά την αποκάλυψη σκανδάλου περί ξεπλύματος βρώμικου χρήματος της εταιρείας προκειμένου να μειωθούν οι φόροι της, οι πωλήσεις των Xiaomi συσκευών σημειώνουν τεράστια βουτιά τον τελευταίο καιρό. Ως αποτέλεσμα, η Samsung, ο πλησιέστερος αντίπαλός της στην Ινδία, ξεπέρασε τη Xiaomi τον Μάρτιο.

Το μερίδιο της Samsung για τον πρώτο μήνα της άνοιξης στην Ινδική αγορά, ανέρχεται στο 22% των παραδοτέων συσκευών, ενώ το 27% όλων των κερδών κατέληξαν στο ταμείο της εταιρείας. Η αύξηση των εσόδων συγκριτικά με πέρσι είναι της τάξεως του 9% όπως αποκαλύπτουν οι αναλυτές της Counterpoint Research.

Η Samsung δημοσίευσε στον ιστότοπό της ένα Δελτίο Τύπου για την επιτυχία της στην Ινδία και επίσης μίλησε για σχέδια για το μέλλον. Έτσι, η εταιρεία θέλει να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά της Ινδίας στο 40% το πρώτο εξάμηνο του 2022. Επίσης, η κύρια εστίαση είναι στα μοντέλα Galaxy A13, Galaxy A23, Galaxy A33, Galaxy A53 και Galaxy A73.

Η Samsung έχει αποκτήσει ισχυρή δυναμική για να κεφαλαιοποιήσει και να διατηρήσει το προβάδισμα», δήλωσε ο Neil Shah, αντιπρόεδρος έρευνας της Counterpoint.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like