MobilesNews

Ξεπέρασε κάθε όριο η Google, απείλησε influencers σχετικά με την προώθηση του Pixel 9

0

Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, αυτό ισχύει κάλλιστα και στον κόσμο της τεχνολογίας και των reviews, πάντα υπάρχει κρυφές συμφωνίες μεταξύ εταιρειών – influencers εδώ και χρόνια, όμως αυτή την φορά η Google ξεπέρασε τα όρια με το Pixel 9. Το πρόγραμμα Team Pixel της εταιρείας λειτουργεί μόνο με πρόσκληση και όριζε ότι οι συμμετέχοντες infulencers δεν είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν προϊόντα Pixel μαζί με άλλες συσκευές ανταγωνιστές τους και όσοι έδειχναν προτίμηση σε ανταγωνιστικά τηλέφωνα, κινδύνευαν να αποκλειστούν από το πρόγραμμα. Για όσους ελπίζουν να εισέλθουν στον κόσμο των τεχνολογικών κριτικών, οι νέοι όροι σήμαιναν ότι έπρεπε να επιλέξουν μεταξύ διατήρησης της πρόσβασης ή διατήρησης της ακεραιότητάς τους.

Μετά από αναζήτηση που έκανε το TheVerge, επιβεβαίωσε μέσω screenshots ποια ήταν η ρήτρα στη φετινή συμφωνία Team Pixel για τα νέα τηλέφωνα Pixel, τα οποία διάφοροι influencers άρχισαν να δημοσιεύουν στο X και στο Threads από προχθές το βράδυ. Η συμφωνία λέει στους συμμετέχοντες ότι “αναμένεται να δείχνουν τη συσκευή Google Pixel στη θέση οποιωνδήποτε ανταγωνιστικών φορητών συσκευών”. Σημειώνει επίσης ότι “εάν φαίνεται ότι προτιμώνται άλλες μάρκες έναντι του Pixel, θα πρέπει να διακόψουμε τη σχέση μεταξύ της εταιρίας και του δημιουργού”. Ο σύνδεσμος προς τη φόρμα φαίνεται ότι έκτοτε έχει κλείσει.

Όταν ρωτήθηκε, η υπεύθυνη επικοινωνίας της Google, Kayla Geier, είπε στο The Verge ότι “το #TeamPixel είναι ένα ξεχωριστό πρόγραμμα, ξεχωριστό από τα προγράμματα του τύπου και των κριτικών δημιουργών. Ο στόχος του #TeamPixel είναι να φέρει τις συσκευές Pixel στα χέρια των δημιουργών περιεχομένου και όχι των κριτικών τύπου και τεχνολογίας. Αποτύχαμε με αυτήν τη νέα γλώσσα που εμφανίστηκε στη φόρμα #TeamPixel χθες και έχει αφαιρεθεί.”

Όπως ήταν αναμενόμενο, αυτοί οι νέοι όροι σίγουρα προκάλεσαν σύγχυση στο διαδίκτυο, με ορισμένους να υποθέτουν ότι αυτοί οι όροι ισχύουν για όλους τους reviewrs. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει και μιλάμε εκ πείρας, καθώς στο εδώ στο #myphone.gr έχουμε κόψει κάθε επαφή με εταιρείες που ήθελαν παρουσιάσεις με ένα συγκεκριμένο δικό τους τρόπο!

Άρα γεννιέται το ερώτημα, τι ακριβώς είναι το Team Pixel; Επίσημα, είναι ένα πρόγραμμα που χειρίζεται το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων 1000heads , το οποίο προωθεί πρώιμες μονάδες σε influencers και superfans για να τραβήξουν το ενδιαφέρον ως πρεσβευτές της εταιρείας. Ενώ η Google συνεργάζεται με 1000 κεφάλια, δεν εκτελεί απευθείας το πρόγραμμα και υπάρχουν σαφείς διαφορές από το παραδοσιακό πρόγραμμα κριτικών. Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι και οι influencers στο πρόγραμμα επίσημων κριτικών συχνά ενημερώνονται και δίνονται προϊόντα υπό εμπάργκο πριν ή κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες στο Team Pixel λαμβάνουν τις συσκευές λίγο μετά την κυκλοφορία, αλλά πριν από το κοινό — όλα με αντάλλαγμα για κάποια κάλυψη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για μικρότερους δημιουργούς, αυτό μπορεί να είναι ένα μεγάλο όφελος όσον αφορά την πρόσβαση.

Ο γνωστός σε όλους μας Matlock, είπε προηγουμένως, δεν υπήρχε καμία υποχρέωση, εκτός από τη χρήση hashtag #teampixel ή #giftfromgoogle για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις γνωστοποίησης της FTC. Ο Matlock και άλλοι είδαν το Team Pixel ως ένα μέσο για να αναπτύξουν τα κανάλια τους ή ως ένα μονοπάτι για να γίνουν μελλοντικοί κριτικοί και δημοσιογράφοι, αλλά οι νέοι όροι του Team Pixel φαίνονται επιθετικοί με έναν νέο τρόπο που πολλοί βρήκαν άβολο.
Με τη σειρά του, ο δημοφιλής τεχνικός YouTuber Marques Brownlee δημοσίευσε στο X διευκρινίζοντας ότι δεν συμμετείχε στο πρόγραμμα Team Pixel και ότι δεν τηρούσε αυτούς τους όρους. Εν τω μεταξύ, το The Verge μίλησε με άλλους ανεξάρτητους κριτικούς και ανεξάρτητους δημοσιογράφους τεχνολογίας που λένε ότι είχαν ομαδοποιηθεί στο πρόγραμμα Team Pixel για μονάδες κριτικής στο παρελθόν. Για όσους ανήκουν στην τελευταία ομάδα, η νέα διάταξη αποτελεί απειλή για την ακεραιότητα και τα προς το ζην. Ο Matlock λέει ότι έκτοτε εγκατέλειψε το πρόγραμμα Team Pixel λόγω των νέων όρων.
Ο YouTuber Kevin Nether, ο οποίος διευθύνει το κανάλι The Tech Ninja, λέει επίσης ότι η ρήτρα τον οδήγησε να εγκαταλείψει το πρόγραμμα Team Pixel. “Ως κάποιος που εξετάζει την τεχνολογία για τα προς το ζην, συνεργάζομαι με πολλές μάρκες. Το να μπω στη γωνία να χρησιμοποιήσω ένα προϊόν — αυτό δεν λειτουργεί σωστά για μένα και δεν θέλω να συμμετέχω σε τέτοια προγράμματα”.

Πολλοί influencers τηρούν αυστηρά ηθικά πρότυπα, αλλά πολλοί όχι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές που πρέπει να ακολουθούνται και περιορισμένη αποκάλυψη για να βοηθηθούν οι καταναλωτές εάν αυτό που διαβάζουν ή παρακολουθούν πληρώθηκε με κάποιο τρόπο. Η FTC λαμβάνει ορισμένα μέτρα για να περιορίσει τις ψεύτικες και παραπλανητικές κριτικές στο διαδίκτυο , αλλά όπως είναι τώρα, μπορεί να είναι δύσκολο για τον μέσο άνθρωπο να εντοπίσει μια γνήσια κριτική χωρίς επιρροές. Το πρόγραμμα Team Pixel δεν δημιούργησε αυτό το χάος, αλλά δεν παύει να θεωρείται μια απογοητευτική εξέλιξη από πλευράς Google.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like