AppsNews

Tμήμα εξυπηρέτησης πελατών δημιουργεί η Meta για έξτρα βοήθεια στους χρήστες

0

Πάντα υπήρχαν αρνητικά σχόλια από χρήστες του Facebook που περιέγραφαν καταστάσεις όπου δεν βρίσκανε άμεση λύση εξαιτίας μη υποστήριξης πελατών. Το Bloomberg αναφέρει ότι η Meta σχεδιάζει τώρα να δημιουργήσει ένα τμήμα υποστήριξης πελατών, το οποίο θα μπορεί να βοηθά τους χρήστες σχετικά με αναρτήσεις που αφαιρέθηκαν ή λογαριασμούς που διεγράφησαν.

Τα σχέδια της Meta είναι προφανώς ακόμα σε πρώιμα στάδια, οπότε δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα είναι διαθέσιμες οι νέες υπηρεσίες. Σύμφωνα με το Bloomberg, τα σχέδια της Meta βασίζονται τουλάχιστον εν μέρει σε τις πληροφορίες από το Εποπτικό Συμβούλιο, το οποίο χειρίζεται αιτήματα από χρήστες για ένσταση κατά των αποφάσεων περιεχομένου της εταιρείας. Το συμβούλιο έχει επανειλημμένα πει ότι η Meta θα πρέπει να είναι πιο διαφανής στον τρόπο που επικοινωνεί με τους χρήστες σχετικά με τις αποφάσεις της.

Η προσθήκη εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών που είναι σε θέση να μιλήσουν πραγματικά με τους χρήστες θα μπορούσε να λύσει έναν μακροχρόνιο πονοκέφαλο για πολλούς. Επί του παρόντος, οι χρήστες που χάνουν την πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, είτε μέσω εισβολών είτε λόγω παράνομων αναστολών, έχουν λίγες διαθέσιμες επιλογές για να τους ανακτήσουν. Πολλά εργαλεία είναι τόσο μπερδεμένα και συχνά αναποτελεσματικά, που οι απελπισμένοι χρήστες καταφεύγουν μερικές φορές σε άλλα μέσα. Συχνά παρακαλούν στελέχη και δημοσιογράφους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να τους βοηθήσουν να ανακτήσουν τους λογαριασμούς τους.

Πουθενά δεν βρέθηκε κάποια δήλωση από την εταιρεία όσον αφορά τις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα λειτουργούσε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή ποια θα είναι πραγματικά η βοήθεια που θα παρέχουν στο κοινό.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like