MobilesNews

Stefan Streit CMO @TCL Europe σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης για τα μελλοντικά σχέδια της TCL!

0

Η TCL είναι μια κατασκευάστρια εταιρεία που εδώ και πολλά χρόνια το brand name της είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με έννοιες όπως η εξέλιξη, η διαρκής καινοτομία, αλλά και η απλούστευση και ο “εκδημοκρατισμός” των mobile τεχνολογιών, ώστε αυτές να γίνουν κτήμα όλων των ανθρώπων, ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης κια οικονομικών δυνατοτήτων. Έχοντας πολλά χρόνια τεχνογνωσίας, η TCL είναι μια εταιρεία που έχει συγκεκριμένο όραμα για το μέλλον της κινητής τηλεφωνίας και της mobile τεχνολογίας και αυτό το όραμα μετουσιώνεται ξεκάθαρα στο motto της: “Inspire Greatness”. Πρόσφατα, ένας παλιός γνώριμος και ένα από τα στελέχη της TCL που γνωρίζουν το πως να “αφουγκράζονται” το μέλλον, ο Stefan Streit (CMO @TCL Europe), μας μίλησε για το ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα της TCL, αλλά και για το πως το οικοσύστημα της κινεζικής εταιρείας αλλά και οι καινοτόμες τεχνολογίες που αναπτύσσει θα αλλάξουν πλήρως την εικόνα της καθημερινότητάς μας… 

Stefan Streit CMO @TCL Europe

1. Πώς το οικοσύστημα της TCL ενισχύει τις αλληλεπιδράσεις για να δημιουργήσει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη;

 Stefan Streit: «Το οικοσύστημα της TCL είναι μοναδικό, καλύπτοντας ένα πλήρες φάσμα ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, από τηλεοράσεις έως λευκές συσκευές, κινητές συσκευές και προϊόντα ήχου. Τα διασυνδεδεμένα προϊόντα μας δημιουργούν ένα απρόσκοπτο περιβάλλον έξυπνου σπιτιού. Για παράδειγμα, η εφαρμογή TCL Home επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν τα πάντα, από το AC έως το ψυγείο τους από το smartphone τους. Αυτό το ενοποιημένο οικοσύστημα ενισχύει την ευκολία και διασφαλίζει ότι μόλις οι καταναλωτές βιώσουν ένα προϊόν TCL, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα από το χαρτοφυλάκιό μας, ενισχύοντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.

Η προσέγγισή μας για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος επικεντρώνεται στην παροχή μιας συνεκτικής και φιλικής προς το χρήστη εμπειρίας. Διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα μας συνεργάζονται άψογα, παρέχουμε στους καταναλωτές έναν βελτιωμένο και βολικό τρόπο ζωής. Αυτό όχι μόνο προσθέτει αξία στα προϊόντα μας, αλλά βοηθά επίσης στην οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σύνδεσης με τους πελάτες μας, οι οποίοι εκτιμούν την ευκολία και την αποτελεσματικότητα που έρχεται με ένα πλήρως ενσωματωμένο έξυπνο οικιακό σύστημα. Η καθετοποίησή μας μάς επιτρέπει να διατηρούμε υψηλή ποιότητα και αποδοτικότητα κόστους σε όλα τα προϊόντα μας».

2. Θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε το όραμα της TCL για το σλόγκαν “Inspire Greatness“;

 Stefan Streit: «Ξεκινήσαμε το “Inspire Greatness” πριν από περίπου δύο χρόνια ως τη νέα παγκόσμια αποστολή της εταιρείας μας. Είναι η πρώτη φορά που έχουμε ένα ενοποιημένο brand σλόγκαν σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες, χώρες και περιοχές. Αυτή η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροπρόθεσμη οικοδόμηση brand. Πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγαλείο σε κάθε άνθρωπο και μερικές φορές χρειάζεται απλώς ένα έναυσμα ή μια στιγμή έμπνευσης για να απελευθερωθεί αυτό το μεγαλείο. Είτε πρόκειται για αναρρίχηση στο Έβερεστ είτε για την επίτευξη μικρών, καθημερινών στόχων, όπως το τρέξιμο ενός μαραθωνίου ή η επιτυχία σε εξετάσεις, αυτές οι στιγμές μεγαλείου μπορούν να εμπνεύσουν άλλους. Στόχος μας είναι να παρέχουμε προϊόντα που βοηθούν στην αποτύπωση και την κοινοποίηση αυτών των στιγμών, όπως οι τηλεοράσεις μας που παρέχουν πρόσβαση σε εμπνευσμένο περιεχόμενο ή οι κινητές συσκευές μας που καταγράφουν και μοιράζονται προσωπικά επιτεύγματα. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά της τηλεόρασης, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εμπνέουμε και να ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους μέσω των καινοτόμων προϊόντων μας και της ισχυρής παρουσίας του brand μας».

3. Με ποιους τρόπους έχει ενσωματώσει η TCL τις εταιρικές αξίες και τις στρατηγικές καινοτομίας της για να δημιουργήσει μια συνεπή και συναρπαστική ιστορία του brand σε διαφορετικές αγορές;

 Stefan Streit: «Οι εταιρικές μας αξίες και οι στρατηγικές καινοτομίας μεταφράζονται καλύτερα μέσω των συνεργασιών μας σε εταιρικό και marketing επίπεδο, ειδικά στον αθλητισμό. Στην TCL, πιστεύουμε ότι ο αθλητισμός είναι ο απόλυτος μοχλός που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει μεγάλες στιγμές που μπορούν να εμπνεύσουν όλες τις γενιές. Ο αθλητισμός ευθυγραμμίζεται άριστα με την TCL επειδή ενσωματώνει τις αξίες της αριστείας, της επιμονής και των επιτευγμάτων, οι οποίες απηχούν το όραμά μας για ‘Inspire Greatness’.

Συνεργαζόμενοι με μεγάλα αθλητικά γεγονότα και αθλητές, εκδημοκρατίζουμε την πρόσβαση σε premium εμπειρίες και τεχνολογίες, φέρνοντας τον ενθουσιασμό και την έμπνευση του αθλητισμού σε σπίτια σε όλο τον κόσμο. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει την προβολή και την ελκυστικότητα του brand μας, αλλά διασφαλίζει επίσης ότι παραμένουμε σχετικοί και σημαντικοί σε διαφορετικές αγορές.

Οι στρατηγικές καινοτομίας μας έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα υψηλής ποιότητας είναι προσβάσιμα σε διάφορες κατηγορίες τιμών, επιτρέποντας σε όλους να απολαμβάνουν τα οφέλη της προηγμένης τεχνολογίας. Αυτός ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας σημαίνει ότι δεν εστιάζουμε μόνο σε αγορές υψηλών προδιαγραφών, αλλά διασφαλίζουμε ότι οι καινοτομίες μας είναι διαθέσιμες σε ένα ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, οι συνεργασίες μας με αθλητικές εκδηλώσεις μας επιτρέπουν να παρουσιάζουμε τις τελευταίες τεχνολογίες μας, όπως οι τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας και οι προηγμένες κινητές συσκευές, οι οποίες χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση και την αποτύπωση αυτών των εμπνευσμένων στιγμών.

Επιπλέον, η δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση και ανατροφοδότηση των καταναλωτών μάς βοηθά να παραμένουμε μπροστά από τις τάσεις του κλάδου και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας για να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας. Ενσωματώνοντας τις εταιρικές μας αξίες στις στρατηγικές καινοτομίας μας, χτίζουμε ένα brand story που είναι συνεπές, συναρπαστικό και βαθιά συνδεδεμένο με τις προσδοκίες και το lifestyle του κοινού μας».

4.  Τι ρόλο παίζουν τα flagship προϊόντα, όπως η μεγαλύτερη τηλεόραση στον κόσμο, στην ενίσχυση του brand story της TCL και της θέσης της στην αγορά;

 Stefan Streit: «Έχοντας την τεχνολογία και την κατασκευαστική ικανότητα να παράγουμε μεγάλες οθόνες όπως η τηλεόρασή μας 115 ιντσών, η TCL ξεχωρίζει στην αγορά. Αυτό το εμβληματικό προϊόν αναδεικνύει την τεχνολογική μας ικανότητα και ενισχύει τη θέση μας στην αγορά. Προσφέρει μια μοναδική οπτική εμπειρία, παρόμοια με τη μεταφορά ενός κινηματογράφου στο σπίτι σας, η οποία μας βοηθά να αναπτυχθούμε στην premium κατηγορία και να ανυψώσουμε τις αξίες του brand μας. Αυτές οι μεγάλες τηλεοράσεις προσελκύουν σημαντική προσοχή σε δημόσιους χώρους, προσελκύοντας θεατές και αναδεικνύοντας τα δυνατά σημεία της TCL στην τεχνολογία οθόνης.

Παρατηρούμε μια τάση όπου οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο μεγαλύτερα μεγέθη τηλεοράσεων, γι’ αυτό και το χαρτοφυλάκιό μας επεκτείνεται προς αυτά τα premium προϊόντα. Αυτή η αλλαγή οφείλεται στην ανώτερη οπτική εμπειρία που παρέχουν οι μεγαλύτερες οθόνες. Επιπλέον, η κάθετη ολοκλήρωση της TCL μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά το κόστος, καθιστώντας τις τηλεοράσεις υψηλής ποιότητας με μεγάλη οθόνη πιο προσιτές. Κυριαρχώντας σε αυτή την κατηγορία, στοχεύουμε να ενισχύσουμε το brand και να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της εταιρείας, ενισχύοντας τη φήμη της TCL για καινοτομία και ποιότητα. Η συνεχής επένδυσή μας στην Έρευνα & Ανάπτυξη διασφαλίζει ότι παραμένουμε στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων της βιομηχανίας.”

5. Πώς η επένδυση της TCL σε τεχνολογίες όπως το NXTPAPER και το Mini LED βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη και διασφαλίζει ότι τα προϊόντα σας ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών;

Stefan Streit: «Στην TCL, η αποστολή μας είναι να κάνουμε την προηγμένη τεχνολογία προσβάσιμη σε όλους, διατηρώντας παράλληλα μια ισχυρή παρουσία στο τμήμα της premium αγοράς. Αυτό το επιτυγχάνουμε αξιοποιώντας τις επενδύσεις μας σε καινοτόμες τεχνολογίες όπως το NXTPAPER και το Mini LED, οι οποίες προσφέρουν ανώτερη ποιότητα οθόνης, προστασία ματιών και ενεργειακή απόδοση. Ενσωματώνοντας αυτές τις τεχνολογίες αιχμής σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, διασφαλίζουμε ότι διατίθενται χαρακτηριστικά υψηλών προδιαγραφών σε διάφορες κατηγορίες τιμών, καλύπτοντας τις ποικίλες ανάγκες των καταναλωτών.

Η marketing στρατηγική μας επικεντρώνεται στην ανάδειξη των μοναδικών πλεονεκτημάτων και της αξίας που προσφέρουν οι προηγμένες τεχνολογίες μας στους χρήστες. Δίνουμε έμφαση στον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα μας βελτιώνουν τις καθημερινές εμπειρίες, είτε μέσω βελτιωμένης οπτικής ευκρίνειας, πιο καθηλωτικής ψυχαγωγίας ή καλύτερων εργαλείων παραγωγικότητας. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εκδημοκρατίζει την τεχνολογία, αλλά ενισχύει επίσης την premium θέση του brand, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την ποιότητα».

6. Πώς καταφέρνει η TCL να εκδημοκρατίσει την τεχνολογία, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη θέση του brand στην premium αγορά;

Stefan Streit: «Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης έχει δει μια σημαντική τάση προς την πριμοδότηση, με τους καταναλωτές να δείχνουν αυξανόμενη προθυμία να επενδύσουν σε προϊόντα που προσφέρουν ανώτερα χαρακτηριστικά και ποιότητα. Στην TCL, εστιάζουμε στην ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών στα προϊόντα μας για να καλύψουμε αυτή τη ζήτηση για premium εμπειρίες. Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε καινοτομίες αιχμής με εξαιρετική ποιότητα, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα μας απευθύνονται σε απαιτητικούς πελάτες που αναζητούν ανώτερη απόδοση και αξιοπιστία.

Προσφέροντας premium προϊόντα παράλληλα με πιο προσιτές επιλογές, καλύπτουμε ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων και προϋπολογισμών των καταναλωτών. Αυτή η διπλή προσέγγιση μας επιτρέπει να διατηρούμε μια ισχυρή παρουσία τόσο στις high-end όσο και στις mainstream κατηγορίες της αγοράς, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας, καινοτόμες τεχνολογίες σε όλους τους πελάτες μας. Η δέσμευσή μας για πριμοδότηση αντικατοπτρίζεται στη συνεχή επένδυσή μας στην έρευνα και την ανάπτυξη, επιτρέποντάς μας να παραμείνουμε μπροστά από τις τάσεις της βιομηχανίας και να θέσουμε νέα πρότυπα αριστείας στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης. Δίνουμε προτεραιότητα στους πελάτες παρέχοντας προϊόντα υψηλής απόδοσης και ποιότητας σε προσιτές τιμές».

7. Πώς ενσωματώνει η TCL την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη στις επιχειρηματικές πρακτικές της και ποιες πρόσφατες εξελίξεις έχουν σημειωθεί σε αυτόν τον τομέα;

 Stefan Streit: «Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι πολύ σημαντική για εμάς. Οι καταναλωτές είναι πιο ευαίσθητοι σε θέματα βιωσιμότητας και συχνά επιλέγουν προϊόντα με βάση τις περιβαλλοντικές προσπάθειες της εταιρείας. Έχουμε δώσει εδώ και καιρό προτεραιότητα στη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων μας. Για παράδειγμα, η TCL είναι κορυφαίος κατασκευαστής ηλιακών συλλεκτών, οι οποίοι συμβάλλουν στην παραγωγή πιο πράσινης ενέργειας παγκοσμίως. Αν και δεν είμαστε παραγωγός ενέργειας, οι ηλιακοί συλλέκτες μας επιτρέπουν στα νοικοκυριά και τους παρόχους ενέργειας να παράγουν καθαρότερη ενέργεια.

Επιπλέον, τα εργοστάσιά μας είναι εξοπλισμένα με ηλιακούς συλλέκτες και εστιάζουμε στη χρήση βιώσιμων επιλογών logistics, όπως τρένα αντί αεροπορικές μεταφορές για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Εργαζόμαστε επίσης για τη διατήρηση του νερού και διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας πληρούν υψηλά περιβαλλοντικά πρότυπα. Αυτές οι ενέργειες είναι μόνο μερικά παραδείγματα της δέσμευσης της TCL να είναι μέρος της λύσης στις περιβαλλοντικές προκλήσεις, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή μας στη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη. Οι προσπάθειές μας στον τομέα της ΕΚΕ περιγράφονται λεπτομερώς στην έκθεση 2023 ESG report, η οποία περιγράφει τους στόχους μας και την πρόοδό μας προς την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα έως το 2050.»

8. Κοιτάζοντας μπροστά, ποιες είναι οι βασικές τάσεις στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης που η TCL στοχεύει να ηγηθεί και πώς αυτό ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική εξέλιξης του brand σας;

Stefan Streit: «Βλέπουμε βασικές τάσεις σε ασφαλέστερες τεχνολογίες, καλύτερες οπτικές εμπειρίες και μεγαλύτερες οθόνες. Η επένδυσή μας στην τεχνολογία Mini LED μας επιτρέπει να προσφέρουμε μεγάλες τηλεοράσεις σε πιο προσιτές τιμές, παρέχοντας μια ανώτερη οπτική εμπειρία. Επιπλέον, η τεχνολογία NXTPAPER αντιμετωπίζει προβλήματα καταπόνησης των ματιών, εξασφαλίζοντας μια ασφαλέστερη εμπειρία θέασης.

Εστιάζοντας τόσο στην τεχνολογία αιχμής όσο και στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό, στοχεύουμε να ηγηθούμε της βιομηχανίας, εξελίσσοντας παράλληλα το brand μας για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. Οι αυξημένες επενδύσεις μας στην επωνυμία και οι προσπάθειές μας για την ενίσχυση του brand awareness θα μας βοηθήσουν να το επιτύχουμε. Πιστεύουμε ότι συνεχίζοντας να καινοτομούμε και να δίνουμε προτεραιότητα στις ανάγκες των πελατών μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε προϊόντα που όχι μόνο ανταποκρίνονται αλλά υπερβαίνουν τις προσδοκίες τους, θέτοντας νέα βιομηχανικά πρότυπα και ενισχύοντας τη θέση της TCL ως ηγέτη στην αγορά ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης. Επιπλέον, σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε την επιτυχημένη προσέγγισή μας στην αγορά τηλεοράσεων και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπως οι μεγάλες οικιακές συσκευές και ο κλιματισμός, φέρνοντας premium τεχνολογίες σε αυτούς τους νέους τομείς».

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like