MobilesNews Τεχνολογικά τα πέντε brands με τη μεγαλύτερη αξία – Στην κορυφή η Apple By Χρήστος Κοτσακάς 23 Νοεμβρίου, 2023913 views ShareTweet 0 Σύμφωνα με το Best Global Brands Report 2023 της Interbrand, η Apple παραμένει το κορυφαίο brand για 11η χρονιά, αποτελώντας το πρώτο που ξεπέρασε σε αξία το μισό τρισεκατομμύριο δολάρια. Είναι αξιοσημείωτο πως η πρώτη πεντάδα του πινάκα αποτελείται από τεχνολογικά brands. Την ίδια στιγμή, η Airbnb, που βρίσκεται στην 46η θέση, παρουσίασε την ταχύτερη άνοδο σε αξία (+21,8%), παρόλο που μπήκε στον συγκεκριμένο πίνακα μόλις πέρυσι. Η συνολική αξία των brandsτου πίνακα αυξήθηκε κατά 5,7% φέτος σε σύγκριση με 16% πέρυσι, φτάνοντας στα 3,3 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η Interbrand αναφέρει την έλλειψη νοοτροπίας ανάπτυξης, τη συντηρητική ηγεσία και τις αβέβαιες προβλέψεις, ως τους παράγοντες πίσω από τη συγκεκριμένη επιβράδυνση. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε πολλαπλούς τομείς εξακολουθούν να κυριαρχούν στην κορυφή του πίνακα – αποτελώντας το 50% της συνολικής αξίας. Τα δεδομένα δείχνουν ότι η μεγαλύτερη εστίαση στο θέμα του brand επιτρέπει σε αυτές τις εταιρείες να ξεκλειδώσουν ταχεία ανάπτυξη έναντι του ανταγωνισμού. Οι τομείς με τις ισχυρότερες επιδόσεις είναι η αυτοκινητοβιομηχανία και το luxury, με την αξία των συγκεκριμένων κλάδων να αυξάνεται κατά 9% και 6,5% αντίστοιχα. Η BMW (#10) μπήκε για πρώτη φορά στο top 10, με την Porsche (#47) τη Hyundai (#32) και τη Ferrari (#70) να παρουσιάζουν, επίσης, καλές επιδόσεις. Ο Gonzalo Brujó, Διευθύνων Σύμβουλος της Interbrand, δήλωσε: «Μετά από μερικά χρόνια ισχυρής ανάπτυξης των brands, έχουμε εισέλθει σε μια περίοδο στασιμότητας, με τον φετινό πίνακα να δείχνει μέτρια αύξηση στη συνολική αξία. Οι επιχειρήσεις που έχουν σημειώσει άνοδο στην αξία των brands τους, συμπεριλαμβανομένων των Airbnb (#46), LEGO (#59) και Nike (#9), έχουν ξεπεράσει τους καθιερωμένους κανόνες των τομέων τους και διαδραματίζουν πιο σημαντικό και ουσιαστικό ρόλο στην κοινωνία και τη ζωή των καταναλωτών. Καθώς συνεχίζουμε να πλοηγούμαστε σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς αντίθετους ανέμους, υπάρχει ανάγκη για βελτιωμένες επιχειρηματικές υποθέσεις και καλύτερη διαχείριση των brand, ώστε να οδηγήσουν τις μελλοντικές επενδύσεις και να διατηρήσουν την ανάπτυξη, εντός παραδοσιακών τομέων και όχι μόνο». Αναλυτικά, στην πρώτη 20άδα βρίσκονται τα ακόλουθα brand: Apple, Microsoft, Amazon, Google, Samsung, Toyota, Mercedes, Coca Cola, Nike, BMW, McDonalds, Tesla, Disney, Louis Vitton, Cisco, Instagram, Adobe, IBM, Oracle, SAP. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Apps “Δεν θα χρεώνουμε το Apple Intelligence”, αυτή είναι η νέα δήλωση του Tim Cook By i.tsompas6 ώρες ago0
Mobiles Η διαρροή προδιαγραφών του Samsung Galaxy S25 Slim δείχνει τι πρέπει να προξέσει η Apple στο iPhone 17 Air By i.tsompas8 ώρες ago0
Gadgets Όλο εκπλήξεις είναι η OnePlus, αρχές Ιανουαρίου θα αναδείξει το νέο OnePlus Watch 3 By i.tsompas9 ώρες ago0
Mobiles Επιτέλους περισσότερη μνήμη RAM + ROM στην βασική έκδοση του Samsung Galaxy S25 By i.tsompas11 ώρες ago0
News Με τη γιορτινή προσφορά της Vodafone θα έχετε απεριόριστα data για 7 ημέρες με μόλις 2,90€! By i.tsompas16 ώρες ago0
Apps Σήμερα είναι η επέτειος της πρώτης ιστοσελίδας που λειτούργησε κανονικά By i.tsompas18 ώρες ago0
Mobiles Μία ενημέρωση στο UI 6.1.1, καθιστά άχρηστες ορισμένες μονάδες της σειράς Galaxy S22 By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Στην όλη πορεία της μέχρι σήμερα, η Sony έφτασε σε πωλήσεις τους 20 δις. αισθητήρες εικόνας By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Λάβαμε επιβεβαίωση από το Amazon για τον επεξεργαστή του OnePlus 13R By i.tsompas2 ημέρες ago0