MobilesNews

Ξεπέρασε την Xiaomi στην αγορά της Ασίας η Apple για τον Φεβρουάριο του 2023

0

Η περιοχή της Ασίας θεωρείται ως μια πολύ κρίσιμη αγορά για τη βιομηχανία smartphones, καθώς περιέχει τις μεγαλύτερες αγορές smartphones στον κόσμο, όπως είναι η Ινδία και η Κίνα, που συνδυαστικά και οι δύο περιλαμβάνουν ποσοστό σχεδόν 3 δισεκατομμυρίων δυνητικών πελατών. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε smartphones από διάφορους κατασκευαστές στην περιοχή, όπως Xiaomi , Realme, OnePlus, Samsung, Tecno και Infinix που ανταγωνίζονται στον χώρο.

Το StatCounter από την Global Stats, δημοσίευσε τα στοιχεία του για το μερίδιο αγοράς κατασκευαστών στην Ασία για τον Φεβρουάριο του 2023 και η Apple είχε ξεπεράσει τη Xiaomi ως τη 2η πιο δημοφιλή μάρκα smartphone στην Ασία, ενώ η Samsung παραμένει στην κορυφή.

Τα νεότερα στοιχεία δείχνουν ότι η Samsung προηγείται με μερίδιο αγοράς 22,25%, η Apple ακολουθεί στην δεύτερη θέση με 17,15%, η Xiaomi είναι 3η με 16,19%, η Oppo κατέχει την 4η θέση με 10,82% και η Vivo είναι 5η με 9,76%.

Το μεγάλο μερίδιο αγοράς της Samsung στην Ασία θα μπορούσε εύκολα να εξηγηθεί από την παρουσία της παντού, καθώς ο κατασκευαστής smartphone δίνει πολλά στη διαφήμιση και φροντίζει για την μεγάλη διαθεσιμότητα μονάδων της σε καταστήματα λιανικής. Επιπλέον, με τις εκπτώσεις που δίνονται στις συσκευές της μετά την κυκλοφορία, δελεάζει περισσότερους πελάτες να αγοράσουν τα smartphone τους, όπως τα Samsung Galaxy S20 FE και Samsung Galaxy S23 series.

Εν τω μεταξύ, η Apple έχει γίνει πλέον η 2η μεγαλύτερη μάρκα smartphone στην Ασία, κάτι που θα μπορούσε να αποδοθεί στο ότι η γνωστή εταιρεία επεκτείνει περισσότερο την παρουσία της στην Ασία. Με την αποχώρηση της Huawei, οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ναυαρχίδων της Huawei ενδέχεται να προτιμήσουν το iOS από το stock Android λόγω των ομοιοτήτων του iOS με το προηγούμενο λειτουργικό σύστημα EMUI της Huawei, μεταβαίνοντας έτσι στο iPhone.

Εν τω μεταξύ, η Xiaomi , η Oppo και η Vivo δεν είχαν λανσάρει καμία συσκευή για την παγκόσμια αγορά τον Φεβρουάριο και με τη στασιμότητα της κινεζικής αγοράς smartphone, η παγκόσμια αγορά εκτός της Κίνας θα πρέπει να είναι η κύρια εστίαση αυτών των κινεζικών smartphones.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like