News

Sony: Ετοιμάζει 3D σαρωτή που θα επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν αντικείμενα του πραγματικού κόσμου σε βιντεο-παιχνίδια

0

Τεράστιο είναι το ενδιαφέρον που έχει εκδηλώσει εδώ και καιρό η Sony όσον αφορά την 3D σάρωση και θα επιτρέψει στους παίκτες να σαρώνουν αντικείμενα από τον πραγματικό κόσμο και να τα μετατρέπουν καταλλήλως στην εικονική πραγματικότητα.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνει μια μικρή νέα ενημέρωση που έκανε η Sony σε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για έναν σαρωτή 3D που μπορεί να τοποθετήσει αντικείμενα του πραγματικού κόσμου στην εικονική πραγματικότητα, αλλά αυτό δεν είναι κάτι νέο. Στην πραγματικότητα, η καταχώριση χρονολογείται από τον Ιούνιο του περασμένου έτους, αλλά επειδή το γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας ζήτησε από τη Sony να υποβάλει εκ νέου τα έγγραφα με περισσότερες λεπτομέρειες και η εταιρεία το έκανε, πιστεύουμε ότι ο τεχνολογικός γίγαντας προσπαθεί πολύ σοβαρά να υλοποιήσει αυτή την ιδέα του.

Υπάρχουν προφανείς τρόποι με τους οποίους μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα βιντεοπαιχνίδια, ωστόσο, με το πόσα ακόμα είναι άγνωστα για το PS VR2 και τους τίτλους που έρχονται σε αυτό, επομένως δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για να πούμε με βεβαιότητα ότι θα χρησιμοποιηθεί σε παιχνίδια VR . Η τεχνολογία θα μπορούσε εξίσου εύκολα να χρησιμοποιηθεί και για εμπειρίες εκτός VR, ανάλογα με το παιχνίδι.

Επιπλέον να πούμε ότι ο χρήστης θα μπορεί να σαρώνει ακόμη μεγαλύτερα αντικείμενα από μερικά μικρά αντικείμενα χειρός. Η μόνη προϋπόθεση είναι να μπορείτε να σαρώσετε το αντικείμενο σε 360 μοίρες.

Σημαντικό είναι να γνωρίζετε πως η Sony δεν έχει λάβει ακόμη έγκριση για αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και ότι εξακολουθεί να βρίσκεται υπό επεξεργασία, επομένως οι fans της δεν θα πρέπει να περιμένουν ότι αυτή η τεχνολογία θα εμφανιστεί και πολύ σύντομα στα παιχνίδια.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like